• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ik ga even knutselen met mijn kleding. Want die broek met 't corset is na anderhalf jaar nóg te groot, of ja. Te breed. Ik ga dat ding even open tornen en smaller maken :3
    En, ik ga ban mijn pjamabroekje een te cool rokje maken :3

    En ik ga weer terug naar bed. Dat geeft geen toegevoegde waarde aan dit topic.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Oh. Ik faal dan best hard aangezien ik best vaak in Breda kom. DAFUUUQ.
    (wbw)(wbw)


    Where words fail, music speaks

    BEARD schreef:
    (...)
    En ik ga weer terug naar bed. Dat geeft geen toegevoegde waarde aan dit topic.

    Luilak :Y)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Luilak :Y)

    Je gaat zien op die meeting dat ik een luie oude rookpot ben die, -als het ijs eenmaal gebroken is-, hyper rondspringt enzo. Zullen we anders een picknick gaan houden of iets dergelijks? En ik heb nog typische emomuziek. En Avenged Sevenfold. De meeting verloopt niet zonder Avenged Sevenfold. HMMYAH.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Je gaat zien op die meeting dat ik een luie oude rookpot ben die, -als het ijs eenmaal gebroken is-, hyper rondspringt enzo. Zullen we anders een picknick gaan houden of iets dergelijks? En ik heb nog typische emomuziek. En Avenged Sevenfold. De meeting verloopt niet zonder Avenged Sevenfold. HMMYAH.

    Thats delicius music! :9~:9~:9~
    Ik heb verschillende keren een sigaret in m'n bek gehad, maar heb het nooit lekker gevonden, haha :'D


    Let it come and let it be

    Grr, ik wil ook komen, was het nou maar in Eindhoven :Y)

    Cheerful schreef:
    Grr, ik wil ook komen, was het nou maar in Eindhoven :Y)

    I'm sorry sweetie D:


    Let it come and let it be

    Ik wil wel komen, maar dna moet ik nog even kijken of ik aan geld kom voor de trein, of of er iemand is die met me mee wilt , aangezien ik wel twee uur in de trein zit. maar het lijkt me wel super vet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ik wil wel komen, maar ik moet het nog vragen en ik weet niet zeker of ik kan x] zet er dus maar mischien bij


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    ik wil wel komen, maar ik moet het nog vragen en ik weet niet zeker of ik kan x] zet er dus maar mischien bij

    Ik wil jou echt ontmoeten. Srsly.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zoiets zou ooit in Drenthe moeten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    WAAAAAAAAAAAAAAARRRRROOOOM?! Zijn mijn ouders zo fucking bezorgd als het gaat om 10 km verder van huis?!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hulde aan het zijn van negentien jaar oud en ouders hebbende die het niks kan schelen! :Y)
    Maar je kwam toch wel naar B.O.Z? Want daar kom ik ook.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Klinkt erg leuk, maar het is iets te ver voor mij.


    Your make-up is terrible

    BEARD schreef:
    Hulde aan het zijn van negentien jaar oud en ouders hebbende die het niks kan schelen! :Y)
    Maar je kwam toch wel naar B.O.Z? Want daar kom ik ook.


    Jup, héé ergens ben ik heeeel benieuwd of je ook sarcastisch bent in levende lijve hahaa. Dan worden we beste vrienden, ik meen het. Ugh, mag ik je ouders lenen? Mijn moeder is aan het zeiken dat iemand me gaat ontvoeren... --'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.