• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    aberforth schreef:
    (...)
    oh, dus wij zijn kleine kinderen? Maar iemand die justin totaal niet kan uitstaan & zijn forum gaat checken om overal haatreacties te schrijven, is niet kinderachtig? denk na. & als je echt een fatsoenlijke volwassene bent, met ene normale opvoeding, zou je niemand haten. iemand haten die je niet kent, is pas kinderachtig.

    de eerste reactie hier was gericht op het feit dat justin bieber een slang om zijn pols had. en ze checken zijn forum niet maar de actieve topics. daar staat deze ook tussen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    tha fuck
    sommige kunnen echt pissig worden als justin bieber beledigd wordt. vind ik kinderachtig als dit nu gequote wordt omdat mensen weer gaan zeiken ga ik gillen

    ga dan maar gillen -a- & eigenlijk gaat het niet om het feit dat ze justin beledigt - dat doen zoveel mensen en dat kan me niet schelen - maar het gaat er gewoon om dat ze ons stomme opdondertjes noemt & beweert dat wij kinderachtig zijn, terwijl ze zelf nogal kinderachtig bezig is. Van mij mag ze justin uitschelden hoeveel ze wilt, ik vind het gewoon dom dat ze dat hier komt doen, op het forum dat er is voor fans. :3


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    ga dan maar gillen -a- & eigenlijk gaat het niet om het feit dat ze justin beledigt - dat doen zoveel mensen en dat kan me niet schelen - maar het gaat er gewoon om dat ze ons stomme opdondertjes noemt & beweert dat wij kinderachtig zijn, terwijl ze zelf nogal kinderachtig bezig is. Van mij mag ze justin uitschelden hoeveel ze wilt, ik vind het gewoon dom dat ze dat hier komt doen, op het forum dat er is voor fans. :3

    het forum is niet alleen van de fans? het is van iedereen en iedereen mag reageren. ik weet niet precies hoe deze ruzie is ontstaan, maar volgens mij kwam het doordat iemands zei: daar komt beard weer aan met haar vervelende reacties' terwijl ze er nog maar één had neergezet waar een hoop mensen het mee eens waren. de rest heb ik niet gelezen alleen de laatste 2 bladzijden. als jij je beledigt voelt door dingen die zij tegen je heeft gezegd moet je bij haar zijn en niet bij mij x') of je laat het gewoon rusten wat naar mijn mening eigenlijk handiger is


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    het forum is niet alleen van de fans? het is van iedereen en iedereen mag reageren. ik weet niet precies hoe deze ruzie is ontstaan, maar volgens mij kwam het doordat iemands zei: daar komt beard weer aan met haar vervelende reacties' terwijl ze er nog maar één had neergezet waar een hoop mensen het mee eens waren. de rest heb ik niet gelezen alleen de laatste 2 bladzijden. als jij je beledigt voelt door dingen die zij tegen je heeft gezegd moet je bij haar zijn en niet bij mij x') of je laat het gewoon rusten wat naar mijn mening eigenlijk handiger is

    De ruzie is pas echt begonnen toen ze ons opdonders noemde, en toen het leek alsof ze zich veel meer voelde, dan ons, gewoon omdat ze ouder is. Maar goed, ik ga niet tegen jou beginnen zeuren, en ik was al van plan om te stoppen en het te laten rusten. (:


    Save me from myself.

    Oke ik ga ook mijn menig geven (:
    Wat Justin doet is aandacht trekken.Zo word je beroemd.
    Kijk maar naar Lady Gaga met haar outfits of als man verkleed , Nicki minaj met haar dikke borsten die ze extra toont.
    Binnen een paar jaar of misschien vroeger hoor je gewoon niks meer van hem.Het is zo.Als je echt jaren beroemd wilt worden moet je echt heel goed muziek maken en niet alleen aandacht zoeken en willen opvallen.
    Het is niet omdat het Justin is dat met een slang loopt dat hij word aangevallen.Het zou het zelfde zijn bij een gewoon doodnormale persoon.
    Slangen horen thuis in de natuur.Niet rond een arm.
    Dit is mijn mening.Ben je het er niet mee eens quote me maar en zeg het op een VRIENDELIJKE manier.
    Want ik wil jullie niet aanvallen maar ik wou gewoon mijn mening geven


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Gatverdamme, echt waar. Waarover jullie ruzie aan het maken zijn. Serieus, ik dacht dat jullie je wel wat fatsoenlijker konden gedragen ofzo. Als hij een slang mee wilt nemen doet hij dat toch gewoon? Het moet altijd ruzie zijn, en you know what? Het gaat ook altijd over hém. Justin Bieber. Alsof iedereen hier fan is. Gtfo.


    We accept the love we think we deserve.

    Zijn we nou nog steeds bezig. De haters haten en de fans adoreren hem. KLAAR.


    To infinity and beyond •

    Als hij dat toch zelf wil. (cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Is er hier ruzie? *heeft geen zin om te lezen*
    anders kwak(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Caipirinha schreef:
    Zijn we nou nog steeds bezig. De haters haten en de fans adoreren hem. KLAAR.

    Dat dacht ik ook.. laat hem lekker. Hij heeft jullie niks misdaan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jongens, mij kan het niet schelen wat jullie ervan vinden, maar een slang is geen accessoire maar een levend dier. Bovendien zijn slangen reptielen, en moeten ze afwisseling in temperatuur kunnen zoeken (schaduw en zon, zo natuurlijk mogelijk). Zo'n slangetje verdient het om gewoon vrij te zijn en anders moet zijn baasje hem gewoon een leven geven in een ruim terrarium, niet om de hand van een tieneridool. Zelfs al was het een ander persoon geweest, ik blijf het ziekelijk vinden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Jongens, mij kan het niet schelen wat jullie ervan vinden, maar een slang is geen accessoire maar een levend dier. Bovendien zijn slangen reptielen, en moeten ze afwisseling in temperatuur kunnen zoeken (schaduw en zon, zo natuurlijk mogelijk). Zo'n slangetje verdient het om gewoon vrij te zijn en anders moet zijn baasje hem gewoon een leven geven in een ruim terrarium, niet om de hand van een tieneridool. Zelfs al was het een ander persoon geweest, ik blijf het ziekelijk vinden.

    Idem. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Videotape schreef:
    (...)

    Ik start geen ruzie, ik geef mijn mening.

    Kiek, en da's dus precies wat BEARD ook doet.


    No growth of the heart is ever a waste

    idd ... iedereen zit te zeuren over wie er kinderachtig is en wie niet???
    mijn mening : iedereen die hier meedeed aan die belachelijke ruzie is kinderachtig...
    dit topic ging erover dat Justin Bieber een slang meenam naar de awards en al de rest heeft hier niet eens iets mee te maken !

    C18 schreef:
    (...)
    Kiek, en da's dus precies wat BEARD ook doet.


    Maar baard geeft het met ongelofelijk veel sarcasme, en komt onwijs bitchy over. En ikben zeker niet de enige die dát vind.


    To infinity and beyond •