• Dit verhaal zal pas over een tijdje online komen, eerst wil ik zo ver mogelijk aan mijn andere verhalen werken. Waarom ik dan al wel rollen zoek? Ik wil hoofdstukken kunnen gaan schrijven en heb echt rollen nodig.


    Dit verhaal zal Who's Laughing Now gaan heten, niet dat het gebaseerd is op het liedje van Jessie J. Het is juist gebaseerd op Wild Child, maar zal een vrij andere verhaallijn hebben. Die kan ik er nog niet bij zetten, want ik heb er nog niet echt een gemaakt. Maar het zal dus over een Amerikaans meisje gaan dat wegens slecht gedrag naar een kostschool in Engeland wordt gestuurd, waar zo voorspelbaar als het ook mag zijn de jongens van One Direction ook naar toe gaan. Allemaal met een verschillende verhaal, dus niet allemaal zullen ze stout of juist braaf zijn.

    Ik zoek rollen voor de leerlingen van deze school en dan speciaal vier nieuwe vriendinnen voor de hoofdrol. Deze meisjes zijn wel erg braaf, maar zien al lang de jongens van One Direction staan. One Direction bestaat niet en het verhaal speelt zich gewoon af in 2011. Erbij zetten dat ze het vriendinnetje van Harry of een andere wordt, zal niet veel zin hebben, want ik combineer ze in de loop van het verhaal.

    Informatie
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam: Een vrij normale, Engelse naam. Niet te apart.
    Leeftijd en geboortedatum: 16-18.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, het liefste een model of een actrice uit een serie.
    Karakter: Voor de vier vriendinnen zoek ik verschillende types. Dus graag niet allemaal de overvrolijke, grappige meid.
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen?

    Natuurlijk kies ik de beste, niet de eerste. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:43 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dus ze moeten een lief karakter hebben?


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    Dus ze moeten een lief karakter hebben?


    Nou dat hoeft niet per se, als ze maar braaf zijn. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Nou dat hoeft niet per se, als ze maar braaf zijn. (:


    Sorry, ik snap het nog steeds niet.XD Dus ze mogen zich zeg maar op het internaat voordoen als brave meisjes, terwijl ze als de leraren niet kijken klieren zijn?


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Sorry, ik snap het nog steeds niet.XD Dus ze mogen zich zeg maar op het internaat voordoen als brave meisjes, terwijl ze als de leraren niet kijken klieren zijn?


    Hmmm, laat ze maar gewoon lief zijn, ja. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Informatie
    Voornaam:

    Amy

    Achternaam:
    Tasker

    Volledige naam:
    Amy Louise Tasker

    De eerste twee namen zijn die van mijn Britse vriednin, en de achternaam van een Brits meisje waar ik veel mee praat)

    Leeftijd en geboortedatum:
    16 jaar oud, geboren op 21-06-1995

    Uiterlijk: Emma Watson

    Donkerblond warrig haar met een lichte slag er in.
    Ze heeft donkere mysterieuze ogen, en een egale huid.
    Ze is niet erg opvallend tussen haar medeleerlingen.

    Karakter:
    Amy is een beetje raar. Ze is stil en schuchter, maar heeft wel een paar vriendinenn. Zelfs in haar groep is ze het buitenbeentje.
    Ze studeert goed, en haaft gemiddelde punten op school.

    Familie:
    Amy's familie is best normaal.
    Amy's vader heet Michael, hij is overbeschermend en best een luide man. hij maakt ook veel, niet grappige, grapjes.
    Haar moeder, Jennifer, heeft reuma en ligt veel in bed. Ze is lief maar heeft weinig contact met Amy. Ze is een enigst kind.

    Extra:
    Amy houde an gedichten schrijven/lezen, studeren, rond hangen met haar groepje vriendinnen en rustige muziek.

    Waarschuwen?
    Doe maar. :) Zeg ook of de rol goed genoeg is? Ander kan ik een nieuwe maken als je wil.

    Foto:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 19:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hmmm, laat ze maar gewoon lief zijn, ja. (:


    Hehe, heb ik je in de war gebracht?


    There is nothing more badass than being yourself

    *Na 3 keer aanpassen* ... Ja, volgens mij staat alles goed nu. ^^'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb nog een vraagje. Sorry dat ik je hele topic vol schrijf.;s De vraag is waar het internaat staat (omgeving). Dit is echt mijn laatste bericht. Hierna komt de rol, dat beloof ik.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    Ik heb nog een vraagje. Sorry dat ik je hele topic vol schrijf.;s De vraag is waar het internaat staat (omgeving). Dit is echt mijn laatste bericht. Hierna komt de rol, dat beloof ik.(:


    Haha dat weet ik eigenlijk niet, sowieso op het platteland. Heb je dat nodig dan? D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Gracie
    Achternaam: Harris
    Volledige naam: Grace Catherine Harris
    Leeftijd en geboortedatum: 17, 26-04.
    Uiterlijk: Weelderige bruine krullen en blauwe ogen. Meestal draagt ze meisjesachtige kleding in haar vrije tijd. http://weheartit.com/entry/4931208 Analeigh Tipton.
    Karakter: Het typische populaire meisje. Aardig tegen iedereen, zo lang ze aardig tegen haar doen. Soms kan ze erg gemeen zijn, maar ze is zo geworden sinds de dood van haar broer Demetrius. Hij werd geschept door een vrachtwagen. Ze was erg gehecht aan hem en daarom kan ze het nog steeds niet verwerken.
    Familie: Haar ouders zijn gescheiden en ze woont samen met haar moeder en kleine zusje April. Haar vader ziet ze nooit, want die woont aan de andere kant van het land.
    Extra: --
    Waarschuwen: Ja, graag! :R

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 19:48 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha dat weet ik eigenlijk niet, sowieso op het platteland. Heb je dat nodig dan? D:


    Ik heb alleen bomen nodig.XD Het is niet heel belangrijk.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Voornaam: Renée
    Achternaam: Johnson
    Volledige naam: Renée Miu Nicole Johnson
    Leeftijd en geboortedatum: 17 | 23-04
    Uiterlijk: Jessica Jung


    Renée heeft Japanse genen in zich, haar overgrootmoeder was Japans. Renée heeft donkerbruine ogen. En haar haar is van nature donkerbruin, ook al verft ze het af en toe lichtbruin.
    Karakter: Renée is erg gedreven en weet wat ze wilt bereiken in haar leven. Ze is erg fanatiek en sportief.
    Renée is niet de slimste persoon, maar doet goed haar best voor school. Ze hoopt dat haar ouders ondanks haar slechte punten toch trots op haar zijn. Verder is Renée een erge sloddervos, waardoor haar deel van de kamer er als een puinzooi uitziet.
    Ook is ze overbezorgd. Als een van haar vrienden ziek is, neemt zij de zorg daarvoor op zich.
    Familie: Renée heeft twee ouders die een erg drukke baan hebben. Ze heeft geen goed contact met hen. Haar broer, Jason heeft ook op een internaat gezeten. Gelukkig heeft ze met haar broer een betere band.
    Extra: Renée doet aan vele sporten en is daar ook erg goed in.
    Waarschuwen? Jaaa


    Me so good.

    Rol: Bitch
    Voornaam: Holly
    Achternaam: Worthington
    Volledige naam: Holly Quinn Worthington
    Leeftijd en geboortedatum: 18. 25/09/92
    Uiterlijk:

    Dianna Agron
    Karakter: Holly is een verwend, rijk meisje die nogal een groot gedacht van haarzelf heeft. Holly's status betekent alles voor haar en als iemand die status in diskrediet brengt, zal die persoon in kwestie daar spijt van krijgen. Holly heeft de drang om perfect te zijn. Haar punten, haar uiterlijk, haar hobby's... als iets niet helemaal loopt zoals Holly het wil, kan ze daar gek van worden en zeer gefrustreerd. Die frustraties durven wel een paar dagen aanhouden. Verder is ze ook heel koppig en wil graag haar zin krijgen. Toch is ze diep vanbinnen heel onzeker en wil ze niets liever dan geaccepteerd worden. Die acceptatie denkt ze te krijgen via haar gevreesde, maar gewaardeerde reputatie.
    Familie: Holly's familie is heel rijk. Ze heeft nog een oudere broer, Edward, die studeert aan Oxford.
    Extra: Holly is een van de populairste meisjes op de kostschool. Werkelijk iedereen kent haar. Haar vader is één van de schoolsponser en ze zit ook in het schoolteam. (de sport kies jij dan)


    And in that moment, we were infinite.

    Rol: Vriendin hoofdrolspeelster? =3

    Voornaam: Talitha.
    Achternaam: Gromer.
    Volledige naam: Talitha Ann.
    Leeftijd en geboortedatum: 16.
    Uiterlijk:


    Karakter: Talitha is een meisje dat erg spontaan en grappig is. Ze praat makkelijk met mensen en heeft dan ook veel 'vrienden'. Toch besteed ze liever tijd aan haar beste vriendinnen, de meisjes waarvan ze weet dat die haar nooit zullen laten vallen. Ze gaat graag uit en dat gaat meestal gepaard met alcohol, maar dat lukt nu niet meer op de kostschool.
    Talitha zal ook altijd voor haar vrienden opkomen en is niet bang om iemand te slaan. De leraren zijn niet zo gesteld op haar doordat Talitha vaak met andere dingen bezig is dan de les. Toch trekt het vak muziek heel erg haar aandacht en let ze daar vaak wel goed op, waardoor ze, gek genoeg, ook een goede band heeft met de leraar. Die overigens héél erg aardig en behulpzaam is.
    Familie: Talitha haar familie is een nogal rijke familie. Haar ouders stuurde haar naar de kostschool zodat ze zich zou gaan gedragen als een dame en zo later terug kon komen, helemaal passend in hun 'wereld'. Wat eigenlijk nog steeds niet het geval is.
    Extra: Talitha haar ouders zijn gescheiden. Iets wat haar heel erg heeft aangegrepen en daardoor niet erg van vaste relatie's houdt.
    Waarschuwen? Ja!

    Damn, ik zet haar echt neer als een bitch fso xd
    Niet echt de bedoeling. Ik ben gewoon slecht in uitleggen (krul).
    Talitha is een spontaan, grappig meisje dat trouw blijft aan haar vrienden, komt voor ze op, heeft geen intresse in alle lessen (rijmt :3), terwijl ze wel gewoon goed meedoet fso, behalve muziek en is niet echt een type dat gauw bij een vaste relatie blijft.
    Daar komt het eigenlijk op neer 8D

    Khoop dat ik een rol krijg ondanks mn slechte uitleg. Sorry :Y).
    X

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:31 ]


    I never finish anyth

    Voornaam: Poppelene
    Achternaam: Collins
    Volledige naam: Poppelene Beth Collins, maar ze wordt door haar vriendinnen ook wel Elene genoemd. Ze heeft ook de bijnaam Poppy, maar wanneer iemand dat tegen haar zegt, heeft ze de neiging om al het haar uit die persoons kop te trekken. Ze háát die bijnaam.
    Leeftijd en geboortedatum: Elene is van 11 oktober '95, wat haar in oktober 16 maakt.
    Uiterlijk: Phoebe Tonkin


    Karakter: Elene is eigenlijk eerder een stil en verlegen iemand. Ze komt zonder het zelf te willen vaak in de meest ongemakkelijke situaties doordat ze zo verlegen is, maar ook omdat ze ontzettend onhandig is. Ze blijkt bijna geboren voor het ongeluk. Maar hierdoor heeft Elene geleerd om de kleine dingen in het leven te waarderen. Het leven zit volgens haar vol verrassingen, maar je moet ervoor openstaan om ze te ontdekken. Soms lijkt ze wel een klein kind dat voor de eerste keer leert stappen en zo nieuwe dingen ontdekt. Ze vindt de meest vanzelfsprekende dingen ook ontzettend leuk en bijgevolg ook grappig, maar een echte giechelkont is ze niet. Ze is erg stil en teruggetrokken wanneer je haar pas leert kennen, maar eens je haar bewezen hebt dat ze je kan vertrouwen, stelt ze zich helemaal open. Het is niet zo dat ze je meteen alles verteld, maar met de tijd komt dat wel. Elene is het type dat de hele avond zou kunnen praten op slaapfeestjes of de hele avond zou kunnen dansen op parties. Ze is klein beetje een doorzetter, maar van het moment dat er maar íets dreigt fout te gaan, geeft ze het op. Ze is wel erg enthousiast wanneer er iets gebeurt dat ze leuk vindt. Ze houdt ervan om tussen haar vriendinnen te zitten en gezellig te praten, maar ze heeft ook tijd nodig om even alleen te zijn. Zo 'mist' ze soms het middagmaal zodat ze op haar gemak een wandeling kan maken door het domein. Elene is eigenlijk erg onschuldig, maar ze is niet dom. Zo heeft ze het meestal meteen door wanneer je iets voor haar verzwijgt of wanneer er iets gaande is waarvan ze niets afweet. Elene is het soort persoon dat haar mond kan houden. Ze is ook erg verstandig en zal nooit echt domme dingen doen, maar soms heeft ze wel eens nood aan een avondje onverantwoord feesten. Het is niet zo dat ze dan liters alcohol naar binnen werkt, maar er zal wel alcohol van te pas gaan. Ze kan ook erg sarcastisch uit de hoek komen over alles en iedereen wanneer haar iets niet aanstaat. Ze irriteert zich rap aan dingen, met name aan mensen die ze echt niet moet hebben. Ze mag misschien bijna de kalmte zelf zijn, maar de ingehouden woede in haar is genoeg om een heel leger dolgedraaide vikingen plat te leggen.
    Familie: De familie Collins heeft nooit echt veel geld verdiend, totdat Ronald Collins geboren werd. Ronald is de vader van Poppelene en hij is de auteur van verschillende wereldse bestellers. Meer dan de helft van zijn boeken worden verfilmd of zijn al reeds verfilmd geweest. Hij wordt al de 'mannelijke J. K. Rowling' genoemd door verschillende kranten en filmmakers. Elenes moeder, Yrma, is een huisvrouw die met volle teugen van de rijkdommen van haar man geniet. Waaronder ook de persoonlijke services van haar tuinman, butler en persoonlijke masseur. Elene weet hiervan en ze probeert het haar vader te vertellen, maar die is te ver weg om echt naar zijn dochter te luisteren. De man had nooit gedacht dat zijn droom als wereldschrijver zou uitkomen, waardoor geen enkel slecht nieuws hem echt binnendringt. Elene is enig kind omdat het succes van haar vader begon op haar zes maanden, waardoor er niet veel actie meer was in de relatie van Ronald en Yrma.
    Extra: Elene houdt net zo veel van schrijven als haar vader dat doet. Ze weet van zichzelf dat ze er een toekomst in zou kunnen hebben, maar ze loopt er niet mee te pronken. Ze zegt het ook niet echt tegen iemand, maar wanneer iemand erachter komt of ernaar vraagt, zal ze ook niet liegen. Ze blijft er bescheiden over. Het is haar eigenlijk nog nooit echt gelukt om een verhaal te vinden dat haar echt ligt. Tot nu toe schrijft ze eigenlijk gewoon voor zichzelf of voor haar vriendinnen, wanneer ze haar daarnaar vragen.
    Waarschuwen? YES, PLEASE ^^

    Urgh, ik houd nu al van dit verhaal ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.