• Dit verhaal zal pas over een tijdje online komen, eerst wil ik zo ver mogelijk aan mijn andere verhalen werken. Waarom ik dan al wel rollen zoek? Ik wil hoofdstukken kunnen gaan schrijven en heb echt rollen nodig.


    Dit verhaal zal Who's Laughing Now gaan heten, niet dat het gebaseerd is op het liedje van Jessie J. Het is juist gebaseerd op Wild Child, maar zal een vrij andere verhaallijn hebben. Die kan ik er nog niet bij zetten, want ik heb er nog niet echt een gemaakt. Maar het zal dus over een Amerikaans meisje gaan dat wegens slecht gedrag naar een kostschool in Engeland wordt gestuurd, waar zo voorspelbaar als het ook mag zijn de jongens van One Direction ook naar toe gaan. Allemaal met een verschillende verhaal, dus niet allemaal zullen ze stout of juist braaf zijn.

    Ik zoek rollen voor de leerlingen van deze school en dan speciaal vier nieuwe vriendinnen voor de hoofdrol. Deze meisjes zijn wel erg braaf, maar zien al lang de jongens van One Direction staan. One Direction bestaat niet en het verhaal speelt zich gewoon af in 2011. Erbij zetten dat ze het vriendinnetje van Harry of een andere wordt, zal niet veel zin hebben, want ik combineer ze in de loop van het verhaal.

    Informatie
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam: Een vrij normale, Engelse naam. Niet te apart.
    Leeftijd en geboortedatum: 16-18.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, het liefste een model of een actrice uit een serie.
    Karakter: Voor de vier vriendinnen zoek ik verschillende types. Dus graag niet allemaal de overvrolijke, grappige meid.
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen?

    Natuurlijk kies ik de beste, niet de eerste. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:43 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Verkeerde account.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 18:55 ]

    Mag ik nog invullen ? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    Mag ik nog invullen ? (:


    Van mij wel, maar dan zul je een overige leerling worden. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Van mij wel, maar dan zul je een overige leerling worden. (:

    Geeft niet, ik heb gewoon zin om een rol in te vullen :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    (...)
    Geeft niet, ik heb gewoon zin om een rol in te vullen :'D


    Haha is goed hoor, altijd welkom. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Grace
    Achternaam: Fortune.
    Volledige naam Grace Fortune.
    Leeftijd en geboortedatum: Grace wordt op 24 maart 18, ze is dus nu 17, maar kan niet wachten tot ze achttien is van school af is en op haar eigen benen kan staan.
    Uiterlijk:


    Karakter: Grace is alles behalve gehoorzaam. Elke regel op de kotstschool zal ooit wel eens gebroken zijn door haar. Ze werd ernaar toe gestuurd door haar vader. Grace zat in het drugs milieu, seksmilieu, .. Er kwam geen dag voorbij of ze kwam stoned of dronken naar huis. Haar ouders waren het beu en stuurden haar op haar 16e richting Londen. Grace is eigenwijs, egoistisch en arrogant op school heeft ze dan ook amper vrienden behalve Abigail Johnsen die er daar net voor dezelfde reden is. Grace heeft voor alles het perfecte weerwoord, geeft niet om anderen en is heel eigenwijs. Als je haar verteld wat te doen zal ze altijd het omgekeerde doen. Moest Abigail met iemand anders die in brand staan in een kamer met een glas water, zou ze het opdrinken. Ze houdt geen rekening met anderen wat haar goed is, zal ze doen. Ze is dan ook vaste klant op het directiebureau.
    Familie: Grace is opgegroeid in een streng katholiek gezien, waar ze nu “verstoten” is. Haar vader, William Fortune, hij is een gelovig man van principes. Voor hem bestaat zijn dochter niet meer, maar hij betaald wel nog elke maand haar school geld, maar in het huis word niet meer over Grace gesproken. Jodie Newton is haar moeder en zij volgt haar man in alles wat hij doet en zegt, ze spreekt de naam Grace niet meer uit, maar diep vanbinnen wilt ze veel doen om haar dochter terug in huis te nemen en zelf voor haar te zorgen. Alexander Fortune is het lievelingetje thuis, maar toch bevind hij zich in hetzelfde milieu als zijn zus, alleen is het thuis niet bekend. Hij belt regelmatig nog met zijn zus en belooft haar dat hij op een dag haar eruit haalt voor ze 18 is.


    all I want is the taste that your lips allow

    Voornaam: Alyssa
    Achternaam: O'Donnel
    Volledige naam: Alyssa Mary O'Donnel
    Leeftijd en geboortedatum: 17 27/07/94
    Uiterlijk:


    Karakter: Alyssa is een stil onzeker meisje als ze met veel mensen in een kamer zit, maar als ze gewoon bij haar vriendinnen is, is het een heel lief en grappig meisje dat veel om andere geeft en rekening houd met iedereen.
    Familie: Haar vader is overleden toen ze 3 jaar oud was, en haar moeder woont in California in een niet al te klein huisje


    Ze heeft eenoudere broer die Taylor heet.
    Extra: Alyssa kan heel goed gitaar spelen, en ze heeft een stiekeme crush op Liam Payne. (mag je veranderen, maakt niks uit)


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.