• Dit verhaal zal pas over een tijdje online komen, eerst wil ik zo ver mogelijk aan mijn andere verhalen werken. Waarom ik dan al wel rollen zoek? Ik wil hoofdstukken kunnen gaan schrijven en heb echt rollen nodig.


    Dit verhaal zal Who's Laughing Now gaan heten, niet dat het gebaseerd is op het liedje van Jessie J. Het is juist gebaseerd op Wild Child, maar zal een vrij andere verhaallijn hebben. Die kan ik er nog niet bij zetten, want ik heb er nog niet echt een gemaakt. Maar het zal dus over een Amerikaans meisje gaan dat wegens slecht gedrag naar een kostschool in Engeland wordt gestuurd, waar zo voorspelbaar als het ook mag zijn de jongens van One Direction ook naar toe gaan. Allemaal met een verschillende verhaal, dus niet allemaal zullen ze stout of juist braaf zijn.

    Ik zoek rollen voor de leerlingen van deze school en dan speciaal vier nieuwe vriendinnen voor de hoofdrol. Deze meisjes zijn wel erg braaf, maar zien al lang de jongens van One Direction staan. One Direction bestaat niet en het verhaal speelt zich gewoon af in 2011. Erbij zetten dat ze het vriendinnetje van Harry of een andere wordt, zal niet veel zin hebben, want ik combineer ze in de loop van het verhaal.

    Informatie
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam: Een vrij normale, Engelse naam. Niet te apart.
    Leeftijd en geboortedatum: 16-18.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, het liefste een model of een actrice uit een serie.
    Karakter: Voor de vier vriendinnen zoek ik verschillende types. Dus graag niet allemaal de overvrolijke, grappige meid.
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen?

    Natuurlijk kies ik de beste, niet de eerste. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:43 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Emily
    Achternaam: Wright
    Volledige naam: Emily Rose Wright
    Leeftijd en geboortedatum: Emily is 18 jaar. Ze is geboren op 21 juli 1993.
    Uiterlijk:


    Alexis Jordan.
    Karakter: Emily is een nogal teruggetrokken en mysterieus meisje. Tijdens de lessen zegt ze alleen iets als de leraar of lerares het aan haar vraagt. Vaak is hetgeen wat ze zegt ja of nee. Haar klasgenoten vinden haar maar apart, omdat ze nog nooit iets over zichzelf heeft vertelt. Alleen ze nemen zelf ook niet de moeite om op haar af te stappen en iets te vragen. Emily is namelijk te verlegen om dat zelf te doen. Verder haalt ze goede cijfers en maakt ze haar huiswerk altijd netjes.
    Familie: Emily heeft een vader, John en een moeder, Sarah. Ze zijn beide liefdevolle ouders. Emily heeft ook nog een zus, Abbey. Abbey is qua karakter het tegenovergestelde van Emily.
    Extra: In haar vrije tijd gaat Emily vaak met haar gitaar naar het bos. Ze tokkelt dan totdat het tijd is om weer terug te gaan naar het internaat. Dit is haar manier om tot rust te komen van alle stress, die de school met zich meebrengt.
    Waarschuwen?: Als je wilt.(:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:20 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Allemaal heel erg bedankt. Ik wacht nog even op de rol van Cinna. Als er nog twee mensen die zich vervelen, ik zoek nog twee meelopers van de bitch van de school. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Arlene, ze wordt soms wel eens Lene genoemd als afkorting. Je spreekt het uit als Arlien.
    Achternaam: Sheppard
    Volledige naam: Arlene Zelina Sheppard
    Leeftijd en geboortedatum: 16 jaar, geboren op zes september 1994, ze wordt bijna 17.
    Uiterlijk:


    Debby Ryan
    Karakter: In het begin is Arlene een nogal verlegen meisje en het duurt ook echt wel even voordat ze vol tegen je gaat praten en je compleet in vertrouwen neemt, maar dan merk je dat ze een erg liefhebbend, sociaal en vriendelijk meisje is die altijd voor je klaarstaat. Ze is erg zorgzaam en vrijgevig, denkt vaker aan anderen dan zichzelf en stelt respect zeer op prijs. Ze is niet iemand die mensen erg snel tweede kansen geeft en nogal koppig als het om excuses geven gaat. Ze is een doordrammer en geeft snel haar eigen mening. Ze is niet iemand die snel gaat liegen en liever bij de waarheid blijft. Ze is erg eerlijk en open en schaamt zich niet snel voor dingen, als het om geheimen van andere gaat is ze een redelijke roddeltante en verteld ze dit meestal wel aan haar vriendinnen door, met als woordje erbij ‘niet doorvertellen hoor,” maar uiteindelijk gaat het dan toch heel de school rond en vind Arlene het wel zo eerlijk om ervoor op te draaien.
    Arlene is erg volgens de regeltjes en heeft er een hekel aan om regels te overtreden, ze is netjes en erg perfectionistisch. Ze houdt niet van rommel, maar is erg lui waardoor ze dingen zelf niet graag schoonmaakt. Één van de slimste is Arlene niet, ze is een gewoon normaal meisje, die in een aantal vakken goed is en in een aantal weer niet. Ze is niet echt een doorzetter en geeft dingen snel op, ze kan absoluut niet tegen haar verlies en heeft een redelijk ochtendhumeur. Tevens is ze erg onhandig en heeft ze twee linkerhanden. Ze is absoluut niet dol op sporten en kijkt er liever naar dan dat ze zelf op het veld zou moeten staan, hierdoor heeft ze ook een redelijk slechte conditie. Arlene is een boekenwurm en dol op lezen, hierdoor beschrijven sommige haar als een nerd, maar haar vrienden weten dat dit helemaal niet zo is. Arlene is dol op humor en maakt overal wel een grapje van, ze vindt het heerlijk om kattenkwaad uit te halen, maar is niet zo’n geluksvogel en word meestal betrapt. Arlene is een erg rustig persoon en niet snel druk te krijgen, ze heeft een leidinggevende rol als het nodig moet zijn en gunt haar vrienden de meeste belangstelling.
    Familie: Arlene komt niet uit een typisch groot of druk gezin en is alleen maar naar de Engelse kostschool gestuurd omdat haar ouders vonden dat ze anders niet genoeg aandacht zou krijgen thuis, omdat ze het zo druk hadden. Hierdoor heeft Arlene een redelijke hekel aan haar ouders en verafschuwd ze hun. Ze heeft dan ook meer dan de helft van haar leven bij haar oma doorgebracht, maar die is overleden toen ze twaalf jaar oud was.
    Arlene haar vader is een regisseur en is bekend van vele films. Hij heeft het erg druk en vliegt vaak over van Engeland naar Amerika en dan weer terug, hij is zeker niet vaak thuis waardoor Arlene absoluut een hekel aan hem heeft. Haar moeder, Thalia Fitch is een opkomend kledingontwerpster, maar Arlene zegt dat ze niet veel verder zal komen dan de tweedehands winkel en marktkraampjes. Ze vind niet dat haar moeder een ontzettend groot talent is, maar ondanks dat is Thalia vaak op reis om nieuwe inspiratie op te krijgen voor haar ontwerpen. Arlene heeft een jonger broertje genaamd Joseph, afgekort tot Jo. Hij is dertien jaar oud en zit ook op de kostschool, ze kunnen het goed met elkaar vinden.
    Waarschuwen? Ja


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dumbledore schreef:
    Allemaal heel erg bedankt. Ik wacht nog even op de rol van Cinna. Als er nog twee mensen die zich vervelen, ik zoek nog twee meelopers van de bitch van de school. (:


    Meh :'D Ik loop al de hele tijd eht topic te checken.. Wat een spanning @_@
    Maar neem je tijd :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dumbledore schreef:
    Allemaal heel erg bedankt. Ik wacht nog even op de rol van Cinna. Als er nog twee mensen die zich vervelen, ik zoek nog twee meelopers van de bitch van de school. (:


    Can;t wait =)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Nou mevrouw Sanne, ik heb mijn personage gemaakt; kom maar op met de bekendmaking van de rollen! Oh en trouwens, ik ga even douchen en daarna maak ik nog een meeloper. Jeuj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    Nou mevrouw Sanne, ik heb mijn personage gemaakt; kom maar op met de bekendmaking van de rollen! Oh en trouwens, ik ga even douchen en daarna maak ik nog een meeloper. Jeuj.


    Nou Mevrou Amy, ik zal ze eens gaan bekijken! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De vier vriendinnen
    Sweden, Zaine, Cinna and StylesSwag.

    Bitch
    Labyrinthe

    Meelopers
    Nog niet ingevuld

    Degene die geen rol hebben, zullen als gewone leerlingen voorkomen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)


    Aaah ik vind het zo lief dat je dat vraagt, ghehe tuurlijk! _O_

    DANKJE :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ah, dank je! Ik zal mijn best doen om nog een meeloper te maken, maar ik kan je niets beloven xd. Ik ben namelijk best moe op dit moment, so yeah...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Voornaam: Christina, hoewel ze door haar vriendinnen vooral Chris wordt genoemd.
    Achternaam: James
    Volledige naam: Christina Dolores James
    Leeftijd en geboortedatum: Chrisina is zeventien jaar oud, geboren op 5 december 1993.
    Uiterlijk:


    Amanda Bynes
    Karakter: Je kan zeker wel zeggen dat Christina een masker voor haar gezicht heeft hangen, want als ze bij haar vriendinnen is, is ze een arrogant, zelfverzekerd meisje die vooral erg domme opmerkingen maakt en nergens over na denkt, maar wanneer je haar alleen tegen zult komen merk je dat Christina een erg lief en redelijk onzeker meisje is. Ze is bang om voor haar eigen mening op te komen en laat haar door haar vriendinnen meestal compleet afkatten, als het om andere “minderwaardige” personen gaat is het juist het tegenovergestelde en is Christina dol op het afzeiken van mensen. Christina is een redelijke pessimist en ziet alles van de sombere kant in, ze is niet zo snel optimistisch en heeft met veel dingen vooral veel pech. Christina heeft een minderwaardigheidscomplex en ziet dingen snel niet zitten. Ze is enorm verwend en wilt het beste van het beste, ze vind het vreselijk om alleen te zijn en haar angst is om te worden genegeerd. Ze kan niet zonder aandacht en zal werkelijk gek worden als ze dit niet krijgt. Christina is een enorme kletskous en roddeltante, maar een gesloten boek als het om haar eigen geheimen gaat – deze houd ze liever voor zichzelf. Christina mag dan wel dom over komen, maar in feite doet ze zich alleen zo voor. Ze haalt zonder er echt de moeite voor te doen redelijk goede cijfers en als ze haar best zou doen zou ze met gemak negens en tienen kunnen halen.
    Christina is erg sportief, dol op sport en heeft een hekel aan luilakken. Dat zijn mensen waar ze zich echt aan irriteert. Eigenlijk word Christina door de meeste kneuzen van de school volgens haar genoemd geïrriteerd. Ze kan niet tegen hun uitstraling en gezicht. Tevens is ze een echte doorzetter en behoorlijk hard. Ze is ondanks haar vriendengroepje niet een typisch meisje en maakt graag de kleren vies, zoals we dat zeggen. Ze is een harde werker.
    Familie: Christina komt uit een Iers gezin en woont vrijwel haar hele leven al in het hartje van de stad Dublin in een penthouse. Ze woont samen met haar vader Ric, een zesenveertig jarige journalist die zijn eigen leven in leid en behoorlijk wat centjes verdiend. Zijn vrouw, Isobel is kleuterjuf. Christina is enig kind en krijgt alle aandacht die ze ook maar nodig heeft thuis. Ze heeft er zelf voor gekozen om naar de kost school te gaan, haar moeder zat er immers ook. Natuurlijk is ze ook wel wat gepusht om er heen te gaan door haar ouders, maar Christina heeft de eindbeslissing genomen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam: Angela
    Achternaam: Hangar
    Volledige naam: Angela Gina Hangar
    Leeftijd en geboortedatum: Ze wordt 18. Ze is geboren op 4 december '93.
    Uiterlijk: Heather Morris


    Karakter: Angela is een mooi meisje en dat wéét ze. Ze weet bijna als geen ander hoe ze jongens rond haar vingers moet draaien, om ze dan als afval in de vuilbek te dumpen. Ze houdt van de mannelijke aandacht die ze krijgt en de negatieve reacties die haar gedrag uitlokken, is precies hetgeen wat ze wilt. Ze is aandachtsgeil en iedereen mag dat weten. Regels is iets wat zich niet in haar woordenboek bevindt, net zoals je de woorden 'zelfrespect', 'kuisheid' en 'eerlijkheid' er niet in zult terugvinden. Ze heeft een rotte persoonlijkheid tot op het bot, maar dat kan haar geen moer schelen. Ze doet wat ze wilt, waar ze wilt en wanneer ze het wilt. Verder is ze ook een ontzettend beïnvloedbaar persoon. Ze heeft nood aan iemand die naast haar staat en ergens meer macht heeft dan haar, omdat ze het niet aan zou kunnen om er helemaal alleen voor te staan. Op haar eentje is er een erg breekbaar meisje, maar doordat ze in het bijzijn van haar vriendinnen zo'n grote mond heeft, weet niemand dat. Ze is tot veel in staat. Het is niet meer verbazend wanneer ze in een gevecht geraakt is of corvee heeft, dat zijn dingen die je bijna wekelijks met haar meemaakt.
    Familie: Angela's ouders, meneer Gary Hangar en mevrouw Isabelle Mullingair, zijn de bazen van een eigen bank. De hele familie Hanger én Mullingair stinken beiden naar het geld. Doordat beide ouders workaholics zijn, is er niet veel tijd voor familiepret. Als kind was Angela meestal op haar oudere broer, Rayn gewezen. De jongen heeft meer voor haar gezorgd dan dat haar ouders ook voor haar zullen doen, waardoor Angela een enorm sterke band heeft met haar broer.
    Extra: Als er iets is wat je totaal niet van Angela zult verwachten, is het wel dat ze graag leest. Ze heeft al elk boek in de bibliotheek verslonden en ze vraagt elke week of er nog geen nieuwe boeken verschenen zijn. Ze heeft elk schooljaar een enorme hutkoffer bij met alleen maar haar favoriete boeken in.

    Is hij een beetje goed zo ^^ ?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Yeah thanks! Ik ga er morgen aan beginnen, ik ben nu echt te moe! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    De vier vriendinnen
    Sweden, Zaine, Cinna and StylesSwag.

    Bitch
    Labyrinthe

    Meelopers
    Nog niet ingevuld

    Degene die geen rol hebben, zullen als gewone leerlingen voorkomen. (:


    Ik kan niet wachten!!


    There is nothing more badass than being yourself

    Voornaam: Rosanne 'Rosie' Catherine
    Achternaam: Pennywell
    Volledige naam: Rosanne Catherine Pennywell.
    Leeftijd en geboortedatum: 23 november 1993, 17. Ze wordt 18.
    Uiterlijk:


    Nina Dobrev.
    Karakter: Rosie is een avontuurlijke persoontje. Haar zul je nooit zien stil zitten, daarvoor is ze veel te actief. Ze beoefent ook veel hobby's zoals; paardrijden, badminton, zwemmen en voetbal. Rosie is niet het 'meisje meisje' type, ze is niet bang om te ravotten in het modder. Wat mensen leuk aan haar vinden, is dat ze een eigen mening heeft. Ze is niet bang om te zeggen wat ze vindt, wat mensen kan kwetsen. Daar ergert de meeste mensen aan haar, dat ze gewoon zegt wat het eerst in haar opkomt. Ondanks al dat sporten ziet ze er toch altijd goed uit, ze is altijd 'naturel'. Al dat make-up, chique kleding en dure juwelen is niets voor haar. Rosie heeft moeite met studeren, ze kan geen minuut stil zitten. Gelukkig voor haar, is ze slim en hoeft ze gewoon op te letten in de klas en ze kent het. Ze is ook anders, ze heeft andere humor wat mensen totaal niet snappen. Rosie heeft altijd wisselstemmingen, soms is ze vrolijk, dan weer depressief en de volgende dag gewoon chagrijnig. Ze is niet voorspelbaar en zit vol verrassingen. Rosie staat bekend op school door haar 'down to earth' karakter, haar mooie uiterlijk en het sportiefste meisje op school.
    Familie: Rosie is grotendeels opgegroeid bij haar grootouders, ze is enig kind. Haar ouders hebben het altijd moeilijk gehad om haar op te voeden. Rosies moeder Kate beviel van haar toen ze 17 was en haar vader Stefano was 19. Als kind had ze nooit een normaal leven, soms was ze bij haar moeder en dan weer bij haar vader. Haar ouders Kate en Stefano gingen uit elkaar toen Rosie 2 jaar was. Ze waren het nooit eens met wie Rosie kreeg. Uiteindelijk kregen haar grootouders Lottie en Thomas de voogdij. Kate ging verder studeren en alleen wonen, Stefano ging terug bij zijn ouders en studeerde ook verder. Thomas en Lottie zorgden voor Rosie, alsof het hun eigen dochter was. Ze ontmoette haar ouders weer toen ze 12 was, maar heeft geen enkele sterke band met beide. Haar thuis, was steeds bij haar grootouders.
    Extra: Rosie is geen verwend nest, ze leerde zuinig omgaan met geld. Al dat 'Fame & Rich life' is niets voor haar. Natuurlijk zou dat leuk zijn, maar Rosie denkt aan de realiteit. Ze ziet haar ouders maar twee keer in een maand en dat maakt het moeilijk voor Rosie. Als ze eraan denkt wordt ze emotioneel, daarom is ze op school een 'harde tante'. Ze vertelt nooit iemand over haar familie situatie, tenzij ze de persoon heel goed vertrouwt.
    Waarschuwen? Ja! (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.