• Na aanleiding van dit topic,
    Hoe zien Belgen Nederlanders?
    Over het innerlijk en uiterlijk!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wild, luidruchtig en arrogant.
    Maar toch nog leuke mensen waar je wel mee zou kunnen opschieten. Want niet iedereen is zo hoop ik.


    Owl you need is love.

    Lol, ik vind dit soort topics echt doelloos. Alsof alle Nederlands hetzelfde zijn, please. En jullie Belgen noemen ons alleen maar arrogant, luidruchtig enzo zodat jullie zelf in een beter blaadje komen :W


    Hope goes lost but never dies.

    Evaporate schreef:
    Innerlijk; hier zijn ze meestal wel lief en zo, maar als ik ze op vakantie tegenkom of als ik ze ergens tegenkom wil ik ze het liefst afschieten. Obeschofte Hollanders die er bestaan, seg.
    en uiterlijk; sproeten, allemaal hetzelfde blond haar en -sorry!- maar ik vind dat ze allemaal zo'n apenkopje hebben, ik kan altijd zien wie een Nederlander is en wie niet :Y)


    *voelt zich aangesproken*

    nooit gedacht dat Belgen zo slecht over Nederlanders denken zeg
    en ik heb GEEN apenkop, ik ben NIET blond en ik heb GEEN sproeten

    Poseidon schreef:
    (...)
    Vooroordelen, ik woon in een klein plaatsje onder Den Bosch.

    In dat geval vooroordeel jij net zo hard als ik met "ik schaam me om NL te zijn want we zijn bijna allemaal luidruchtig, egoistisch, arrogant".


    ars moriendi

    Marshmellow schreef:
    Nou eerlijk vind ik ze nogal arrogant en luidruchtig :$.
    En ook vrij open, jullie durven veel onder elkaar vertellen, terwijl de Belg iets meer gesloten is.
    Qua uiterlijk, 'k weet niet hoe, maar jullie kunnen soms een typisch 'Nederlands' hoofd hebben waardoor je al direct kan zeggen 'dat is een Nederlander!' vind ik :'D. Ik kan niet beschrijven hoe dat er uit ziet, maar ja k weet niet. :'D

    Ik ben zelf Nederlander en ik ben het 100% eens met je (:
    Zo zie ik onszelf ook. Ik kan op vakantie ook altijd aanwijzen wie de Nederlanders zijn, zonder dat ze hun mond opentrekken ;D

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 15:41 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gaat weg uit dit topic voor er weer ruzie komt

    Hale schreef:
    Gaat weg uit dit topic voor er weer ruzie komt

    Je was niet eens in dit topic.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Je was niet eens in dit topic.

    +1


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Genius schreef:
    (...)
    Je was niet eens in dit topic.


    Ik heb dit hele topic gelezen en wilde reageren maar besloot het niet te doen.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik heb dit hele topic gelezen en wilde reageren maar besloot het niet te doen.

    Dus uiteindelijk slaat die reactie van jou helemaal nergens op.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dus uiteindelijk slaat die reactie van jou helemaal nergens op.
    + 2


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Meddows schreef:
    (...)
    In dat geval vooroordeel jij net zo hard als ik met "ik schaam me om NL te zijn want we zijn bijna allemaal luidruchtig, egoistisch, arrogant".

    Lees ook wat eronder stond plox.
    er stond 'Met 'we' bedoel ik niet iedereen, maar de meesten.'
    Thanks alot bijdehandje.'


    your eyes are like stars in the night.

    Lol ik vind dit topic echt zo grappig. Ik ben zelf ook Nederlands maar ik voel me echt niet aangesproken. Je kan pas over'n ander oordelen als je er mee samen leeft.

    WEAREYOUNG schreef:
    Lol ik vind dit topic echt zo grappig. Ik ben zelf ook Nederlands maar ik voel me echt niet aangesproken. Je kan pas over'n ander oordelen als je er mee samen leeft.

    True.


    Behind the laughter it actually means something.

    WEAREYOUNG schreef:
    Lol ik vind dit topic echt zo grappig. Ik ben zelf ook Nederlands maar ik voel me echt niet aangesproken. Je kan pas over'n ander oordelen als je er mee samen leeft.


    klopt, en daarom snap ik niet wrm Belgen zo slecht over Nederlanders praten en andersom