• Een echte mooiboy is voor mij een lieve mooie jongen.
    Geen player maar eentje die zijn meisje altijd trouw blijft.
    Een boy die altijd voor zijn broeders en zijn zusjes opkomt.
    Niet voor 1 dag maar voor de rest van zijn leven.

    En voor jouw?

    =Ik ga hem in mijn fotoboek plaatsen-

    Swayze schreef:
    Maar serieus, een mooiboy is iemand die inderdaad veel aan zijn uiterlijk en weet ik veel denk. Maar ey, mensen met een grote mond hebben een klein hart. (de meeste dan). En misschien zijn ze inderdaad niet zo aardig tegen iedereen, maar mooiboys kunnen de beste vrienden zijn. Niet eens meteen met een relatie. Dus please, don't judge Hale. Want de meeste zien op dit moment die mooiboys als in een stereotype, en is dat juist wat we niet willen? Want er zijn misschien een paar slechte, maar ook genoeg goede. Amen. (:


    ik HAAT het stereotype dat iedereen wil veel te mainstream, duh. neenee, jk. ik heb haat aan het stereotype beeld van mooi of het soort jongen dat je zou willen hebben. maar he, waarom zou je een jongen willen als je een man kunt hebben? of hebt,ghaaha(cat)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Heb hem in mijn fotoboek geplaatst maar kijk snel want over 5 minuten verwijder ik hem weer.

    Hale schreef:
    (...)

    Een momentje.

    Ik ga een foto zoeken...


    -o god hij vermoord me als ik een foto van hem drop hier-

    Y'mean jouw vriend of één van je vrienden??
    Hopelijk krijg je niet op je flikker van hem. :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hale schreef:
    (...)

    Dan reageer je niet.

    Makkelijk zat.

    Wanneer is jouw bruiloft eigenlijk?


    Welke bruiloft?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hale schreef:
    Heb hem in mijn fotoboek geplaatst maar kijk snel want over 5 minuten verwijder ik hem weer.

    Ahahaha :')
    Het is echt nog zo'n hummeltje, een kindje, en dan meentie dattie volwassener of stoerder word met dat soort kleding :')

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 19:16 ]


    ars moriendi

    Hale schreef:
    Heb hem in mijn fotoboek geplaatst maar kijk snel want over 5 minuten verwijder ik hem weer.

    Ik lag in een deuk, serieus (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    @ die foto.
    Zulke mensen zitten er heel veel van bij mij op school.
    Ik negeer ze, ik verafschuw ze, en denk echt WTF elke keer als ik ze zie. Ik bedoel, seriously.. daar sta ik boven, sorry hoor.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 19:14 ]

    Prophecy schreef:
    (...)

    Welke bruiloft?


    Je was toch verloofd?

    Las ik in 1 van je topics?

    Prophecy schreef:
    (...)

    Welke bruiloft?

    Denk dat ze je verloving met Rady bedoelt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hale schreef:
    Heb hem in mijn fotoboek geplaatst maar kijk snel want over 5 minuten verwijder ik hem weer.

    Haha sorry dat ik lach maar dat is bij alle mooiboys (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hale schreef:
    Heb hem in mijn fotoboek geplaatst maar kijk snel want over 5 minuten verwijder ik hem weer.

    Uhm, ja had ik toch gelijk met mijn omschrijving. Al is het nog wel een jonkie he. Misschien nog te "redden". (vat dit niet verkeert op, ik bedoel dat hij het misschien nog niet te hoog in zijn bol heeft).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Uhm, ja had ik toch gelijk met mijn omschrijving. Al is het nog wel een jonkie he. Misschien nog te "redden". (vat dit niet verkeert op, ik bedoel dat hij het misschien nog niet te hoog in zijn bol heeft).


    Hij is echt heel lieff.

    Hale schreef:
    (...)

    Je was toch verloofd?

    Las ik in 1 van je topics?


    Ehhhh... Ze is 17, en zelf verbaasd over het feit dat ze verloofd is, dus denk t niet xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ah, de teringlijer.
    Nah-ah. Ik doe niet aan mensen die vreemdgaan. Die heb ik gelijk gedumpt.
    Meneertje Ik-Ben-Echt-Veranderd. Pff.


    We'll still love each other, forever and always. <3