• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nja er was iemand zo is eeen heel 'speech' aan het geven voor kei veel mensen xD
    mr ik was aan het praten met een paar vrendinne xD
    nja stopt die met haar 'speech' dus dacht ik dat het gedaan was xD ik begin dus te klappe blijkt da da ni gedaan was xD en het was ok niet de bedoeling da ge applaus gaf:$


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    oei khebber zo oneindeg veel xd

    kwas ooit is na ne film aant zien in de cinema en twerd zo spannend en ineens sloeg k zo n keiluide kreet van angst xd gott ender zat iemand in de zaal diek kende n da blijft egt HET onderwerp op feesjes!! ZOOO genant!:S

    xxx.


    Can you meet me half wey?!

    oei khebber zo oneindeg veel xd

    kwas ooit is na ne film aant zien in de cinema en twerd zo spannend en ineens sloeg k zo n keiluide kreet van angst xd gott ender zat iemand in de zaal diek kende n da blijft egt HET onderwerp op feesjes!! ZOOO genant!:S

    xxx.

    ownee:o
    das kei erg da ze dar over bezeg blijve:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    moeste bij wiskunde een oefening makn,, had die helemaal juist mr moest met een andere formukle xD
    nja ik schrijf dus daaarnaast moet met k*tformule,, komt die van wiskunde juist langs,, en ziet die da staan:o
    en drna hadde we en onverwachte toets :s
    en die doe nrmaal nooit onverwachte toetse :S


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja xD Omg, dit is echt DOM xD

    ik en mn nichten en hun pa (die ging ni mee binnen ma stond wel gwn mee in de rij) stonden dus in de rij op 3 maart voor het Tokio Hotel concert, ik kijk op mijn gsm en zie dat ik een paar gemiste oproepen heb, en dan belt een vriendin van me, en ze zei dat ze wat vanachter in de rij stond en ze vroeg waar ik stond en toen zei mn nonkel; voor de deur, ik zeg na; voor de deur, mn nonkel; 25 meter der vanaf, ikke; 25 meter der vanaf mn nonkel; in de lucht, ikke; in de lu.. xD ik keek mn nonkel aan en zei; watte? xD
    ik en mn nichten en mn nonkel hebben toen gelachen xD

    ofzo (ook in die rij van 3 maarrt)
    ik zing; u was en u machine leven langer met calgon, dan roept mn nicht het nog is keiluid; CALGON!! xD
    kapot gaan toen xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja xD Omg, dit is echt DOM xD

    ik en mn nichten en hun pa (die ging ni mee binnen ma stond wel gwn mee in de rij) stonden dus in de rij op 3 maart voor het Tokio Hotel concert, ik kijk op mijn gsm en zie dat ik een paar gemiste oproepen heb, en dan belt een vriendin van me, en ze zei dat ze wat vanachter in de rij stond en ze vroeg waar ik stond en toen zei mn nonkel; voor de deur, ik zeg na; voor de deur, mn nonkel; 25 meter der vanaf, ikke; 25 meter der vanaf mn nonkel; in de lucht, ikke; in de lu.. xD ik keek mn nonkel aan en zei; watte? xD
    ik en mn nichten en mn nonkel hebben toen gelachen xD

    ofzo (ook in die rij van 3 maarrt)
    ik zing; u was en u machine leven langer met calgon, dan roept mn nicht het nog is keiluid; CALGON!! xD
    kapot gaan toen xD


    Haha geweldig! :D Die sfeer in de rij van 3 maart was echt zo zalig! :D


    Tanya is de beste.

    Ja xD Omg, dit is echt DOM xD

    ik en mn nichten en hun pa (die ging ni mee binnen ma stond wel gwn mee in de rij) stonden dus in de rij op 3 maart voor het Tokio Hotel concert, ik kijk op mijn gsm en zie dat ik een paar gemiste oproepen heb, en dan belt een vriendin van me, en ze zei dat ze wat vanachter in de rij stond en ze vroeg waar ik stond en toen zei mn nonkel; voor de deur, ik zeg na; voor de deur, mn nonkel; 25 meter der vanaf, ikke; 25 meter der vanaf mn nonkel; in de lucht, ikke; in de lu.. xD ik keek mn nonkel aan en zei; watte? xD
    ik en mn nichten en mn nonkel hebben toen gelachen xD

    ofzo (ook in die rij van 3 maarrt)
    ik zing; u was en u machine leven langer met calgon, dan roept mn nicht het nog is keiluid; CALGON!! xD
    kapot gaan toen xD


    Haha geweldig! :D Die sfeer in de rij van 3 maart was echt zo zalig! :D

    ja da vond ik ook xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja xD Omg, dit is echt DOM xD

    ik en mn nichten en hun pa (die ging ni mee binnen ma stond wel gwn mee in de rij) stonden dus in de rij op 3 maart voor het Tokio Hotel concert, ik kijk op mijn gsm en zie dat ik een paar gemiste oproepen heb, en dan belt een vriendin van me, en ze zei dat ze wat vanachter in de rij stond en ze vroeg waar ik stond en toen zei mn nonkel; voor de deur, ik zeg na; voor de deur, mn nonkel; 25 meter der vanaf, ikke; 25 meter der vanaf mn nonkel; in de lucht, ikke; in de lu.. xD ik keek mn nonkel aan en zei; watte? xD
    ik en mn nichten en mn nonkel hebben toen gelachen xD

    ofzo (ook in die rij van 3 maarrt)
    ik zing; u was en u machine leven langer met calgon, dan roept mn nicht het nog is keiluid; CALGON!! xD
    kapot gaan toen xD


    Haha geweldig! :D Die sfeer in de rij van 3 maart was echt zo zalig! :D

    ja da vond ik ook xD

    spijtig da ik er toen niet was:o:(


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    op school,,
    ik was nogal een beetje boos omdat die vent van engels me gebuist had.
    ik loop over de speelplaats nar me kluisje, met men gizicht naar onder, loop ik tege DE hottie van school aan, en BAM daar lag ik, lang uit over de grond^^
    de mense die me hebbe zien neergaan lachte me uit, maar mr. heetheid hielp me recht en is sinsdien mijn beste maatje ^^


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    op school,,
    ik was nogal een beetje boos omdat die vent van engels me gebuist had.
    ik loop over de speelplaats nar me kluisje, met men gizicht naar onder, loop ik tege DE hottie van school aan, en BAM daar lag ik, lang uit over de grond^^
    de mense die me hebbe zien neergaan lachte me uit, maar mr. heetheid hielp me recht en is sinsdien mijn beste maatje ^^

    aaaaaaaaaaaaaaawh^^ da wil ik ook el eens voorhebebn :P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    1. ik ben eens midden op het station gestruikeld
    2. ik ben eens bij een vriendin geweest was ik volop aan het zingen terwijl haar vader achter mij stond
    3. heb ik ooit eens de deur van de badkamer open gedaan zonder kloppen terwijl mijn broer op het toilet zat
    4. een hand van een vreemde mens vastgepakt

    en nu de best die vind ik persoonlijk wel zaligxD

    5. op een dag ging ik en een vriendin shoppen en ze zei tegen mij ; zin in een uitdaging , ik zeg natuurlijk ja , wijst ze naar een meneer zo een oude , en ze zegt ; sla op zijn kont en zegt dat hij sexy is , ik zag het meteen zitten dus ik ga er achter lopen , kon me eerst niet inhouden van lachen , ik deed het dan toch , die verschoot super hard en dan ik zo serieus mogelijk ; wauw wat ben jij sexy maar ik was vergeten dat ik op een de grote markt liep (een groot plein) en ik nog al redelijk luid liep en iedereen het zowat gehoord heeft.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ownee dat laattse is egt erg xD

    nja de andere heb ik eigelijk ook wel allemaal eens voorgehad eigenlijk xD
    buiten die laatste dan xD
    ik struoikel meestal in het MIDDEN vn een druk gebouw of plein ofzo =.=


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik had een paar maanden geleden mijn juf een trut genoemd, gewoon voor haar gezicht !
    maar zij gebruikte mij als slaaf :((
    !!!!!

    Ik had een paar maanden geleden mijn juf een trut genoemd, gewoon voor haar gezicht !
    maar zij gebruikte mij als slaaf :((
    !!!!!

    omai xD en toen? xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ghehe op School roepe,, DE REDENEN VN SEX xD en iederen keek naar ons want ik begon doodleuk SEX MET BILL te roepe xD


    .-