• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ghehe op School roepe,, DE 4 REDENEN VN SEX xD en iederen keek naar ons want ik begon doodleuk SEX MET BILL te roepe xD


    .-

    Ghehe op School roepe,, DE 4 REDENEN VN SEX xD en iederen keek naar ons want ik begon doodleuk SEX MET BILL te roepe xD

    das wel zinvol xD
    nja ge vergeet dieje chocolatesexshop nog xD
    ik was da drstrak aant zegge en die naast mij keken ineens zo raar:o

    mr SEX MET TOM is tog al langer mijn levensmotto^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ghehe op School roepe,, DE 4 REDENEN VN SEX xD en iederen keek naar ons want ik begon doodleuk SEX MET BILL te roepe xD

    das wel zinvol xD
    nja ge vergeet dieje chocolatesexshop nog xD
    ik was da drstrak aant zegge en die naast mij keken ineens zo raar:o

    mr SEX MET TOM is tog al langer mijn levensmotto^^

    Halloo.. wa had ik gzegdtxD Sex me Beide=PXD


    Get outta my head!

    kwas me water aant spelen en kwou naar buiten lopen maar ik liep achteruit en zag nie dat de deur dicht was en ben der recht tegen gelopen

    zo schametelijk ist nie maar als ze aant heel de buurt gaan zeggen da de tegen een glazen deur zijt gelopen XD

    Onder wiskunde was ik met mn bf over Georg aan het praten.
    ze zei: Iemand op quizlet zegt dat georg uit th gaat..
    En toen zei mijn wiskunde leraar: Stil zijn!
    Want hij ging uitleggen. En dat had ik niet meegekregen.
    Dus ik riep keihard: Hij zou wel gek zijn! Hij krijgt eindelijk aandacht van meisjes!

    Maar het was dus al stil in de klas.. En toen zei meneer wiskunde: Ooo! Astrid! Dus ik krijg aandacht van jou??


    En ik heb er nog een.

    Ik zat --hee alweer-- bij wiskunde.
    En toen moest ik wat uit mn tas halen. Alleen mijn band van mijn tas zat er een beetje omgewikkeld. --vaag-- Dus ik was aan het proberen om hem weer goed te krijgen. En toen trok ik eraan en vielen al mijn spullen eruit. Dus ik alles er weer indoen. Begint een kerol uit mijn klas ineens te roepen:
    Astrid!! Daar ligt je tampon!!
    En die lag dus helemaal vooraan in de klas.. :S
    En toen kon de hele klas meegenieten.. :S

    Nou, eigenlijk heb ik er nog heeeel veel --bijna allemaal bij wiskunde, dat brengt gewoon ongeluk..--
    Maar ik heb geen zin om dat nu allemaal te gaan vertellen. (A)


    AAP

    Ooo nu word ik herrinerd aan AL mijn blunders.
    K kan er nog wel 1000 opnoemen.
    Jullie ook? Of ben ik gewoon zo'n ongeluksmens? (doeg)


    AAP

    Ooo nu word ik herrinerd aan AL mijn blunders.
    K kan er nog wel 1000 opnoemen.
    Jullie ook? Of ben ik gewoon zo'n ongeluksmens? (doeg)


    Vertel maar, ik heb wel zin om te lachen(A)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Nah. Ik weet niet of ze grappig zijn ofzoo..
    Maar ik schaamde me wel heel erg dood.

    Nou, ik was dus bij wiskunde --jezus, alles gebeurt hier bij wiskunde!!--
    En toen hadden we net proefwerk gehad. En ik was ongesteld. Dus ik aan die kerol vragen; mag ik naar de wc?
    Dus ik naar de wc. En ik nam me tas mee, voor jeweetwel.
    Maar toen kwam ik terug. En hij was vet boos. Hij begint te schreeuwen: ASTRID! HOE KOM JIJ AAN DIE TAS!! En ik zo; Die heb ik meegenomen. Roept ie: DAT DOEN WE NIET HE! DIE KAN BEST IN DE KLAS BLIJVEN!! :@ En hij was toch boos! K denk net omdat we pw hadden, dat ie d8 dat ik in mn boek ging kijk ofzo..
    Maar de hele klas staarde me aan. Dus ik moest tegen hem zeggen dat ik ongesteld was.
    Dus ik liep iets dichter naar hem toe, zodat ik het niet zo hard hoefde te zeggen, begint hij weer te schreeuwen: EN NU HOEF JE NIET WEG TE GAAN MEVROUW!
    En toen moest ik het dus wel zeggen. En de hele klas staarde me aan, en toen werd ik ook nog zo rood als een tomaat.. :S


    AAP

    Dat was nogal erg genant..


    AAP

    Oeh arme jij:S

    Heb je nog meer?(nerd)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Vast wel.. Moet ik even nadenken.

    Oja.
    We hadden pauze --deze keer niet bij wiskunde!! :O--
    En ik was een beetje aan het kloten met zo'n jongen uit mn klas. Maar niet kloten op een goeie manier zeg maar. Nou, toen kregen we dus een beetje een meningsverschil. En hij smeet ineens een flesje water over mijn kop heen. Maar, ik stijl mijn haar altijd. Dus ik was ZO FUCKING BOOS. Want dan komen er weer allemaal krullen in. Dus ik wer zo pissig. En toen gaf ik hem een keiharde bitchslap, en ik kneep hem keihard met mn langste nagol. Wat ook niet slim was, want toen had hij ook nog vruchtensap mee. Dus hij terugmeppen. En ik gooide mijn sinaasappelsap over hem heen. En toen gooide hij dus vruchtensap over mijn tas heen. En toen zaten we er helemaal onder. En hij is vet sterk, dus hij was fucking hard aan het winnen..
    En de hele kantine zat ons uit te lachen..


    AAP

    met men verjaardag kwame er een paar vriedinne en vriende die in onze sauna mochten
    en een paar daarvan zate erin en toen ik daar iets ging halen duwde ze de deur ineens tege mij. Maar ik had hen niet gezien want die deur is zo bruin x)
    zij natuurlk lache en ik ston da me nen bloedneus x)


    HaveFun!

    ghehe xD Dit is de geweldigste topic ooit xD

    Gaan jullie maar even domme dingen doen, dan wacht ik tot ik weer kan lachen(A)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ik heb er nog wel 1..


    We hadden gym op school. En ik wou me zo omkleden. En ik zo; FUCK< WAAR IS MN BH?
    Was ik die vergeten aan te doen, ofzo..
    Maar ik ZWEERDE dat ik hem aan had getrokken.
    Maarja.. Ik schaamde me dus zo fucking dood. Want WIE IN HEMELSNAAM vergeet nou dr bh aan te doen?
    Niemand tog? Alleen ik dus weer..
    Maar ik wou dus écht niet meedoen met gym.. Want dan schaamde ik me dood. Dus ik had THANK GOD een lange sjawl bij me.. Dus ik die er zo mooi over hangen. En ik naar de stageloop gymleraar. Ja, meneer.. Ik ben mijn gymkleren vergeten. Zegt hij: Ga maar even naar meneer gymleraar toe, die heeft vast nog wel wat liggen. Dus ik dacht; o shit! Moet ik tog nog meedoen! Dus die kerol mij meenemen. Ik zeg zo; Nou, meneer.. -denk denk denk!!- Ik durfde het niet te zeggen, maar ik heb buikpijn, want ik ben uh.. ongesteld.
    En zegt hij; O, maar daar hoef je je neit voor te schamen hoor!
    ik: nee ne.. (A)
    Dus toen hoefde ik goddank niet mee te doen.
    En ik heb toen de hele dag met zo'n sjaal rondgelopen.
    En geloof me, het zag er écht totaaaal niet uit!!


    AAP

    En dan kan ik me weer gaan schamen.. :$
    (A)


    AAP