• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik was SPPR hard aant meezinge ensow in den auto voort rood licht, en zo égt aant meebewege ensow, en ineens kijk ik opzij, zitte daar 2 gaste van zo'n 25 Jaar KEI hard te lache, en ik zo verlege aant truglachn x3 :P


    007

    Ik was SPPR hard aant meezinge ensow in den auto voort rood licht, en zo égt aant meebewege ensow, en ineens kijk ik opzij, zitte daar 2 gaste van zo'n 25 Jaar KEI hard te lache, en ik zo verlege aant truglachn x3 :P


    Ohneehj,, heb ik egt ook al 20 keer meegemaaktxD
    Das zoo genant,, en vrl wnnr je niet kan zingexD:p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik was SPPR hard aant meezinge ensow in den auto voort rood licht, en zo égt aant meebewege ensow, en ineens kijk ik opzij, zitte daar 2 gaste van zo'n 25 Jaar KEI hard te lache, en ik zo verlege aant truglachn x3 :P


    Ohneehj,, heb ik egt ook al 20 keer meegemaaktxD
    Das zoo genant,, en vrl wnnr je niet kan zingexD:p


    OKe foutje,, dat at melly zei daarnet zei ik,, ik wist niet dat madam veregten was haar af te melden-.-


    Get outta my head!

    k ben bij de dokter een keer tegen een glaze duur op gelopen.
    en ik ging kijken met me vriendin om een nieuwe school lopen we zo langs VWO klas terwijl we zelf in mavo/havo moeten zitten.
    we schaamde ons dood.
    want we waren met de lift gegaan.
    en de rest via de trap.
    wij dachten"oh die zijn recht door gegaan"
    moet je blijkbaar via de mediatheek 4 gangetjuhs in en dan was je pas bij on sklas lokaal wij telaat in de klas.

    och.. ik ben dees jaar al een stuk of 7 keer op mn bek gegaan voor de jongen waar ik een oogje op heb..
    Nu weet hij tenminste wel wie ik ben xD.. het meisje dat steeds op der bek blijft gaan xD
    Kuss.


    Kuss.

    We hadden in groep 6 zo'n rare juf ze schreeuwde altijd en demi mijn best friend stond dus na gym over haar te praten in de kleedkamer van ja ze doet dit en dat en toen zei ik zo: euh demi ze staat achter je. Dat was echt lachen xD:P

    of deze ... dr waren eens twee super gestoorde vriendinnen
    ze fietsen naar huis vanuit school, en begonnen met het zingen van een heel leuk liedje van Flyleaf .. en toen kwam het stuk voorbij waarin gwoon kei hard gegrunt moest worden ... dusja ... wij kei hard en dan ook kei hard grunte
    en komt er zown vent langs op de fiets ..
    zeg die: je moet mensen ni zo laten schrikken hoor xd

    enja ... een andere keer stonden we bij een stoplicht te w88 .. het was roder dan rood
    en ik roep ineens kei hard GROEEEENNN!!!
    en toen die vent die voor ons stond endus vooraan bij het stoplicht, die wilde doorijden:P
    whahahaha
    die dacht dus dat het groen geworden was xd
    whahahaha
    egt lol

    en die 2 gestoorde vriendinnen liepen ook nog een keer door de stad .. en toen liet ik een kei maar dan ook kei en kei harde BOER .. xd
    Maar toen kwam dr net zown kei leuke jongen langs, en ik moest zo hard lachen (schater lach en al) dat ik gwoon over de grond rolde
    k deed het gwoon bijna in mijn broek :o


    En over dat gesproken .. dat was laatst nog een keer gebeurt ...:$:$:$:$
    verschrikkelijk, k moest kei en dan ook kei nodig piesen
    maar we waren veldwerken met bio, in de modder banjeren om planten te plukken en te onderzoeken
    we waren egt hondert kilometer verwijdert van de boerderij xd
    nja .. toen bleef Bo in de modder haken .. die zat vast xd
    en wij moeste mega lachen
    dah was hilarisch... werkelijk
    mja .. k kreeg de slappe lach, en dat gaat ni in combi met nodig moeten plassen .. dusja ..
    ugh:$:$:$:$:$
    mja .. gelukkig waren het maar een paar drupjes en had ik nog maandverband in omdat ik nog aant druppe was voor de maand xd
    komt ongestelt zijn nog goed van pasxd

    Ghiii ergxD
    Ik was ooit aant shoppe,, en der kwam leuke jongens voorbij en toen liep ik ineens tegen een bloembakxD Wie zet er nu een bkloembak in het midden van de meir:oxD


    Get outta my head!

    ohwohwohw
    ik heb het
    verry erg
    k was op sgool, en zat in de kantine .. we waren gek aan het doen
    komt zo die jongen binnen .. Thomas, hij heeft mij lelijk pijn gedaan door net alsof te doen of wij ni bestaat .. terwijl ik gwoon met hem bijna sex heb gehad :o
    nja ..
    ik ben dus smoorverlieft op dieje .. en hij kwam binnen terwijl hij van sgool af is
    en ik barst zowat in tranen uit, omdat het pijn deed
    k kon gelukkig nog net snel genoeg naar de wc's rennen om daar uit te janke .. voordat heel de sgool het zag xd

    of deze
    wij gingen in groep 5 ofzo altijd vanuit sgool lope naar de bibliotheek e ..
    nja toen wij terug liepen .. waren we met zne alle aant lollen enzo
    toen stonden er dus voor zown winkel een aantal beeldjes. .. mja wie zet dan ook in godsnaam beeldjes op de midde van een straat !!

    vervolg : ..
    gelukkig was ik neit degene die eroverheen knalde ... dat was mike
    moest die alle kappote beeldje late betalen door zne ouders.. hij helemaal in tranen en wij met zne alle die winkel vervloeken ..
    nu zijn ze failliet :D:D

    vervolg : ..
    gelukkig was ik neit degene die eroverheen knalde ... dat was mike
    moest die alle kappote beeldje late betalen door zne ouders.. hij helemaal in tranen en wij met zne alle die winkel vervloeken ..
    nu zijn ze failliet :D:D


    Ghihi Ohnee erg..
    Ik heb egt al zoveel genant momenten meegemaakt,, maar ik vergeet ze meestal (expresxD)


    Get outta my head!

    ik ben eens een keer bijna boven op mijn mentor gevallen dat is genante geloof me


    you will be my forever and ever.....

    bij hadden we een spelletje/wedstrijd bij ak. we kregen zo'n papier mee met topo van europa. die moesten we leren. met die wedstrijd werd ik bij een groepje gezet waarin ik degene was die geleerd had. in de laatste ronde moest ik dus en je wil nii weten!! de docent zei het nummer van een zee, steek ik mijn vinger als eerste omhoog, krijg de beurt, zeg ik met mijn domme kop Atlandtische Oceaan in plaats van Middellandse Zee!!!!!!!!! en het ergste is.....ik zat int groepje bij mijn ex (waar ik nog iets voor voel)!!!!! hij vertrouwde me, verpruts ik het hele zooitje!!! gelukkig was hij niet kwaad, verdrietig ofzo


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    whahaahahhaha
    mein got .. lkkr slim heid