• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    toen ik klijn was heb ik de juf getrapt !waar de heleklas bij was :| k schaam me nu nog dood :$:Y)(zip)

    ik was zo kauwgom aan het uitdelen in de les, wat niet moch meer ja, en toen gaf iemand een kauwgom ding perongeluk aan de leeraar, toen moest ik kauwgom krabben onder de tafels x'd


    ---

    ik heb 2 keer een boer in de klas gelaten.
    We waren in de bioscoop en mijn vader was erbij voor kaartjes te kopen en dan deed mijn vader een robot na en kiki schaamde haar. Op 3 maart we stonden in de rij voor naar binnen te gaan mijn vader deed alsof hij sliep en er hadden een paar da gehoord en kiki schaamde haar alweer en ik en karen waren aant lachen en ook op 3maart karen zingt: wassen en machines leven langer met calgon. en ik: CALGON! ma mijn vader doe meestal debiel en zeker als ik of kiki erbij is en in de stad deed die een mongooltje na en kiki schaamde haar. Ik lach daar mee of ik doe mee.
    Ik was op school(al een tijd geleden nog int 6de) eerst val ik over een fietske dan val ik en dan wil ik tegen een bal sjotten en ga ik onderuit recht in iets vatsig en heb niks tegen de leerkracht gezegd en heb daar een halve schooldag mee rond gelopen, ma er was nog iemand en die had ook 3 ongelukjes voorgehad ook op die dag en dan hebben we me elkaar gelachen :P:p:P:P:P:P


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    vorig jaar met de herdenking, was in de stad!
    ik sta zo aan een stoeprand en daaraanvast zit een rivier!

    dus ik stond daar zo ongeduldig te wachten, ode ik ff een stapje achteruit en *plons*
    iedereen zat zo naar me te kijken!
    alleen niemand haalde me deruit omdat ze nog stil moesten zijn!!! *grrrrr*
    dus ik dreef daar de hele tijd, lopen ze weg alsof ze me niet gezien hebben!!!!!
    ik zo gillen: jaa hallo??? ik ben er ook nog hoowr!!!
    jullie zouden het ook niet leuk vinden als ik jullie achterlaat in het water!!! :@

    nou hehe, komt iemand mij uiteindelijk helpen!!
    is het een fucking lekkerding!!
    hij zo: wtf? doe jij daar?
    ik: ik kan niet stilstaan dus moest ik zo nodig in het water flikkeren! *zei ik wel vet droog*

    sinsdien is hij mijn BM!!!(beste maatje)

    Boontje komt op zijn loontje!!^^ (ofzoiets)


    Wow,, ik ga ook eens in het water vallenxD^^
    yay, ik ook!

    Omg, dit is echt te dom en het is me vriendin haar schuld!
    Vroeger gingen ik en een vriendin een keer bootje varen want hun hadden zo'n roei boot en toen gingen we bij hun sloot bootje varen. Maar zei ahd het al veel vaker gedaan dus zei gaat staan en schommelt een beetje zodat het bootje heen en weer gaat. Drinkt ze aan dat ik het ook moet doen, dus ik ga staan en schommel een beetje mee en opeens lig ik in het water,, xD
    Kom ik het water uit zit er nog allemaal eendekroos aan me vast geplakt..!

    Ik ben net mijn "fitness" (moet je niet rare dingen bij halen ofzo) op de boom aan het doen flikker ik eropeens uit met een salto (ik ben onderhand 2 keer uit de zelfde boom geflikkerd)

    En ik heb nog veel meer meegemaakt, maar dat vertel ik maar niet..:P

    Nog 1 dan,, xD
    Dat is me slechtste herinnering uit de kleuters en Mirjam aat me nu keihard uitlachen als ze dit leest!

    We zitten zo in de kring, laat ik opeens een keiharde scheet. De juffrouw hoort dat en de hele klas ook. Dus zei zo: Wie deed dat? Ikl niks zeggen. Gaat ze zo met haar gezicht langs e kinderen om te zien of ze rood worden. Ik kon toen gelukkig heel goed liegen(A),..




    mwahaa, een ezel stoot zich int gemeen, niet 2 maal aan de zelfde steen x)

    of valt niet 2 keer uit dezelfde boom in dit geval xd

    mwaha,

    vroeger had mijn oma, zo'n hele hoge spar, en daar wou ik een boomhut in bouwen. en ik heel vrolijk naar boven klimmen, boomhut bouwen, ladder maken, vastmaken,, dan was het bedtijd, en de volgende dag klim ik in mijn hutje, val ik wel mij mijn hut en al uit de boom zeker, omg xd

    Tijdens een herdenking. Op school moest iedereen 1minuut stilte houden, laat ik een boer XD
    Dat was best gênant


    Wahaa xD Lol!!

    Tijdens het shoppen!!

    We liepen dus door de H&M we gingen niets kopen maar gewoon even kijken.Ik ging even stoer doen tussen al die mensen x] Ik stond dus vanvoor in de winkel en ik moest naar achter.Toen was ik echt blind!!!Ik liep achter de kassatoog naar vannachter!!Zoww super stoer!!En ik wist da ni.Ze moeten die kassa eens wat duidelijker zetten!!

    x]

    xx

    oke.dit is gisteren gebeurt:
    m'n vader is zo'ne zot die zich voor niets schaamd.
    ik schaam me voor vele genante dingen hij niet.
    we waren gisteren in de quiq gaan eten en ik ben nogal ne hevige fan van bill(tokio hotel).
    er was ne jonge van ongeveer 15 jaar en hij hat ook zwart haar en droeg ook zo van die kleren net zoals bill.m'n papa het da door en zegt tegen ons mama en mij:'die lijkt presies wel den bill,he?!wacht zal hem eens roepen.BILLL!'door heel de quiq en ik en mama en m'n broer lagen strijk van 't lachen.
    ik was heel beschaamd en was blijkbaar helemaal rood.m'n vader kon het ni laten om nog eens te roepen:'BILLL!'hij keek ni om maar ik draaide me om want 't was zo genant.er waren mensen die ons nogal raar aankeken.we lagen met z'n alle strijk van 't lache!!!:$

    Tijdens het shoppen!!

    We liepen dus door de H&M we gingen niets kopen maar gewoon even kijken.Ik ging even stoer doen tussen al die mensen x] Ik stond dus vanvoor in de winkel en ik moest naar achter.Toen was ik echt blind!!!Ik liep achter de kassatoog naar vannachter!!Zoww super stoer!!En ik wist da ni.Ze moeten die kassa eens wat duidelijker zetten!!

    x]

    xx


    haha lache!!!

    Myn beurt ^^

    Ik moest ooit eens een projector halen. En ik zei : Mag ik de predictor alsjeblief ?!
    OMG! Ik schaamde me dood .. (zip)

    xRani

    Myn beurt ^^

    Ik moest ooit eens een projector halen. En ik zei : Mag ik de predictor alsjeblief ?!
    OMG! Ik schaamde me dood .. (zip)

    xRani

    owkee das wel een erge verspreking xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dit is niet van mij, maar een vriendin (van mij komt zo:P)
    ze had ruzie met haar vader, omdat ze naar binnen moest, (we waren dus buiten xD).
    dus ze belde aan, loopt ze te schelden (terwijl ze met haar rug naar de deur toe stond) van; godverdomme, ik haat mijn vader echt, wat een tering vent is dat, klootzak dat hij is, mag niet eens lang naar buiten!.
    stond haar vader achter haar, want hij had de deur open gedaan!

    ik heb een keer gehad, dat ik keihard in de aula in de pauze op mijn muil was gegaan. iemand had water op me gegooid, dus ik ren hem achter na, (met laarzen en hakken aan..) en ik ren zo de trap af, langs de tafels, maar er lag water op de vloer, glij ik zo languit op de grond! xD. dus iedereen lachen natuurlijk xD

    en dit had mijn vader een keer bij mijn moeder gedaan;
    ze stonden bij de groentenafdeling, roept mijn vader opeens tegen mijn moeder; heey frank! die ombouwing is wel goed gelukt hea!

    of dit (was andere x); ze stonden bij de kassa afterekenen. dus mijn vader zegt zo tegen mijn ma; hey ag*! moet je dat niet betalen wat je net in je tas hebt gestopt?!:O

    *agnes.
    mijn ma vond het volges mij niet zo leuk dat hij dat zei xD

    ik heb een keer gehad, dat ik keihard in de aula in de pauze op mijn muil was gegaan. iemand had water op me gegooid, dus ik ren hem achter na, (met laarzen en hakken aan..) en ik ren zo de trap af, langs de tafels, maar er lag water op de vloer, glij ik zo languit op de grond! xD. dus iedereen lachen natuurlijk xD

    en dit had mijn vader een keer bij mijn moeder gedaan;
    ze stonden bij de groentenafdeling, roept mijn vader opeens tegen mijn moeder; heey frank! die ombouwing is wel goed gelukt hea!

    of dit (was andere x); ze stonden bij de kassa afterekenen. dus mijn vader zegt zo tegen mijn ma; hey ag*! moet je dat niet betalen wat je net in je tas hebt gestopt?!:O

    *agnes.
    mijn ma vond het volges mij niet zo leuk dat hij dat zei xD

    wohow wa voor een vader heb jij :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay