• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Paul]
    Ik hing onderste boven op de bank in Jacob zijn huis. Rachel zat gewoon op de bank en popcorn in mijn mond te gooien. Ik kwam overeind en keek Rachel aan. 'Vind jij ook dat ik rustiger ben geworden??' vroeg ik aan haar. Ze glimlachte lief en haalde haar schouders op. 'Weet ik niet'. Ik liet mezelf weer zakken. Volgens Jacob was ik geen zak meer aan.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [Sable is toch ook weerwolf? In hij nu in zijn wolvengedaante? Even vraagje hoor, hehe.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [Sable is toch ook weerwolf? In hij nu in zijn wolvengedaante? Even vraagje hoor, hehe.]


    [Sable is in zijn wolven gedaante,, meer vraagjes?? ;D]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [Ja, alleen nog even hoe ie eruit ziet als wolf zijnde, dan ga ik weer verder :'D -kleur en grootte en zo- Is hij trouwens ook alfa van een roedel? Of zit ie niet in een roedel?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [Ja, alleen nog even hoe ie eruit ziet als wolf zijnde, dan ga ik weer verder :'D -kleur en grootte en zo- Is hij trouwens ook alfa van een roedel? Of zit ie niet in een roedel?]


    [hij is net iets groter dan Jacob, hij heeft een donkerbruin (James Maslow achtig) vachtje,, en hij zit nog niet in de roedel ;D]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [Okeuh :'D]

    Sam Uley
    Mijn nekharen gingen overeind staan en ik gromde naar de onbekende, donkere wolf voor me. Hier hoorden geen anderen in de buurt te zijn, ik kende geen andere wolven. In een poging meer te weten te komen, probeerde ik contact te maken.
    Wie ben je? vroeg ik in mijn hoofd, hopend dat het werkte en hij me kon horen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Be carefull.'' Fluisterde ik bezorgd, ik was altijd bezorgd om Sam. Kort legde ik mijn hand even op de krassen in mijn gezicht. Die keer dat Sam zo boos was geworden en me met een litteken voor eeuwig mijn knappe ik afnam, was een keerpunt geworden. Ik had het hem vergeven, omdat ik meer dan wie dan ook van hem hield.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [abbo]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Sable]
    Wie ben je? schoot er door mijn hoofd, waardoor ik gromde. Het lijkt wel een spelletje dacht ik, in gedachte zachtjes lachend. Ik schudde mijn hoofd en ging op de grond liggen. Eerst wilde ik meer weten over die wolf.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [Ik moet gaan,, 'k kom maybe later terug ;D]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sam Uley
    De wolf voor me ging op de grond liggen en ik ging vlak voor hem staan terwijl ik me zo groot mogelijk maakte. Niemand drong zomaar mijn territorium binnen!
    Geef antwoord! Beval ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oké, tot straks dan misschien ;D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik slik. Sam was boos, en dat was niet goed, daarom besloot ik de andere wolf iets te helpen, door mijn hand op Sams vacht te leggen. ''Rustig lieverd.'' Fluisterde ik zacht, en bekeek de andere wolf. ''Geef hem de ruimte. Misschien heeft hij wel het een en ander meegemaakt. Boos worden lost niets op.'' Ik was inmiddels op mijn knieen naast hem gaan zitten, en aaide over zijn schouder.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik kan Sam's gedachten horen. Ik kan zien waar hij is. Met WIE hij is en zo snel ik kan ren ik naar hem toe.

    Sam Uley
    Naast me voelde ik Emily en in de verte hoorde ik Jacob naar me toe komen, waardoor ik weer wat kalmeerde. Ik besloot de wolf een kans te geven, zodat Emily zei, maar ik bleef half voor haar staan, want ik wilde haar niet onbeschermd bij de nieuweling laten.
    Ik wachtte tot de wolf me ging vertellen wie hij was of zou terug veranderen naar zijn mensgedaante. Ik wilde praten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen