• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam
    Mijn wolveninstinct nam het over. Ik gromde, grauwde en klauwde naar Stefan, Vladimir en Jane, totdat er plots een nieuwe gedaante uit het bos verscheen. Ze was ook een vampier, maar of ze van het goede kamp was wist ik niet en ik viel aan.

    Carlisle
    'Elena, vlucht, je bent hier niet veilig, je moet hier vandaan!'
    Ik keek hoe Esmé Renesmee stevig vasthield en probeerde te bedenken waar we haar heen zouden moeten brengen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jane
    Het was een complete chaos. Er waren mensen, vampieren en een hond aanwezig en ik kon me naar niet genoeg concentreren om op één iemand de gave los te laten. Ik brulde van frustratie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    'Emily
    ''Sam!'' Riep ik, en liep naar hem toe. ''Niet doen.'' Probeerde ik. De vampier die hij aanviel was goed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stefan.
    Jane hield maar niet op en ik begon meer e schokken en krijsen kwamen uit onze monden. Ik zag Jane gemeen grijnzen. Ik had haar af moetenmaken toen ik de kans had. Toen ik haar vast had en ze niets kon doen. Ik kronkelde haar kant op zonder dat ze het zou zien. Bij de seconde die ik vrij had zonder pijn trok ik Jane onderuit en hield haar nek vast klaar om hem te breken. Ze kon weer niet naar me kijken omdat ik haar weer zo vast had bij de pilaar. Een grijns vulde mijn mond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik snikte, en trilde oncontroleerbaar. Ik wilde rennen zoals Carlisle zei maar.. Ik kon niets.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Vlak voor mijn klauwen zich in het gezicht van de vampier wilden boren, hoorde ik achter me een veel te bekende stem. Emily.
    Met een ruk draaide ik me om en stond even aan de grond genageld.

    Jane
    Met een ruk werd ik onderuit gehaald en kwam ik op mijn rug terecht.
    Echter wist ik mijn ogen net lang genoeg op de wolf te richten op mijn krachten op hém los te laten en ik keek genietend toe hoe hij spartelend en piepend op de grond zakte.
    Ik kon dankzij de houdgreep niets tegen Stefan beginnen, maar dat wilde niet zeggen dat ik anderen niet mocht martelen, toch?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 0:02 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Ik tilde Nessie en Elena op met moeite en rende weg naar een veiligere plek. In mijn ooghoek zag ik Didyme samen met Sam was ze opeens overgelopen?

    Didyme.
    Ik stak mijn handen omhoog. 'Ik doe niets ik wil alleen helpen.' Zei ik snel baar de wolf maar voordat ik het wist lag ik op mijn rug met hem bovenop me. 'Jane zal naar me luisteren ik ben haar "meesteres"' Zei ik rustig. 'Ik ben weggelopen en ik help de Cullens nu asjeblieft laat me gaan.' Zei ik smekend hopend dat de wolf zou luisteren


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stefan.
    Jane keek nu recht omhoog in de lucht ze begon te gillen en het maakte me helemaal gek. Ik deed mijn hand voor haar mond en trok hem dicht. 'Houd je mond.' Zei ik onvriendelijk ik keek naar de wolf wie hij tegrazen nam. Het was Didyme....


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    Ik ren naar Sam toe, en sla mijn armen om zijn warme, pluizige hals. ''Het is goed.'' Fluister ik zachtjes in zijn oor.

    Elena
    Ik had mijn ogen gesloten tegen de duizeligheid en staarde nu maar een beetje voor me uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esmé.
    Ik stopte uiteindelijk bi het meer. Ik had lang gerend en op mijn snelst en Elena keek in Shock naar me ze kon niets meer. Arme haar ze moest zoveel doorstaan. Ik deed mijn arm on haar heen en trooste haar. Ik trok Nessie op mijn schoot we leken net een lieve kleine familie


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik legde mijn hoofd neer op haar schouder en zuchtte diep. De wind blies in mijn zwarte haren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme
    Nog steeds heeft hij zijn klauwen op mij en ik kan niet opstaan. Een mensenmeisje met een rare wang omhelsde de wolf zijn hals. Ik zag haar aderen lopen en het vuur laaide op. Maar ik hield me in. Ik had een goed voorbeeld. Ik wou zoals Carlisle worden


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stefan
    Nogsteeds hield ik Jane stevig vast terwijl ik naar Didyme en Sam keek. Het andere mensenmeisje was erbij een nieuwe prooi. Jane kon ookal gaf ik haar geen aandacht. Niets beginnen tegen mijn greep. Ik keek weer om me heen waar was Esmé met het mensenmeisje heen??


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sam Jane Carlisle en Emily moeten nu wat doen. Er gebeuren 2 dingen Didyme wordt aangevallen en Stefan vermoord Jane bijna >:) xD ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jane
    Met een ruk draaide Stefan mijn hoofd weg van de wolf, waardoor ik compleet vastgeklemd zat en op niemand mijn gave meer kon uiten. Ik kon alleen maar woest grommen en beledigingen sissen naar Stefan.

    Sam
    De pijn stopte net zo snel als dat hij gekomen was, maar ik voelde mijn zenuwen nog tintelen. Emily had haar armen om me heen geslagen en ik wilde tegen haar praten, maar ik kon niets doen, niet eens mijn hoofd optillen. Mijn hoofd bonkte nog steeds en mijn zicht draaide.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen