• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    ''Ik hou van je, Sam. Houd vol.'' Fluisterde ik bezorgd, terwijl ik mijn gezicht tegen zijn vacht begraafde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Sorry dat het lang duurde :P]
    Didyme
    Ik keek nogsteeds naar Sam en Emily en ik wou graag los en kuchte even waardoor ik een intiem moment onderbrak. De zwarte wolf begon weer tegen me e grommen en zijn tanden werden ontbloot. Het meisje dat Emily hete, kende ik nog van de aanval van Aro voor Nessie, keek me een beetje vragend en met afschuw aan


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stefan.
    Jane zat wild te spartelen, maar ze kon niet tegen mij op. Ik was een stuk sterker en ik drukte haar hoofd nog harder op de grond waardoor het pijn deed voor Jane. Ik genoot ervan zoals zij bij mij genoot als ik pijn had. 'Wat zullen we met Jane gaan doen? Vladimir?' Zei ik rustig en spottend terwijl Jane luid gromde


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga slapen morgen om Kwart over 7 ga ik verder Xx slaapxlekker ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zo snel ik kan ren ik achter Nessie haar geur aan. Hoe graag ik ook bij het gevecht wilt zijn voel ik me verplicht om Nessie te beschermen, Ik wil niet weten wat Bella en Edward doen als ik haar wat laat overkomen. In mijn wolven gedaante ren ik. Ik haal ze makkelijk in.

    -Jake-

    Jane
    Stefan duwde me nog harder tegen de grond, waardoor mijn bewegingsvrijheid nog meer beperkt werd. Mijn schedel leek ieder moment te kunnen breken. Ik gromde en siste naar hem, het enige wat ik nog kon en probeerde niet te laten zien hoe erg ik me schaamde dat ik zo machteloos stond.

    Sam
    De laatste resten van de aanval trokken langzaam uit mijn lijf en poot voor poot schuifelde ik van Didyme af, terwijl ik Emily zachtjes met mee trok. Ze had haar armen nog steeds om me heen en ik duwde mijn snuit tegen haar schouder om haar te laten weten dat het goed was.
    In de verte hoorde ik snelle voetstappen, die vervolgens veranderen in het gestamp van een wolf. Jacob.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik keek Sam aan, en zuchtte opgelucht. Vernietigend kijk ik een moment naar Didyme. Dat zij geen liefde kende moest zij lekker weten maar dan ook nog zo arrogant doen. Ik zuchtte diep, en krabbelde overeind.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    LittleTear schreef:
    Stefan.
    Jane zat wild te spartelen, maar ze kon niet tegen mij op. Ik was een stuk sterker en ik drukte haar hoofd nog harder op de grond waardoor het pijn deed voor Jane. Ik genoot ervan zoals zij bij mij genoot als ik pijn had. 'Wat zullen we met Jane gaan doen? Vladimir?' Zei ik rustig en spottend terwijl Jane luid gromde


    Vladimir
    'Hmm, we kunnen haar doden, nietwaar?' Ik fronste even. 'Of we maken gewoon weer een brandstapeltje, en zetten Jane én Alec daarbovenop,' zei ik, met een nadruk op de naam "Alec".


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam
    Emily stond weer overeind, maar ik bleef dicht bij haar, want ik vertrouwde Didyme nog steeds niet helemaal. Ik stond tussen Emily en Didyme in en keek met een half oog naar de twee vampiers die bezig waren met de kleine Jane. Van mij mochten ze haar afmaken. Ze was de duivel. Een demoon.

    Jane
    'NEE. Laat Alec met rust!' siste ik. Mijn stem was schel en sloeg over. De woede raasde door mijn lijf. Van Alec bleven ze af!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Aww, ze heeft familiegevoelens voor haar broertje. Wat schattig. Het enige schattige aan deze heks.' Ik grijnsde bij het woord 'heks'.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jane
    Bij het woord heksje begon ik meteen woest te grommen en luidkeels te gillen. 'HEKSJE? HÉKSJE?' mijn gegil liet iedereen stilstaan. Ik werd gek! Ik wilde hier weg!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Help de rest maar.'' Fluisterde ik hem toe. Elena was hier ook nog ergens met vampiers om zich heen en Jacob zou er ongetwijfeld staan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Sable]
    De wolf op de vloer bewoog zich niet, maar gromde wel. Ik draaide me om en rende richting het noorden. Ineens rook ik een hele zoete geur. Ik zette een stap naar voren door de bosjes en zag een aantal bleke mensen een andere vast hebben. Voor het huis stond een vrouw met een wolf voor zich. Ik gromde zachtjes en bijna alle mensen keken naar de plek waar ik stond. Ik stapte voorzichtig de bosjes uit en gromde laag. De wolf voor de vrouw had om diens rechter achterpoot een bundel kleren.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sam
    Ik wierp nog een blik op Emily en zag haar me bemoedigend toelachen. Ze was zo dapper. Zo fantastisch.
    Ineens werd ik afgeleid door het gegrom voor me, draaide mijn kop om en was met drie stappen bij de nieuweling.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Sable]
    De wolf die eerst bij de vrouw had gestaan, stond ineens voor me. Ik zakte een beetje in een, om de wolf te waarschuwen. Kan ik maar horen wat hij denkt dacht ik terwijl ik gromde.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky