• Hey,

    Mijn moeder begon net helemaal over mijn 'verhaaltjes' zoals zij dat zegt, en ze vroeg aan me of ze die mocht lezen. Ik zei nee, want het is een beetje beschamend haha =P
    Maar nu ben ik benieuwd geworden, weten jullie ouders dat je hier verhalen hebt, en hebben ze ze gelezen?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Jup.
    Ze weten niet alles in detail,
    maar ze weten ongeveer wel waar ik mee bezig ben (:
    Ze weten zelfs over mijn Drarry.
    Ik heb gewoon ubercoole ouders (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heel mijn familie weet het zo, omdat ik echt altijd achter Quizlet zit. Ze wilde het lezen, maar ik zei dat ze dat niet mochten, het is toch nog een beetje beschamend, want toen had ik nog zo een sotry waar ja seks in voor kwam en ik was pas 11 dusja, dat is nogal raar vind ik.
    Maar me moeder vraagt er gelukkig niet naar...

    Ik heb echt geweldige ouders hoor, maar op dat vlak, haat ik ze gewoon :S
    Ik had de gewoonte om weg te klikken wanneer ik schreef-omdat ik éénmaal niet wou dat ze toevallig iets zouden lezen als ik bezig was met een intiemer stuk te schrijven of een stuk met grof taalgebruik-, dus ze vonden het raar dat ik zomaar de hele tijd van tabblad veranderde of minimaliseerde. Waardoor ze het niet meer vertrouwden, dus dwongen ze me een paar dagen geleden gewoon om hen mijn verhaal te laten lezen, D:
    Wtf het gaat hen toch niets aan, wat ik schrijf? Ze begrijpen het gewoon niet dat ik zoiets privé vind :S
    Had ik nog het geluk dat het hoofdstuk die ze me dwongen te openen behoorlijk braaf was...Omg, wil het me niet voorstellen hoe het geweest zou zijn, als het een totaal ander soort hoofdstuk was geweest...

    -Sorry won niet zeiken ofz, maar dit moest ik even kwijt :X

    Nog iemand met van die ouders?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nee! en dat wil ik ook zo houden :Y) xd


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ze weten het niet.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mijn ouders weten dat ik schrijf, ze lezen af en toe wat, maar ze weten absoluut níéts van het feit dat ik Fanfics schrijf [fanfics zijn namelijk bijna alles wat ik schrijf, met wat Standalones als uitzondering, die ik dus alleen aan mijn ouders laat lezen], en dat wil ik ook graag zo houden...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Weten dat ik schrijf, maar niet wat en hoe. En zo zou ik het graag houden (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mijn ouders weten dat ik op Q zit. Maar of ze weten of ik schrijf, geen idee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ze weten dat ik schrijf, maar ik denk niet dat ze al ooit iets gelezen hebben, van hier. (:


    Save me from myself.

    Nee, en dat moeten ze ook niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fauvism schreef:
    Ze weten dat ik schrijf, maar... dat is ook echt alles. Ik wil gewoon niet dat ze het lezen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Neen en dat moet ook niet.

    WinterBreeze schreef:
    Mijn ouders weten dat, ze hebben het nog niet gelezen en dat gaat ook niet gebeuren.


    + mijn mentor (een man van like 56) en 'therapeut' weten er ook van & ook dat dit op Quizlet is.. maar no way dat ik mijn username aan ze geven.. ;o


    Geen reclame, please.

    Ja, ze hebben ook al sommige dingen gelezen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn moeder en stiefpa weten het, als ik een verhaal heb, wat ik hier niet post ofzo, laat ik ze lezen, ze helpen me altijd ermee. Maar de meeste lezen ze niet, soms vind ik dat ze niet alles hoeven te lezen. Nja ik ben geen goede schrijfster, maar ze helpen me altijd met verbeteren :)

    Hmm ik had ooit een verhaal geschreven in mijn schrift,nja er stond dus seks in, toen vond mijn stiefvader het, en las het. Maar hij moest gelukkig lachen, nou ja ik kan seks scenes niet goed beschrijven. Dus hij had me er dus mee geholpen, en me moeder natuurlijk maar die vond het weer beetje raar.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.