• De stelling van deze week luidt:
    Scholen zouden iPads/Laptops moeten gebruiken i.p.v. boeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    nniinnoo schreef:
    Nee. Op de een of andere manier werkt een papieren boek lekkerder op school.


    Let it come and let it be

    Ja, oh, ja! Dat zou mij zo blij maken!
    Maar er zitten wel veel nadelen aan, zoals de kosten, laptops gaan kapot, je kunt er hoofdpijn van krijgen...
    En het is bewezen dat jongeren slechter in wiskunde zijn, als ze dit op een laptop leren.
    Dus of het ook zo verstandig is, weet ik nog niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, en dan zit iedereen de hele dag stories te schrijven hier op Quizlet... ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Laptops zijn ergens wel handig, maar aan de andere kant is het niet echt prettig leren van op een scherm...

    Dus eerder oneens...(nerd)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Op mijn school hebben ze voor het 1ste middelbaar mini laptop's.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oneens. Ik gebruik op school dus laptops en ik irriteer me de teringtyfus, want ik zit nu echt de hele dag achter de laptop. :'D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 12:26 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dubbel

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 12:26 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Defensive schreef:
    Laptops kunnen crashen, boeken niet.
    Laptops zijn duur, ik vraag me af of ze de kosten per leerling eruit kunnen halen als ze boeken vervangen voor laptops. Het papier is dan misschien verdwenen, de schoolboeken zullen alsnog uitgegeven moeten worden en in digitale programma's gezet.
    Sommige mensen krijgen hoofdpijn van te lang achter een laptop zitten.
    Leerlingen krijgen eerder een muisarm of iets dergelijks en ze leren niet meer fatsoenlijk schrijven.
    Een laptop kun je hacken.
    Op een laptop kun je niet even aantekeningen met potlood in je boek zetten.
    Het is slecht voor je ogen.

    Conclusie: oneens.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Doen we al. ^^
    Maar het werkt voor geen sodemieter. We moeten iedere dag de laptop meenemen, omdat de lerares hem heel misschien nodig heeft. En als we hem niet bij ons hebben, krijgen we straf. Dit werkt dus niet eh!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yep, bij ons nemen al genoeg mensen hun laptop mee, ik ga dat binnekort ook maar eens doen denk ik.

    Anyway, op mijn school gaan ze waarschijnlijk vanaf volgend jaar helemaal high-tech worden. We krijgen speciale tafels, met een usb-ingang eronder en iedereen is verplicht een laptop mee te nemen. Dan hebben we dus geen boeken meer nodig, want alle boeken die we nodig hebben staan op de usb onder de tafel. Mensen die een laptop niet kunnen betalen kunnen een soort van subsidie krijgen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 12:36 ]


    your eyes are like stars in the night.

    mijn laptop weegt evenveel als drie geschiedenis boeken, het gewicht in je tas raak je dus ook niet kwijt, en de kans op diefstal word groter.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Oneens.


    -

    Nee, want dan zou ik me helemaal niet meer kunnen concentreren op lessen, en als je laptop crasht heb je er niets aan :')


    As travars

    Ja want als alles uitvalt kan je niets maken :Y)


    26 - 02 - '16

    Bij ons op school heb je allebei. Bij sommige vakken laptop, bij sommige niet en dat vind ik prima gaan zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen