• De stelling van deze week luidt:
    Scholen zouden iPads/Laptops moeten gebruiken i.p.v. boeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, uit boeken leer ik toch liever.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Oneens, mensen van onze leeftijd zitten na school al zat achter de laptops enzo, het is daarbij duur en slecht voor je gezondheid...


    Visit as many concerts as you can.

    Zaynette schreef:
    Deels boeken, deels laptops

    zeker niet, dat is een grote last om te dragen, geloof mij maar


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik zit al op een school met Laptops xD

    IK vind het wel fijn, maar je wordt snel afgeleid door Google enzow:X


    Only Jim if you want to Jimmy xD

    ik eerder door quizlet, ik heb ook laptops, maar vind het maar niks echt niet, liever boeken :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Eens, dan durf ik mijn laptop mee te nemen.
    Ik moet met een laptop gaan werken omdat ik slecht zie, maar ik durf het niet.
    Dus als iedereen een laptop heeft zou ik dat wel fijn vinden!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Doen wij op school al :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nee vind ik niet.
    Mijn oude school had een aantal jaar geleden het laptoponderwijs ingesteld en het zuigt aan alle kanten. De site waar leerlingen hun huiswerk vandaan moeten halen crasht af en toe. Je kan daardoor geen leerwerk er af halen, dus je kunt helemaal niets. Kinderen zijn geneigd om 'even' op hyves/twitter/msn o.i.d. te kijken, maar even wordt toch weer heel lang. Natuurlijk, de leraren konden het controleren, maar lang niet elke leraar gaat er even goed mee overweg.

    Er zitten ook voordelen aan; je hebt geen zware boekentassen meer, je kunt je schriften/leerwerk niet vergeten mee te nemen. Maar het is gewoon onhandig.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Geniusferb schreef:
    Eens en Oneens. Papier crasht niet, iPad's en laptops wel


    Happy Birthday my Potter!

    Geniusferb schreef:
    Eens en Oneens. Papier crasht niet, iPad's en laptops wel


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

    ja het is ook beter voor de natuur als e readers gebruikt worden want als je geen schiften en boeken meer nodig hebt. wordne er ook minder bomen gekapt

    oneens, boeken zijn goedkoper, en makkelijker om uit te leren, en die worden minder snel gestolen.


    A woman's best make up is her smile

    Geniusferb schreef:
    Eens en Oneens. Papier crasht niet, iPad's en laptops wel


    maar papier scheurt :)


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Eens, veel handiger