• De stelling van deze week luidt:
    Scholen zouden iPads/Laptops moeten gebruiken i.p.v. boeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Defensive schreef:
    Laptops kunnen crashen, boeken niet.
    Laptops zijn duur, ik vraag me af of ze de kosten per leerling eruit kunnen halen als ze boeken vervangen voor laptops. Het papier is dan misschien verdwenen, de schoolboeken zullen alsnog uitgegeven moeten worden en in digitale programma's gezet.
    Sommige mensen krijgen hoofdpijn van te lang achter een laptop zitten.
    Leerlingen krijgen eerder een muisarm of iets dergelijks en ze leren niet meer fatsoenlijk schrijven.
    Een laptop kun je hacken.
    Op een laptop kun je niet even aantekeningen met potlood in je boek zetten.
    Het is slecht voor je ogen.

    Conclusie: oneens.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Eens....Ik raak altijd de boeken en papieren kwijt die we ontvangen.
    Ik denk dat het moeilijker is om een laptop kwijt te raken.
    En het bespaart ook wat plaats in je tas...Dit jaar heb ik al 2 handtassen kapot gedaan door al de boeken die we moesten sleuren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Defensive schreef:
    Laptops kunnen crashen, boeken niet.
    Laptops zijn duur, ik vraag me af of ze de kosten per leerling eruit kunnen halen als ze boeken vervangen voor laptops. Het papier is dan misschien verdwenen, de schoolboeken zullen alsnog uitgegeven moeten worden en in digitale programma's gezet.
    Sommige mensen krijgen hoofdpijn van te lang achter een laptop zitten.
    Leerlingen krijgen eerder een muisarm of iets dergelijks en ze leren niet meer fatsoenlijk schrijven.
    Een laptop kun je hacken.
    Op een laptop kun je niet even aantekeningen met potlood in je boek zetten.
    Het is slecht voor je ogen.

    Conclusie: oneens.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zaynette schreef:
    Deels boeken, deels laptops


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens.
    Pc's zijn een erg handige aanvulling van de lessen, maar als alles wordt gedaan a.d.h.v. pc's, dan zullen studenten hun aandacht verliezen etc. Bovendien is dingen doorsturen zo enkel nog maar handiger, wat wel leuk kan zijn, maar op lange termijn leren studenten zo gewoon minder.
    Mijn visie :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Oh, willen ze echt zo graag dat ik de schoolsite ff ga hacken en zo mijn punten verander?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Defensive schreef:
    Laptops kunnen crashen, boeken niet.
    Laptops zijn duur, ik vraag me af of ze de kosten per leerling eruit kunnen halen als ze boeken vervangen voor laptops. Het papier is dan misschien verdwenen, de schoolboeken zullen alsnog uitgegeven moeten worden en in digitale programma's gezet.
    Sommige mensen krijgen hoofdpijn van te lang achter een laptop zitten.
    Leerlingen krijgen eerder een muisarm of iets dergelijks en ze leren niet meer fatsoenlijk schrijven.
    Een laptop kun je hacken.
    Op een laptop kun je niet even aantekeningen met potlood in je boek zetten.
    Het is slecht voor je ogen.

    Conclusie: oneens.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zit op een kleine school en wij krijgen ook iPads (:


    I'd rather die than be famous.

    Neptunus schreef:
    ja, mijn shool gebruikt al laptops (:


    To love is to destroy.

    Anitaaa schreef:
    Oneens.
    Pc's zijn een erg handige aanvulling van de lessen, maar als alles wordt gedaan a.d.h.v. pc's, dan zullen studenten hun aandacht verliezen etc. Bovendien is dingen doorsturen zo enkel nog maar handiger, wat wel leuk kan zijn, maar op lange termijn leren studenten zo gewoon minder.
    Mijn visie :]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Neptunus schreef:
    ja, mijn shool gebruikt al laptops
    (bloos) bij mij ook :'D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 13:40 ]


    Where words fail, music speaks

    Oneens.
    Ik moet er niet aan denken: rijtjes grammatica leren vanaf een computerscherm. Ik word dan echt gek.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Faith in humanity.



    It is gone.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    We hebben op school laptops maar volgens mij moeten we vanaf het 3e jaar weer boeken gebruiken :[

    Geniusferb schreef:
    Eens en Oneens. Papier crasht niet, iPad's en laptops wel


    Dat is juist het handige met laptops! Als je iets niet gemaakt hebt ofsow dan kan je tenminste zeggen dat je het niet meer kan vinden.. als je zegt dat je je papier kwijt ben kan je nablijven D:


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    eens en oneens
    je tas is wel lichter maar zelf krijg ik altijd koppijn als ik te lang achter de computer zit en ik denk dat dan de meesten hele andere dingen gaan doen:P


    All these fairytales are full of shit, one more fucking love song I'll be sick.. <3