• De stelling van deze week luidt:
    Scholen zouden iPads/Laptops moeten gebruiken i.p.v. boeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik Noorwegen is dit zo, maar dat is ook omdat het een heel welvarend land is.
    Ik vind beide goed, zolang de kosten maar niet oplopen.


    Where there is a sea there are pirates...

    nniinnoo schreef:
    Nee. Op de een of andere manier werkt een papieren boek lekkerder op school.


    Groot gelijk. Ik werk nu af en toe met digitale boeken, maar papier geeft toch een adner gevoel. Je kunt niet echt op dezelfde manier door een pdf bladeren. Bij iPads kan dat wel, maar dat is denk ik best wel duur.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Oneens, boeken vind ik fijner. Maar het zouden er wel wat minder mogen zijn.
    Daarbij een boek werkt altijd ipads/laptops niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eh, goeie haha. Ik ben het met de meesten hier eens, maar als je het allemaal op de laptop laat doen is iedereen veel sneller klaar dus kan er meer gedaan worden in een korte tijd? :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat zou me een hernia besparen, dus mee eens. :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    *Prijs
    *Energie (prijs + vervuiling)
    *Logistiek
    *...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    oneens,
    op deze manier worden we al van kindsaf afhankelijk van electonica.
    Zie je kinderen al in het eerste leerjaar met computers werken?
    en daarbij ben je alles kwijt als je pc crached.
    Daarbij is het ook nog eens slecht voor de ogen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik ben er wel mee eens.
    Het is veel gemakkelijker en minder zwaar, dan een boekentas vol met boeken.
    Maar dan moet zo'n Ipad/laptop wel altijd werken. ^^


    Take me to wonderland

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    Srry maar ik heb liever een echt boek, OOK BIJ MN SCHOOLBOEKEN. Btw ik vind het ook leuk omdat je op je kaften, die je helaas er dan weer wel zelf om moet doen, heel veel lieve tekstjes kunt schrijven

    Btw, Als je langer dan 6 uur per dag naar een beeldscherm kijkt, neemt je levensverwachting met 5 jaar trug:O

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:42 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Doet onze school al :'D
    Tot op zekere hoogte, dat wel. In het examenjaar hebben we voor veel vakken ook boeken omdat je gewoon bepaalde dingen MOET weten en als je dat dan per ongeluk mist dan ben je fucked


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Eens en oneens: Mensen kunnen de laptops ook nog gebruiken voor andere dingen dan school en huiswerk tijdens de les, niet echt handig dus. En het is ook nog eens duur en ze kunnen gehackt worden. Bij boeken kun je niets anders doen dan daar mee bezig zijn, en je kunt makkelijk wat terug kijken zonder dat je eerst heel veel pagina's of bestanden te hebben geopend.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    halfeens.
    Tegenwoordig vraagt mijn school continu om dingen digitaal in te leveren. Hier ben ik het niet mee eens omdat internet lang niet altijd goed werkt of snel genoeg voor mij. Daarbij ben ik een kluns met computers.
    Maar als wij toch alles digitaal moeten inleveren om alles snel ff door de plagiaatcontrole te laten overkijken, waarom doen we dan niet gelijk alles op computers? Veel handiger dan twintig losse stencils waar je antwoorden op schrijft, die je later toch moet intypen terwijl je dan alles kwijt bent.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    mij gelijk

    oneens, het is helemaal niet gezond om de hele dag naar een ipad/laptop te kijken.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Niet eens, het is verschrikkelijk duur en als je het dan kwijt raakt, dan ben je alles in één keer kwijt...


    You were the only one who could break the spell and destroy me, and the only one pure enough to save me.