• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Vergeet je even niet dat mods ook maar mensen zijn, die ongeveer zo oud zijn als wij? :Y) Het zou in principe niet mogen nee, maar je kan het hen toch wel vergeven? (:

    Hoe zij deed niet nee. Ik snap het op zich wel, maar, net als in een winkel, zou het niet moeten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Vergeet je even niet dat mods ook maar mensen zijn, die ongeveer zo oud zijn als wij? :Y) Het zou in principe niet mogen nee, maar je kan het hen toch wel vergeven? (:

    Yesh, inderdaad. We zijn niet perfect 8) En eigenlijk vind ik 't vreselijk, als erover ons gesproken wordt, alsof we geen deel van de users zijn. We zijn net zo goed users, net zo goed mensen en wij maken ook fouten, klaar. Maar goed, niet iedereen hoeft 't daarmee eens te zijn. Zelf vind ik dat we een geweldig team hebben en dat we 't nog best goed doen (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kijk, hierom zou ik dus Mod willen worden, die heerlijke discussies te mogen ondergaan :'D


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Hoe zij deed niet nee. Ik snap het op zich wel, maar, net als in een winkel, zou het niet moeten.


    Oké, nu ben ik toch wel héél benieuwd naar hoe ze dat heeft gezegd.
    Maar ik ga er vanuit dat dat een eenmalig gebeuren was? Want als ze meerdere malen zo 'onvergeeflijk' heeft gereageerd, kan je er misschien eens een andere mod/bemiddelaar over pb'en. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Countenance schreef:
    Kijk, hierom zou ik dus Mod willen worden, die heerlijke discussies te mogen ondergaan :'D

    Ik zou echt geen mod kunnen zijn, haha. Ik zou echt agressief worden en allemaal maar gaan lopen schelden. Snap niet hoe die mods zich altijd zo rustig kunnen houden.

    Winterfell schreef:
    (...)
    Yesh, inderdaad. We zijn niet perfect 8) En eigenlijk vind ik 't vreselijk, als erover ons gesproken wordt, alsof we geen deel van de users zijn. We zijn net zo goed users, net zo goed mensen en wij maken ook fouten, klaar. Maar goed, niet iedereen hoeft 't daarmee eens te zijn. Zelf vind ik dat we een geweldig team hebben en dat we 't nog best goed doen (krul)

    Dat komt omdat jullie, sommige, dat zelf doen. Jullie zijn niet zo maar users, zoals wij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Countenance schreef:
    Kijk, hierom zou ik dus Mod willen worden, die heerlijke discussies te mogen ondergaan :'D

    Inderdaad :'D Of gewoon eens een kijkje nemen op het mod forum om te zien hoe het daar aan toe gaat. Opendeurdag of zo? (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat komt omdat jullie, sommige, dat zelf doen. Jullie zijn niet zo maar users, zoals wij.

    Soms kunnen we ons niet gedragen als één van de users, want dan is het gewoon nodig dat er verschil is ^^ Maar 't zou fijn zijn, als er niet over ons gesproken wordt, alsof we robots zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Yesh, inderdaad. We zijn niet perfect 8) En eigenlijk vind ik 't vreselijk, als erover ons gesproken wordt, alsof we geen deel van de users zijn. We zijn net zo goed users, net zo goed mensen en wij maken ook fouten, klaar. Maar goed, niet iedereen hoeft 't daarmee eens te zijn. Zelf vind ik dat we een geweldig team hebben en dat we 't nog best goed doen (krul)

    Er zijn nu eenmaal dingen die zo'n kloof creeëren. Het is ook dat ik 'makkelijker' met jou praat op Msn of in de Tiny als hier met die rode letters die me aankijken. Waarom? Doordat dingen niet volledig duidelijk aan ons worden gestelt. En ik moet zeggen, dat 'kijkje achter de schermen' heft alles enkel erger gemaakt :'D


    Let it come and let it be

    Winterfell schreef:
    (...)
    Soms kunnen we ons niet gedragen als één van de users, want dan is het gewoon nodig dat er verschil is ^^ Maar 't zou fijn zijn, als er niet over ons gesproken wordt, alsof we robots zijn. [/i]

    Dat doe ik niet, ik maak alleen onderscheid. Omdat die onderscheid er is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    iPotter schreef:
    (...)
    Inderdaad :'D Of gewoon eens een kijkje nemen op het mod forum om te zien hoe het daar aan toe gaat. Opendeurdag of zo? (krul)

    Ja, ík op het modforum, in dit humeurtje? Geen goed idee :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Kijk, hierom zou ik dus Mod willen worden, die heerlijke discussies te mogen ondergaan :'D

    Waarom denk je dat hier bijna geen enkele mod op reageert? We worden constant de grond in geboord, dat is écht niet leuk om elke keer aan te horen. Ook wij worden de discussies wel een keertje zat, als het elke keer negatief moet zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Countenance schreef:
    (...)
    Er zijn nu eenmaal dingen die zo'n kloof creeëren. Het is ook dat ik 'makkelijker' met jou praat op Msn of in de Tiny als hier met die rode letters die me aankijken. Waarom? Doordat dingen niet volledig duidelijk aan ons worden gestelt. En ik moet zeggen, dat 'kijkje achter de schermen' heft alles enkel erger gemaakt :'D

    Maar da's hetzelfde, als ik op mijn werk anders omga met een collega op de werkvloer, dan als ik diegene ontmoet op een random plek. Zelfde met leraren etc. Dat houd je ^^ Tenminste, da's bij mij wel zo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ah, een discussie, ik weet nog wel een tijd dat er zeer veel discussie's waren rond de zomervakantie.


    Don't dream your life, but live your dream!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat doe ik niet, ik maak alleen onderscheid. Omdat die onderscheid er is.

    Ik zeg ook niet dat jij 't zegt, maar zo wordt er soms wel over ons gesproken 8) En zoals ik al zei, onderscheid moet er soms zijn. Het helpt ook niet veel als we met de users meegaan en er ook op los gaan schelden.


    "I shut my eyes in order to see.'