• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    StJimmy schreef:
    (...)
    Zo komt het wel vaak over.
    Dat omdat je als 'buitenstaander' geen antwoord krijg. Ik heb het een keer gedaan (was trouwens wel over het sluiten van een topic en niet over een ban) en toen kreeg ik te horen dat ik er niks mee te maken had en me er niet mee moest bemoeien.

    Ja.. daar kan ik niet veel over zeggen. Als het maar niet te vaak voorkomt (: Die mod had misschien een bad mood (cat) In principe mogen wij wel vertellen waarom een topic gesloten is. Dat staat er soms ook wel in vermeld ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom is Winterfell alleen aan het woord en de andere niet?'


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    GRRRRR schreef:
    Waarom is Winterfell alleen aan het woord en de andere niet?'

    Misschien drukt zij zich goed genoeg uit voor iedereen samen? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    GRRRRR schreef:
    Waarom is Winterfell alleen aan het woord en de andere niet?'


    -

    Dat is een goeie vraag. :Y)
    Maar dat gebeurt wel vaker in dit soort topics, dus ik denk dat het één of andere mod-strategie is ofzo. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    GRRRRR schreef:
    Waarom is Winterfell alleen aan het woord en de andere niet?'


    Omdat alle 6 de andere online mods heel toevallig nu druk bezig zijn. :'D
    Ze zijn gewoon bang van ons, alleen Winterfell niet.


    Your make-up is terrible

    Kan ook ofcourse


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    4 dubbel post


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    GRRRRR schreef:
    4 dubbel post

    4? ik zie er maar twee :'D
    Oh en die tweede is niet eens bewerkt, dus een dubbelpost was het niet. (cat) Maar misschien is een vriendelijke mod gewoon te snel geweest. (:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:26 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Winterfell schreef:
    (...)
    Ja.. daar kan ik niet veel over zeggen. Als het maar niet te vaak voorkomt (: Die mod had misschien een bad mood (cat) In principe mogen wij wel vertellen waarom een topic gesloten is. Dat staat er soms ook wel in vermeld ^^

    Dat zou als mod, of in ieder geval in de functie, niet moeten blijken. Maar ik snap wel wat je bedoelt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    GRRRRR schreef:
    4 dubbel post


    Euh? Ik zie geen dubbelposts? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    GRRRRR schreef:
    Waarom is Winterfell alleen aan het woord en de andere niet?'

    Omdat Nynk het huwelijk tussen haar en mij in haar eentje wil redden (cat)


    Let it come and let it be

    hmm
    o
    nu snap ik wat die dubbelposts inhoud
    sorry
    ja 2


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat zou als mod, of in ieder geval in de functie, niet moeten blijken. Maar ik snap wel wat je bedoelt.


    Vergeet je even niet dat mods ook maar mensen zijn, die ongeveer zo oud zijn als wij? :Y) Het zou in principe niet mogen nee, maar je kan het hen toch wel vergeven? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik blijf zeggen dat de Q regels krom zijn en dat de mods soms te streng en impulsief handelen. :W


    To infinity and beyond •