• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    "Misschien kunnen ze wel weer gewoon teruggestuurd worden naar District 4"

    [Noooh, Hayden heeft niks gedaan
    *wijst op foto van schattige, overhyperactieve broertje*]


    -

    Darcio
    Ze liet me geen keuze. Vriendelijke glimlach op mijn gezicht. Gezicht, spieren, alles ontspannen. Keihard liegen.
    Ik draaide me om.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "De deur zit op slot, hij kan niet binnenkomen," zei ik zacht tegen Saph. Met mijn vinger streelde ik de tranen weg die van zijn kin op zijn schoot drupten en toen trok ik hem tegen me aan.
    Die vent kon toch niet binnenkomen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ That reminds me, Layan, dear, find Hayden's picture in the rollentopic]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Nee, ze was niet gek. Ze was verdomme niet gek.
    Op het moment dat er een lichtstraal op zijn gezicht verscheen, sloeg ze één van haar handen voor haar mond. Met de andere ondersteunde ze Zahira - zijn dochter - steviger, drukte haar tegen haar borst.
    Haar zachtgroene ogen begonnen te glimmen - verdriet, ongeloof, verwarring. Woede, ergens ook woede. Waarom was hij hier gekomen, en deed alsof hij haar niet kende?


    -

    [Aaaaaaah wat een schatje :9~ *wants!*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Saph! Kom naar buiten, nu! Ik weet dat je hier ergens bent en je komt hier niet mee weg!'
    Ik kroop stilletjes tegen Fayan aan. hij zou nu wel begrijpen waarom ik hem niet naar mijn familie wilde brengen. Verdomde verzetsmensen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Darcio
    'kan ik nu gaan, mevrouw?' vroeg ik beleeft. Ze had ehtgeraden, ze wist het. Keihard liegen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Eigenlijk wilde ik de deur opengooien en hem een klap verkopen met mijn stijltang, maar iets in me zei dat dat niet zo'n goed idee was en dus bleef ik zitten, met Saph dicht tegen me aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Daiyh, wat..?' begon ze, maar was niet in staat haar zin af te maken.
    Ze wist niet of ze nu naar hem toe wou gaan, hem wilde omhelzen, Zahira in zijn armen wilde duwen, of weg wilde lopen, doen alsof dit niet gebeurd was.


    -

    Eigenlijk wilde ik de deur opengooien en hem een klap verkopen met mijn stijltang

    [-plat- :'D]


    -

    [ whahaha, I love Fayan]

    Saph
    Ik luisterde stilletjes naar het getier buiten, het geklop toen hij de juiste deur vond, en Fayan's hartslag. Elke herinering van thuis was terug. De slagen, de beperkte vrijheid, de harde woorden.

    Darcio
    'Mevrouw, ik denk dat u de verkeerde persoon voor u heeft,' zei ik vriendelijk, licht ongeduld in mijn stem. Gewoon een vreemde. Dat is alles.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar vingers sloeg ze om de achterkant van Zahira's hoofd.
    'Ik ben niet gek, Daiyh,' zei ze, maar haar stem trilde. Hij was het, ze wist het zeker. Maar waarom deed hij dan zo vreemd, op wat voor een debiele kutmissie was hij nu weer gestuurd?


    -

    Fayan - Stylist
    "Blijf maar lekker kloppen," mompelde ik toen ik merkte dat de man eindelijk voor onze deur stond. Maar het was hopeloos. Hij mocht kloppen tot ie een ons woog, echt niet dat ik hem binnenliet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    Nep-verward keek ik haar aan, nam een stap terug.
    'Ik denk dat u hulp nodig heeft mevrouw,' zei ik langzaam.

    Saph
    'Dankjewel,' fluisterde ik met een schorre stem. Nog een traan gleed langs mijn wang. Mijn kaak deed nog steeds zeer, en de oude wond in mijn schouder leek te kloppen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.