• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Michael Ren
    Grijnzend verdwijn ik weer onder water waarna ik naar de rotsen toezwem. Gezeldschap is altijd fijn.
    'Hoi!' zeg ik vrolijk zodra mijn hoofd boven water komt. Bij de beweging gooi ik wat zoute druppels op haar gezicht, maar ongelukjes gebeuren, en eht water is verfrissend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Vedran
    Ik zette weer een stapje naar voren, klemde naar tussen mijn lichaam en de boom, zodat ik sowieso weer één hand vrij hand.
    Die bewoog ik via haar been omhoog, langs haar zij, tot in haar lange haren, strelend met mijn vingertop over haar wang.
    Ik liet mezelf meer gaan in de kus, vond dat ik lang genoeg netjes had gehouden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reina Suela
    Dankzij zijn plotselinge aankomst, gleed ze geschrokken van de rots vandaan. Soepel herstelde ze zich, en dook in het zoute water. Met een slag van haar staart was ze weer boven, haar armen hield ze achterdochtig omhoog terwijl ze van een paar meter afstand naar hem keek.


    -

    Leyla Manta
    Ondanks de kleren die tussen zijn vinger en haar huid zaten, voelde ze een siddering onstaan onder zijn aanraking. Een van haar benen krulden zich rond de zijne.
    Meer dan vrijwillig bewoog ze mee met de kus, mee met zijn nieuwe ritme. Haar nagels krasten even speels over zijn nog altijd blote borst.


    -

    Michael Ren
    'Liet ik je schrikken?' vroeg ik met een glimlach, waarna ik haar richting uitzwom.
    'Je bent ook een Sirene, maar je bent bniet van hier of wel? Ik heb je nog nooit gezien, dus dat zal bijna wel moeten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina Suela
    Haar lippen gingen even van elkaar, waarna ze die weer sloot. Toen hij dichtbij was, week ze automatisch weer een stukje naar achteren, haar ijsgroene ogen keken naar zijn gezicht zonder hem echt aan te kijken.
    Uiteindelijk zuchtte ze zacht, een helder, onzeker geluid. 'Nee, ik kom van Melania.'


    -

    Vedran
    Ik liet mijn mond afdalen naar haar hals, zette willekeurige kusjes en legde mijn hand terug op haar heup.
    "Zeg Leyla..." bromde ik met een zachte maar diepe stem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Michael Ren
    'Oh, awesome!' zeg ik vrolijk, waarna ik naast haar ga zwemmen. Ik ben behoorlijk zeker dat mijn staart schoon is, dus snap ik neiet waarom ze steeds wegzwemd.
    'Ik ben trouwens Michael Ren, ik woon hier al zowat mijn hele leven, wie ben jij?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leyla Manta
    Haar ogen gingen open, knipperden even tegen de witte sneeuw. Daarna liet ze haar blik naar hem afdwalen, haar vingers inmiddels weer verstrengeld in zijn donkere haar.
    'Hmm?'


    -

    Vedran
    "Misschien is het beter..." Ik boog voorover voor eerst even een lange kus voor ik mijn zin afmaakte.
    "Om dit nog maar even geheim te houden." En weer een lange kus.
    De eilandbewoners leken me nou niet echt typjes die dit leuk zouden gaan vinden voor ons en daarbij vonden de meeste mij toch al niet zo'n zuiver persoon. Wat ik ook niet was trouwens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reina Suela
    Waarom snapte hij het niet? Nadat ze een korte blik op hem had geworpen, dook ze weer onder. Nog geen minuut later kwam ze weer tevoorschijn, tilde zichzelf op de rots waar ze eerder had gezeten en liet haar staart ritmisch door het zeewater glijden.
    'Reina,' zei ze met een zachte, heldere stem. 'Ik heet Reina.'
    In het donker was van haar lokken enkel de blauwachtige glans te zien, haar lichte huid viel op en in haar ijsgroene ogen leek een vage schittering in het maanlicht te zitten.


    -

    Leyla Manta
    Een zucht ontsnapte haar. Jezus, hoe dom dacht hij dat ze was?
    'Ik wilde net flyers -' begon ze, maar hij liet haar de woorden inslikken met een derde kus. Onwillekeurig trok ze hem weer naar zich toe, voelde haar rug tegen de boomschors schuren maar negeerde het.


    -

    Michael Ren
    Ik dreef op mijn rug weer naar de rotsen, mijn ogen op haar verschijnling gericht.
    'Reina,' herhaalde ik langzaam, waarna ik glimlachte. 'Mooie naam, Reina. Ben je hier helemaal alleen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina Suela
    Een paar seconden volgde ze hem met haar ogen, schoof achterdochtig achteruit. Het enige geluid wat toen klonk, was het ruisen van de zee en een paar verdwaalde vogels. Niet in staat die geluiden te verbreken, knikte ze enkel.


    -

    Michael Ren
    'Nu niet meer,' antwood ik dwars door de stilte heen. ik glimlach, maar ze kijkt me enkel achterdochtig aan. 'Moet moeilijk zijn, in een onbekende plaats,' ga ik bedachtzaam verder. 'Vind je het een beetje leuk hier?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.