• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Rizardo Elliot
    Het was neit zozeer dat ik bang van haar was, meer van haar reacties. alles was zo snel omgeslagen dat het gewoon verwarrend was. Waarom had ze dat gedaan? Medelijden omdat ik nog nooit een meisje had gekust? Ook een mogelijkheid...
    Mijn ogen blijven op de vloer gericht, terwijl ik mijn vleugels, die gespreid waren, tegen mijn rug vouw.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    'Het spijt me,' mompelde ze na een tweede stilte, en glipte langs hem heen naar de woonkamer. Onwillekeurig liet ze de luxeflex naar beneden vallen, en ging zo alle ramen langs.


    -

    Rizardo Elliot
    En toen was ze weg, verdwenen in een van de vele kamers, terwijl ik in een vreemd huis stond met geen idee wat er net gebeurt was.
    'Waarom spijt het je?' De vraag komt er gewoon uit, hoewel ze het niet kan horen, dus loop ik achter haar aan.
    'Waarom spijt het je?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    'Ik ken je niet eens,' mompelde ze, en draaide zich weer naar hem om.
    Haar blik gleed over zijn gezicht. 'En daarbij, nu heb jij je eerste zoen van een of ander eng meisje.'


    -

    Rizardo Elliot
    'Waarom deed je het dan?' vroeg ik vervolgens. Ik had haar kunnen zeggen dat ze zo eng niet was, maar dat zou een leugen zijn. aangezienz e verdomd sterk ik en vaak snauwerige reacties geeft, valt ze onder eng. eng, maar verdomd interresant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Geirriteerd krulde ze een pluk van haar lange lokken om een vinger, en haalde haar schouders op.
    Ze had werkelijk waar geen enkel idee.


    -

    Rizardo Elliot
    'Uhm, ik vond het niet echt erg ofzo,' mompel ik als ze niets terug zegt en alleen haar schouders ophaald.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Twijfelend keek ze op, haar wenkbrauwen gingen onwillekeurig een stukje omhoog. Hij vond het niet erg dat een ongezellig, angstaanjagend meisje hem zoende?
    Een zucht ontsnapte aan haar. 'Je bent echt vreemd..'


    -

    ik moet even kijken hoe het eruit ziet

    Dus niet zo'n succes als ik had gehoopt :3

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:02 ]


    -

    [wat was geen success? o.o *dom*]

    Rizardo Elliot
    'Dat wist je al,' zeg ik met een vage glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik had een nieuw plaatje voor Snowflakes, maar was niet zo goed gelukt :3

    Zahira Briiori
    'Ja, maar toch,' mompelde ze, en ging op de bank zitten. Wat moest ze hier nou weer mee?


    -

    Rizardo Elliot
    'we kunnen gewoon doen alsof jet niet gebeurt is?' stel ik twijfelend voor, nadat ik naast haar op de bank ben gaan zitten. Het is zo moeilijk om hoogte van haar te krijgen, weet ik veel wat ze nu eigenlijk van me wil.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Haar blik volgde hem.
    'Ik denk niet dat ik dat kan,' gaf ze toe, en sloeg haar benen over elkaar.


    -

    Rizardo Elliot
    Ik knik en stop met vragen stellen. Zahira lijkt net zo verward als ik over het hele gebeuren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Een schamper lachje ontsnapte aan haar. 'Het stomme is dat ik de neiging heb om het weer te doen..'


    -