• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Vedran
    Ik zag het meteen. Haar gezicht betrok en het was niet van genot.
    Mijn stoten werden gestaakt en ik trok me weer terug, keek haar bezorgd aan.
    "Zal ik stoppen?"
    Dit was ook volledig nieuw voor mij, dat een vrouw pijn had tijdens de penetratie en ik wist niet goed hoe ik er op moest reageren, maar ik wist wel dat ik het zo niet wilde. Ze moest ervan genieten. Ik wilde haar geen pijn doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar handen legden ze in de achterkant van zijn hals, ze kuste hem zacht.
    'Nee,' zei ze met een zachte stem, schudde haar hoofd even. 'Het gaat vanzelf weg.' Met die woorden liet ze haar lippen afdwalen, over zijn borst, naar zijn buik.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 22:41 ]


    -

    Vedran
    Nee? Ze kon slecht liegen, het was namelijk net van haar gezicht af te lezen dat ze pijn had, maar nu ging ze onverstoorbaar verder.
    Ze kuste mijn borst, mijn buik en ik hield me weer bezig met haar borsten en hals.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Ze trok hem weer naar zich toe, liet haar lippen over zijn hals glijden. Nee, ze wilde niet stoppen. Allesbehalve dat.
    Verlangend zoende ze hem, drukte haar lichaam tegen de zijne, dwong zichzelf om te ontspannen.


    -

    Vedran
    Opnieuw gleed ik bij haar naar binnen, nog voorzichtiger en zachter dan de vorige keer. Ik streelde haar borsten, haar buik en haar benen, maar bleef toch goed opletten of ze weer pijn zou hebben.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Ze voelde zijn blik op haar gericht, zijn vingers over haar lichaam strelen toen hij opnieuw bij haar binnen drong.
    Een geluid ontsnapte aan haar. Een zacht, maar overduidelijk verlangend kreuntje. God, wat voelde dat heerlijk. Opeens begreep ze heel goed waarom Vedran niet had kunnen wachten.


    -

    Vedran
    Een glimlach gleed over mijn gezicht toen ik haar hoorde kreunen. Niet van pijn, maar van genot. Ze was door de pijngrens heen, nu zou ik haar eens laten genieten.
    Ik trok mezelf weer een stukje terug, stootte opnieuw naar voren tot ik halverwege in haar zat en een vaag geluid dat half kreun half zucht was glipte over mijn lippen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar blik sloeg ze naar hem op, een bijna verbaasde glinstering in de goudbruine kleur.
    Vrijwel meteen werd ze door een nieuwe golf van genot gedwongen haar ogen te sluiten, haar armen krulden zich om hem heen in een poging hem dichterbij te trekken, naar haar toe, dieper in haar.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 22:53 ]


    -

    Vedran
    Ik steunde op mijn armen, trok terug, stootte opnieuw naar voren en herhaalde dat weer, steeds een stukje dieper.
    Mijn ogen waren gesloten en mijn mond hing halfopen. Zo nu en dan kwam daar een kreun uit, als er weer een golf van genot door mijn onderlijf schoot.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Rustig bewoog ze met hem mee, haar vingernagels klauwden zich in zijn rug bij een nieuw gevoel van genot.
    Onwillekeurig krulde ze haar rug omhoog, kreunde zacht en hoog. God, hij voelde geweldig aan.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 23:06 ]


    -

    en toen stond Laura weer offline (cat)


    -

    Vedran
    Ik legde mijn hoofd in haar hals, kuste even kort haar nek.
    Het tempo voerde ik hoger op, waarbij ik bij iedere stoot ook weer een stukje dieper gleed, tot ik er vrijwel helemaal in zat.
    De kreunen en zuchten volgden elkaar steeds sneller op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waarom ga ik steeds offline! D:
    Hè, ik ben er wel. Mijn account doet gewoon dom o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien omdat je ondertussen iets anders aan het doen bent en dan twintig minuten inactief bent op Q en dan zegt ie dat je er niet bent ofseu?

    Leyla Manta
    Ze drukte zijn lichaam naar zich toe, bewoog mee op zijn ritme.
    Onwillekeurig ontsnapte een genietend gillentje aan haar toen hij vrijwel volledig naar binnen gleed, ze sloeg haar benen rond de zijne en liet haar lippen over zijn hals dwalen, daarna op zoek naar de zijnen.


    -

    Quizlet wil me gewoon weghebben (no_chears)
    Nee, ik denk dat jij gelijk hebt (cat)

    Vedran
    Ik gleed sneller in en uit haar, stootte harder en kuste haar vurig terug. De zoen smoorde mijn kreunen, maar ze bleven toch hoorbaar. God o god, ze was zo zalig.
    Mijn voorhoofd lag tegen het hare en ik keek haar diep aan in haar prachtige ogen, wilde het genot erin zien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen