• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Silvano Vino
    Bedenkelijk liet hij zijn grijsblauwe ogen over de dikke laag sneeuw glijden die het al jaren doodde gras bedekte. Langzaam strekte hij zijn grijze vleugels, liet een zucht ontsnappen en leunde tegen de boom.
    Het leek wel alsof de kou invloed had op de mensen. Stuk voor stuk werden ze kouder, ongezelliger. Was er nog wel een vriendelijk gezicht te vinden?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:45 ]


    -

    Raveny
    Het liefste wil ik gewoon veranderen, de vacht van de lynx me laten omhullen, maar dat gaat niet. Ik weet niet of het een Interius-ding is, of dat het gewoon aan mij ligt, maar als ik ziek ben kan ik andere vormen nooit zo goed vasthouden. Dus loop ik verder, op twee voeten, het bos door.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:53 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Junipa? :3

    Silvano Vino
    Sneeuw gleed langs de bladeren naar beneden, geirriteerd veegde hij het witte, koude spul uit zijn donkere haar. Eenentwintig jaar lang wist hij niet anders, dan sneeuw en ijs. En zo langzamerhand begon hij het zat te worden, hij wilde de lente en zomer zien waar zijn opa's het over hadden gehad.
    Een zucht ontsnapte hem, voorzichtig keek hij op. Recht in het gezicht van een aardig bekend meisje, ookal stond ze een paar meter verderop.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:52 ]


    -

    [Haha, faal, zo heet mijn personage in een andere RPG x)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    :'D


    -

    Raveny
    Ik glimlachte half naar de man die een paar meter verderop tegen een boom geleund stond. Het leek wel alsof ik hem overal tegenkwam, de laatste tijd. 'Hé,' mompelde ik, gevolgd door een hoestbui.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij wilde net iets terug zeggen, toen zijn nog niet eens uitgesproken woorden werden onderbroken door gehoest. Langzaam schoven zijn wenkbrauwen omhoog, hij liet zijn blik bedenkelijk over haar gezicht glijden.
    'Gaat het?'


    -

    Ben ik weer (wbw)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Helloo (wbw)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:59 ]


    -

    Raveny
    Ik knikte en trok een gezicht. 'Beetje ziek,' mompelde ik. Het was niet echt een uitzondering dat mensen ziek waren op dit eiland, met al deze kou, maar ík was er niet aan gewend. Meestal was ik gek op de kou, de wind, de sneeuw en het ijs.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Hoihoi ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hé hoi, Rose! Nu zijn we al met z'n drieën! *gaat snel typen voor Vedran* *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ghehe xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij knikte even bedenkelijk, zijn vingertoppen gingen onwillekeurig over zijn kaaklijn.
    'Wil je iets warms drinken?' stelde hij voor, doelend op het cafe in het dorp.


    -

    Raveny
    Ik glimlachte. 'Dat zou lekker zijn.' Rustig liepen we naar het dorp, dat vanaf deze plek niet zo ver meer was. De wereld om ons heen was helwit, wit als... Nou ja, als sneeuw.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 21:09 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.