• post hier je raarste trekjes

    (=dat je bijvoorbeeld heel veel gaat knipperen als je zenuwachtig bent)


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik begin heel onverstaarbaar te praten als ik nerveus ben


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik begin altijd op alles te trommelen waar je maar op kan trommelen en ik merk het nooit als iemand dan iets tegen me zegt :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik begin altijd op alles te trommelen waar je maar op kan trommelen en ik merk het nooit als iemand dan iets tegen me zegt :3

    Same here xd


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Als ik aan het laptoppen ben dan kan ik niet goed reageren op wat anderen zeggen en dan hoor ik de vraag niet.
    En als ik kwaad ben begin ik als een gek te vloeken en onverstaanbaar te mompelen.


    26 - 02 - '16

    Ik tik op mijn vingers, en kraak mijn nek, vingers, polsen, enkels, en schouders minstens drie keer per dag :3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik tel altijd en overal de treden als ik de trap afga.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik wou vroeger altijd op dezelfde maat als iemand die voor me liep lopen vreselijk irritant haha


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik vertel een verhaal en kom er dan halverwege achter dat ik iets vergeten ben te vertellen


    Physics is awesome

    Ik begin altijd te zingen als het even stil is. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Bij mij moeten de gordijnen goed dichtzitten. Kiertjes kan ik niet tegen.
    Oh, en ik knak mijn vingers heel vaak omdat ze anders raar gaan zitten. x'd


    I can't even think straight.

    Soms (dus als ik niet nadenk) loop ik op de verschillende tegels en mag ik de randen er van niet raken, niemand zegt dat ik dat moet doen hoor! ik doe dat gewoonxD


    I wanna be a wizard!

    Altijd als ik me verveel, ga ik rondjes rennen. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga harder en sneller praten als ik over iets interesants praat. Ik bijt op mijn nagels als ik nerveus ben, als ik me verveel of stress heb. Ik heb de tik om een glas precies in het midden van een viltje te zetten. En ik heb een spastisch been -gayhandje-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kraak mijn rug, vingers, nek, polsen slecht
    Ik knijp als ik schrijf heel hard in mijn pen, die ik ook nog eens verkeerd vasthoud. Ik lik bijna de hele dag door aan mijn tanden.:W


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik ben een en al raar (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.