• post hier je raarste trekjes

    (=dat je bijvoorbeeld heel veel gaat knipperen als je zenuwachtig bent)


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Brute schreef:
    Ik had vroeger de tik dat wanneer ik bijvoorbeeld op mijn linker vinger beet, ik dat ook met mijn rechter vinger moest doen. :'D
    En ik heb vaak mijn hand voor mijn mond... ik weet niet eens waarom ik het doe.
    En ik zit best vaak aan m'n haar te peuteren. Ook niet goed.
    Ook houd ik er niet van wanneer leraren niet het hele bord uitvegen. Dat er dan nog zo'n klein stipje overblijft ofzo. :'D
    Dan gaan mijn handen jeuken en wil ik het uitvegen.


    Same here. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik hik (ook regelmatig met een soort piepgeluidje) heel vaak, terwijl ik niet de hik heb...


    Bad decisions make good stories.

    als ik lach zak ik altijd helemaal door mijn knieen ik kan gewoon niet goed blijven staan c: omg faal xD


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    MadameParis schreef:
    Ik hik (ook regelmatig met een soort piepgeluidje) heel vaak, terwijl ik niet de hik heb...


    Dat heb ik ook ! En dan lacht vervolgens iedereen me uit.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Stinco schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook ! En dan lacht vervolgens iedereen me uit.


    Jup, dat doen ze bij mij ook meestal. Of ze zeggen: goh, heb je de hik, da's zo vervelend hè? Uhhh, ik heb de hik niet? -.-


    Bad decisions make good stories.

    Eyes schreef:
    Ik vertel een verhaal en kom er dan halverwege achter dat ik iets vergeten ben te vertellen


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    Ik ben soms nog steeds doodsbang in het donker.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Stinco schreef:
    - Als ik ergens enthousiast over ben ga ik zo snel praten dat mensen me amper kunnen verstaan
    - Ik bijt altijd op de touwjes van vesten/sweaters
    - Ik zing vaak een zin zonder dat ik het door heb, dan vragen mensen altijd heel verbaasd ' Wat zong je nou ?' en dan weet ik het zelf niet meer
    - Ik kan heel lang voor me uitstaren zonder echt ergens aan te denken
    - nog wel meer van dat soort dingen :')

    Dat^^


    Ex astris, sciencia

    Ik ben er nooit met mijn hoofd bij:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ga mensen altijd zitten aan staren en bekijken xD


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    -Nagels bijten/pulken uit verveling enz.
    - ik zit altijd ergens mee te spelen, ketting, touwtje, pen, armband, haar, wat dan ook
    - als ik echt enthousiast ben, dan versta je gwn niet wat ik je vertel XD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik zing keihard op de fiets en kom er dan achter dat er iemand achter mij fietst (:


    Not all those who wander are lost.

    Mijn voeten zijn verkeerd :'D (irritant met rennen, maar ik ben er gewend aan ^^)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben voor heel erg veel bang, ik kan niet stilzitten, ik zeur best veel, ik knak mijn vingers, en ik heb een awkward ticje. ;'D


    your eyes are like stars in the night.

    ik heb te lange tenen, ik krijg een paniek aanval als ik een insect zie en ik kan een echte bitch zijn.


    -