• post hier je raarste trekjes

    (=dat je bijvoorbeeld heel veel gaat knipperen als je zenuwachtig bent)


    I'd wonder if i ever cross your mind

    als ik afwas moet ik van mezelf alle messen ondersteboven neerzetten in het rekje


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Als ik nerveus, zenuwachtig of verveeld ben begin ik op mijn nagels te bijten. Ik kraak vaak met mijn tenen, vingers of nek. En ik snuif aan de nagellak die ik meestal op mijn vingers heb zitten(:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 15:43 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Astronomy schreef:
    Ik tik op mijn vingers, en kraak mijn nek, vingers, polsen, enkels, en schouders minstens drie keer per dag :3

    The same! Behalve het tikken op de vingersxD


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Als ik hard heb gelachen moet ik steeds maar mijn keel schrapen. Dat had ik vroeger nooit. Ik vind het vreemd en ik haat het. D:
    Achja..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Troll schreef:
    Als ik aan het laptoppen ben dan kan ik niet goed reageren op wat anderen zeggen en dan hoor ik de vraag niet.
    En als ik kwaad ben begin ik als een gek te vloeken en onverstaanbaar te mompelen.

    Dat heb ik allebei ook (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    DarkSavior schreef:
    Ik ga harder zachter en sneller praten als ik over iets interesants praat. Ik bijt op mijn nagels als ik nerveus ben, als ik me verveel of stress heb. Ik heb de tik om een glas precies in het midden van een viltje te zetten tussen mijn handen heen en weer te schuiven over te tafel. En ik heb een spastisch been.(joehoe)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 16:50 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    DarkSavior schreef:
    Ik ga harder en sneller praten als ik over iets interesants praat. Ik bijt op mijn nagels als ik nerveus ben, als ik me verveel of stress heb. Ik heb de tik om een glas precies in het midden van een viltje te zetten. En ik heb een spastisch been -gayhandje-


    Dit is herkenbaar xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik word gek als er geen borstel, spiegeltje en parfum in mijn tas zit. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik bijt altijd op pennen en kettinkjes en zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Soms als ik met iemand praat kan ik heel veel en heel snel praten zonder er bij na te denken en plots vergeet ik helemaal waar ik het over had. XD vervelend is het wel... lol

    ik KAN NIET zonder make-up de deur uit, ik knijp te hard in mijn pen, ik heb een spastisch been,als ik een toets maak en ik weet een vraag niet ga ik mijn haren vlechten en als ik me verveel ga ik mijn nagels bijten:S

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 17:38 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Als ik me verveel of nerveus ben, ga ik aan mijn vingers pulken. En als ik fiets, dan ga ik op hetzelfde tempo fietsen als diegene voor me, als hij/zij harder fietst dan ik.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Als ik me verveel of nerveus ben, ga ik aan mijn vingers pulken. En als ik fiets, dan ga ik op hetzelfde tempo fietsen als diegene voor me, als hij/zij harder fietst dan ik.
    ik wil iedereen altijd inhalen Vermoeiend:S


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik ga helemaal trillen als ik zenuwachtig ben..


    Believe in yourself.

    ik ga altijd met mijn tong over mijn beugel, doet soms best pijn (bloos)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”