• post hier je raarste trekjes

    (=dat je bijvoorbeeld heel veel gaat knipperen als je zenuwachtig bent)


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik had vroeger de tik dat wanneer ik bijvoorbeeld op mijn linker vinger beet, ik dat ook met mijn rechter vinger moest doen. :'D
    En ik heb vaak mijn hand voor mijn mond... ik weet niet eens waarom ik het doe.
    En ik zit best vaak aan m'n haar te peuteren. Ook niet goed.
    Ook houd ik er niet van wanneer leraren niet het hele bord uitvegen. Dat er dan nog zo'n klein stipje overblijft ofzo. :'D
    Dan gaan mijn handen jeuken en wil ik het uitvegen.

    Ik moet altijd naar de wc als ik bijna rijles heb, ook al ben ik net geweest :W


    -

    Als ik echt heel boos ben ga ik huilen of kan ik niets meer zeggen wat ik eigenlijk wil. Ik schijn nogal mijn eten te ontleden. Ik kan niets lang op of aanhouden als ik me er niet helemaal goed bij voel (nagelk, lippenstift, hakkenschoenen). Ik kan me niet concentreren als ik op de computer zit en iemand praat tegen me. Ik heb heel vaak de neiging 'hé?' te zeggen zodat mensen iets herhalen zodat ik langer tijd heb om na te denken wat ik ga antwoorden.
    En er zal wel mer zijn maa daar kom ik nu even niet op.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik bijt op mijn nagels wanneer ik stress heb. Ik kan niet tegen het getal 6.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lilium schreef:
    Als ik me verveel of nerveus ben, ga ik aan mijn vingers pulken. En als ik fiets, dan ga ik op hetzelfde tempo fietsen als diegene voor me, als hij/zij harder fietst dan ik.


    Haha, ja dat herken ik. Ik trek me altijd op aan degene voor me als ik in een minder actieve bui ben. En als ik dan echt teveel energie heb, dan ga ik iedereen inhalen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb altijd de touwtjes van mijn vest in mijn mond xd


    Alis volat propriis.

    Pariah schreef:
    Ik bijt op mijn nagels wanneer ik stress heb. Ik kan niet tegen het getal 6.



    je kan niet tegen het getal 6? wat heeft 6 dan mis gedaan waardoor je er niet tegen kan?


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik beweeg altijd met mijn been/voet.
    Als ik nerveus ben ga ik aan mijn haar plukken.
    Ik kraak mijn linkerpols & elleboog.

    Tijdens het sporten, als er iemand naast me op de loopband loopt, ga ik automatisch op hetzelfde tempo lopen. Héél irritant als die persoon hardloopt :3

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 14:32 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik wordt knalrood, een half uurtje nadat ik naar de refter ben om mijn boterhammen op te eten, omdat ik dan pas besef dat er superveel mensen om me heen zitten xD


    What would Emma do?

    - Ik knak mijn vingers, enkels en tenen
    - Als ik een trap oploop tel ik de treden, nooit als ik naar beneden loop
    - Gordijnen moeten altijd helemaal dicht, iets wat schoon wordt gemaakt helemaal schoon, borden compléét uitgeveegd, etc.
    - Als ik me iets niet kan herinneren, denk ik net zolang na tot ik het weet..
    - en als ik het dan weet roep ik het ook nog heel hard
    - Soms denk ik er opeens aan dat ik de kieren tussen tegels/stenen niet mag raken als ik loop
    - Ookal hoor ik van alle kanten 'dat hoeft niet' en weet ik het, moet ik altijd per sé 'www' voor een site zetten
    - Als ik me verveel bijt ik de binnenkant van mijn wangen stuk
    - Etc, etc (cat)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 16:27 ]


    -

    ik heb een schrijversbult. die wordt groot als ikteveel en lang schrijf(cool)
    ehm ik ga helemaal hyperworden als ik het over twilight heb.
    Ik heb altij de nijging om mijn wang opentebijten.:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Psychos schreef:
    - Ik knak mijn vingers, enkels en tenen
    - Als ik een trap oploop tel ik de treden, nooit als ik naar beneden loop
    - Gordijnen moeten altijd helemaal dicht, iets wat schoon wordt gemaakt helemaal schoon, borden compléét uitgeveegd, etc.
    - Als ik me iets niet kan herinneren, denk ik net zolang na tot ik het weet..
    - en als ik het dan weet roep ik het ook nog heel hard
    - Soms denk ik er opeens aan dat ik de kieren tussen tegels/stenen niet mag raken als ik loop
    - Ookal hoor ik van alle kanten 'dat hoeft niet' en weet ik het, moet ik altijd per sé 'www' voor een site zetten
    - Etc, etc (cat)

    Dit allemaal (krul)


    Alis volat propriis.

    als ik een trap op loop gaat het met 2 treden tegelijk (dus steeds eentje overslaan) en als ik iets heel erg graag wil vertellen doe ik dat super snel waardoor niemand het heeft gevolgd en dan heb ik geen zin om het daarna nog eens te zeggen en dan rustig

    MisPattinson schreef:
    ik heb een schrijversbult. die wordt groot als ikteveel en lang schrijf(cool)
    ehm ik ga helemaal hyperworden als ik het over twilight heb.
    Ik heb altij de nijging om mijn wang opentebijten.:$


    ik heb ook zo'n bult xD en een dikke :$


    What would Emma do?

    - Als ik ergens enthousiast over ben ga ik zo snel praten dat mensen me amper kunnen verstaan
    - Ik bijt altijd op de touwjes van vesten/sweaters
    - Ik zing vaak een zin zonder dat ik het door heb, dan vragen mensen altijd heel verbaasd ' Wat zong je nou ?' en dan weet ik het zelf niet meer
    - Ik kan heel lang voor me uitstaren zonder echt ergens aan te denken
    - nog wel meer van dat soort dingen :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.