• Countenance, heeft bij deze toestemming gekregen van Appeljack voor haar schrijfwedstrijd en is zeer verheugd op de start van de wedstrijd.

    Standaard Informatie:
    ~Ik beoordeel op spelling, gedetailleerd vertellen, woordkeus, interpuncties, originaliteit en je schrijfstijl (van die opdracht) in het algemeen.
    ~Ik laat gedurende twee weken, zo veel mogelijk mensen meedoen en werken aan de eerste opdracht.
    ~Na de eerste opdracht zal ik 15, 20 of 25 mensen slecteren die door mogen, afhankelijk van het aantal deelnemers.
    ~Elke ronde zal tussen de 7 en de 15 dagen duren, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en het minimaal/maximaal aantal woorden.
    ~Iedere ronde zullen er 3 tot 5 mensen afvallen.
    ~Uitstel enkel met een geldige reden. 'Ik was het vergeten', valt daar níét onder. Je kunt een maximaal uitstel krijgen van 5 dagen, afhankelijk van de situatie, anders laat ik de rest te lang wachten.
          Let op: De eerste ronde zal ik wat strenger zijn. Uitstel vragen is niet mogelijk en er is een maximaal aantal woorden, omdat ik anders te veel tijd kwijt ben om na te kijken.

    Wat word er van je verwacht:
    ~Een goede inzet, ik zoek mensen die niet na de eerste opdracht meteen al afhaken.
    ~Sportiviteit, ga andere niet afkraken. Opbouwenxde kritiek mag áltijd gegeven worden, maar er is een grnes tussen 'helpen' en 'afkraken'.
    ~Je moet de Nederlandse taal goed beheersen.
    ~Bovenal, je moet plezier beleven aan de wedstrijd.

    Deelnemers:
    -Tempesta
    -GATES ~ Opdracht 2
    -Fender
    -Eledhel ~ Opdracht 2
    -Cinna
    -Element
    -Assassin
    -Pariah

    -Flickerman ~ Opdracht 2
    -Bashful
    -ihearthazza ~ Opdracht 2

    Inschrijving Gesloten.

    Prijzen voor de winnaars:
    1e Plaats ~ 15 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    2e Plaats ~ 10 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    3e Plaats ~ 5 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.

    Story

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 11:36 ]


    Let it come and let it be

    Was vandaag niet de deadline?

    Soave schreef:
    Was vandaag niet de deadline?

    Inleverdatum: Woensdag 25 Januari


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Shit helemaal vergeten
    Ik mag zeker niet alsnog iets inleveren?
    Ik heb al wel een idee, maar ik heb er gewoon niet meer aan gedacht met school en mijn eigenwedstrijd en mijn nieuwe story


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zal de deadline verlengen tot zaterdag.


    Let it come and let it be

    Ik weet dat ik eingelijk te laat ben, maar hiet is alsnog mijn inzending
    Dit is hem
    Ik zeg er bij dat het niet echt gebeurd is
    Het ene hoop ik dat zal gebeuren en het andere zal uiteindelijk, op één of andere manier gebeuren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gebeurt er nog niets met deze wedstrijd?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gebeurt er nog iets met deze wedstrijd?
    Want ik heb een week gleden als laatste de finale opdracht ingeleverd, maar daarna er niks meer van gehoord


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gebeurt er nog iets met deze wedstrijd? Ik heb toch zeker twee weken geleden ingediend en niks meer gehoord.

    Slotje, er is al meer dan 3 weken niet meer op deze wedstrijd gereageerd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.