• Countenance, heeft bij deze toestemming gekregen van Appeljack voor haar schrijfwedstrijd en is zeer verheugd op de start van de wedstrijd.

    Standaard Informatie:
    ~Ik beoordeel op spelling, gedetailleerd vertellen, woordkeus, interpuncties, originaliteit en je schrijfstijl (van die opdracht) in het algemeen.
    ~Ik laat gedurende twee weken, zo veel mogelijk mensen meedoen en werken aan de eerste opdracht.
    ~Na de eerste opdracht zal ik 15, 20 of 25 mensen slecteren die door mogen, afhankelijk van het aantal deelnemers.
    ~Elke ronde zal tussen de 7 en de 15 dagen duren, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en het minimaal/maximaal aantal woorden.
    ~Iedere ronde zullen er 3 tot 5 mensen afvallen.
    ~Uitstel enkel met een geldige reden. 'Ik was het vergeten', valt daar níét onder. Je kunt een maximaal uitstel krijgen van 5 dagen, afhankelijk van de situatie, anders laat ik de rest te lang wachten.
          Let op: De eerste ronde zal ik wat strenger zijn. Uitstel vragen is niet mogelijk en er is een maximaal aantal woorden, omdat ik anders te veel tijd kwijt ben om na te kijken.

    Wat word er van je verwacht:
    ~Een goede inzet, ik zoek mensen die niet na de eerste opdracht meteen al afhaken.
    ~Sportiviteit, ga andere niet afkraken. Opbouwenxde kritiek mag áltijd gegeven worden, maar er is een grnes tussen 'helpen' en 'afkraken'.
    ~Je moet de Nederlandse taal goed beheersen.
    ~Bovenal, je moet plezier beleven aan de wedstrijd.

    Deelnemers:
    -Tempesta
    -GATES ~ Opdracht 2
    -Fender
    -Eledhel ~ Opdracht 2
    -Cinna
    -Element
    -Assassin
    -Pariah

    -Flickerman ~ Opdracht 2
    -Bashful
    -ihearthazza ~ Opdracht 2

    Inschrijving Gesloten.

    Prijzen voor de winnaars:
    1e Plaats ~ 15 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    2e Plaats ~ 10 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    3e Plaats ~ 5 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.

    Story

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 11:36 ]


    Let it come and let it be

    Belangerijkere mededeling!

    Als deze wedstrijd een succes wil worden, zal ik hier en daar wat moeten veranderen, ik moet het beter bij gaan houden en iets strenger zij in de beoordeling, maar ik vraag jullie om mij hierin mee te helpen, door op tijd in te leveren en om uitstelt te vragen. Anders blijf ik dingen uit het niets uitstellen en dan werkt het niet, dan zitten we al aan de drie maanden nog voor ik de kans heb gekregen de tweede opdracht af te ronden.

    Dus bij deze, ik ben zéér duidelijk. Jullie hebben tot Woensdag 7 December om je opdracht af te maken en eventueel uitstel vragen, uitstel emt écht een geldige reden want deze ronde duur nu bijna 3 weken, genoeg tijd dus voor jullie om te bedenken dat dit ook nog bestaat. Dus nogmaals, HATEBREEDER, Cinna, Element, Assassin, Kattenkruid en Bashful. Van jullie wil ik nog een opdracht zien.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 8:05 ]


    Let it come and let it be

    Ik zou graag om uitstel willen vragen, aangezien ik nu al anderhalve week ziek ben en daarvoor een week elke dag SE had, waardoor ik niet aan schrijven toe ben gekomen. Ook snap ik de opdracht niet volledig, waardoor ik het steeds uitstel.
    Ik heb dus Amor Hilton of zo, en is het nu de bedoeling dat ik in verhaalvorm ga beschrijven hoe ik over haar denk?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Is goed, maar meer over hoe jij denkt dat zij van binnen is, zegmaar, of ze aardig, gemeen, lief, gekwetst etc is.


    Let it come and let it be

    Bij deze schrijf ik me uit. Ik heb de laatste tijd gewoon niet meer de zin om te schrijven.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Eerlijk gezegt, ben ik geschrokken dat er nog maar 7 mensen in de wedstrijd zijn, iedereen krijg uitstel tot Zondag, niet ingeleverd, is er serieus uit. Want ik ga over mijn eigen grenzen, jongens.


    Let it come and let it be

    Sorry Sevje, ik heb al heel veel nagedacht maar ik kan gewoon niets verzinnen. :c Ik vind het een heel leuk personage maar het wilt niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Sorry Sevje, ik heb al heel veel nagedacht maar ik kan gewoon niets verzinnen. :c Ik vind het een heel leuk personage maar het wilt niet.

    De volgende opdracht wordt de finale opdracht, daar tel ik de andere punten neit bij op. Dus het hoeft niet geweldig te zijn, maar wel genoeg om jezelf er bovenop te trekken.
    Wie denk je dat Kim is? Dnek je dat ze thuis ook de slet uithangt? heeft ze een verleden? Is ze stiekem zeer trouw? Wat is je beeld van haar?


    Let it come and let it be

    Ik heb het nog ingeleverd gister
    Ik had opeens inspiratie
    Ik hoop dat het je bevalt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vraag me eigenljk af of ik de opdracht goed heb gedaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vraag mij ook wel af of ik de opdracht heb goed gedaan.

    Lol, ik ook... Ik heb er maar iets vaags van gemaakt =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nu ben ik heel nieuwsgierig naar de beoordeling


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Is deze schrijfwedstrijd nog in leven?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kattenkruid schreef:
    Is deze schrijfwedstrijd nog in leven?

    Hij is een beetje dood lol.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hij is een beetje dood lol.

    Ik ben heel erg benieuwd naar wat ik had
    Ik had namelijk heel even een mini writersblock en voor deze wedstrijd ben ik weer gaan schrijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one