• Countenance, heeft bij deze toestemming gekregen van Appeljack voor haar schrijfwedstrijd en is zeer verheugd op de start van de wedstrijd.

    Standaard Informatie:
    ~Ik beoordeel op spelling, gedetailleerd vertellen, woordkeus, interpuncties, originaliteit en je schrijfstijl (van die opdracht) in het algemeen.
    ~Ik laat gedurende twee weken, zo veel mogelijk mensen meedoen en werken aan de eerste opdracht.
    ~Na de eerste opdracht zal ik 15, 20 of 25 mensen slecteren die door mogen, afhankelijk van het aantal deelnemers.
    ~Elke ronde zal tussen de 7 en de 15 dagen duren, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en het minimaal/maximaal aantal woorden.
    ~Iedere ronde zullen er 3 tot 5 mensen afvallen.
    ~Uitstel enkel met een geldige reden. 'Ik was het vergeten', valt daar níét onder. Je kunt een maximaal uitstel krijgen van 5 dagen, afhankelijk van de situatie, anders laat ik de rest te lang wachten.
          Let op: De eerste ronde zal ik wat strenger zijn. Uitstel vragen is niet mogelijk en er is een maximaal aantal woorden, omdat ik anders te veel tijd kwijt ben om na te kijken.

    Wat word er van je verwacht:
    ~Een goede inzet, ik zoek mensen die niet na de eerste opdracht meteen al afhaken.
    ~Sportiviteit, ga andere niet afkraken. Opbouwenxde kritiek mag áltijd gegeven worden, maar er is een grnes tussen 'helpen' en 'afkraken'.
    ~Je moet de Nederlandse taal goed beheersen.
    ~Bovenal, je moet plezier beleven aan de wedstrijd.

    Deelnemers:
    -Tempesta
    -GATES ~ Opdracht 2
    -Fender
    -Eledhel ~ Opdracht 2
    -Cinna
    -Element
    -Assassin
    -Pariah

    -Flickerman ~ Opdracht 2
    -Bashful
    -ihearthazza ~ Opdracht 2

    Inschrijving Gesloten.

    Prijzen voor de winnaars:
    1e Plaats ~ 15 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    2e Plaats ~ 10 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    3e Plaats ~ 5 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.

    Story

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 11:36 ]


    Let it come and let it be

    Ik ben echt heel erg blij met de beoordeling, ik had namelijk verwacht dat ik eruit zou vallen, aangezien ik echt heel erg inspiratieloos was en het even snel had geschreven, hihi.
    Ik vind de volgende opdracht trouwens wel moeilijk, dus ik zal even wachten totdat een aantal andere hun opdrachten al hebben ingeleverd en ik even kan afkijken hoe het nou moet en alles. (: Ik heb namelijk ook geen idee wie die persoon is die ik gekregen heb.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik dacht wel dat ik uit was, het was echt slecht. Mag ik weten welk personage ik had?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik dacht wel dat ik uit was, het was echt slecht. Mag ik weten welk personage ik had?

    Dit staat gewoon in de story bij de tweede opdracht.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Jackal=Epitaph.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bouvier --> Stinco , vergeten te zeggen :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Nog 6 daagjes. *O*


    Let it come and let it be

    Maakt het uit wat voor een leeftijd je het personage geeft? De leeftijd van die Klaire de Lys kon ik nergens vinden, dus die is nu maar eventjes 18 en bijna klaar met het Gymnasium x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Maakt het uit wat voor een leeftijd je het personage geeft? De leeftijd van die Klaire de Lys kon ik nergens vinden, dus die is nu maar eventjes 18 en bijna klaar met het Gymnasium x)

    Nee, dat maakt niet uit. Ze is overigens 20 :')


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Nee, dat maakt niet uit. Ze is overigens 20 :')

    Oh, damn. Maar ik ben nogal lui om alles overnieuw te maken, dus voor mij blijft ze gewoon 17/18, okay?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, damn. Maar ik ben nogal lui om alles overnieuw te maken, dus voor mij blijft ze gewoon 17/18, okay?

    Jahoor :'3


    Let it come and let it be

    Opdracht 2.

    Okay, ik heb d'r een heel arrogant karakter gegeven. Ik vond de opdracht een beetje vaag, heb ik het helemaal verkeerd gedaan of hoorde het zo?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben maar eens begonnen aan de opdracht. Mijn personage is vaag en ik ga hem nog vager neerzetten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik was Edhelia btw


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga me uitschrijven
    Het lukt me niet om naast de wedstrijd ook nog mijn eigen verhalen bij te houden. Sorry D: !


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.