• Countenance, heeft bij deze toestemming gekregen van Appeljack voor haar schrijfwedstrijd en is zeer verheugd op de start van de wedstrijd.

    Standaard Informatie:
    ~Ik beoordeel op spelling, gedetailleerd vertellen, woordkeus, interpuncties, originaliteit en je schrijfstijl (van die opdracht) in het algemeen.
    ~Ik laat gedurende twee weken, zo veel mogelijk mensen meedoen en werken aan de eerste opdracht.
    ~Na de eerste opdracht zal ik 15, 20 of 25 mensen slecteren die door mogen, afhankelijk van het aantal deelnemers.
    ~Elke ronde zal tussen de 7 en de 15 dagen duren, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en het minimaal/maximaal aantal woorden.
    ~Iedere ronde zullen er 3 tot 5 mensen afvallen.
    ~Uitstel enkel met een geldige reden. 'Ik was het vergeten', valt daar níét onder. Je kunt een maximaal uitstel krijgen van 5 dagen, afhankelijk van de situatie, anders laat ik de rest te lang wachten.
          Let op: De eerste ronde zal ik wat strenger zijn. Uitstel vragen is niet mogelijk en er is een maximaal aantal woorden, omdat ik anders te veel tijd kwijt ben om na te kijken.

    Wat word er van je verwacht:
    ~Een goede inzet, ik zoek mensen die niet na de eerste opdracht meteen al afhaken.
    ~Sportiviteit, ga andere niet afkraken. Opbouwenxde kritiek mag áltijd gegeven worden, maar er is een grnes tussen 'helpen' en 'afkraken'.
    ~Je moet de Nederlandse taal goed beheersen.
    ~Bovenal, je moet plezier beleven aan de wedstrijd.

    Deelnemers:
    -Tempesta
    -GATES ~ Opdracht 2
    -Fender
    -Eledhel ~ Opdracht 2
    -Cinna
    -Element
    -Assassin
    -Pariah

    -Flickerman ~ Opdracht 2
    -Bashful
    -ihearthazza ~ Opdracht 2

    Inschrijving Gesloten.

    Prijzen voor de winnaars:
    1e Plaats ~ 15 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    2e Plaats ~ 10 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    3e Plaats ~ 5 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.

    Story

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 11:36 ]


    Let it come and let it be

    *Kuch* *Kuch* Drie dagen?


    Let it come and let it be

    Dudes lever nou in of vraag om uitstel (huil)


    Let it come and let it be

    Ik heb morgen nog (cat)

    Countenance schreef:
    Dudes lever nou in of vraag om uitstel (huil)

    Ik heb hem al ingeleverd, met een vraag, of ik de opdracht zo goed had gedaan, en ik wacht nog steeds op antwoord :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nikki vraagt om uitstel. :'D
    -dit weekend zijn we in Duitsland-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh shit, shit. Helemaal vergeten dit - zou ik alsjeblieft uitstel mogen? x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb gewoon geen tijd gehad, en ik dacht dat ik vandaag vrij was, wat niet zo was. Fff. Ben al op driekwart, maar kan hem niet aftypen aangezien ik over een half uur weg moet. En vanavond ga ik chillings zetten bij een vriendin van me. Kan ik uitstel krijgen tot maandag? (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Aan iedereen die uitstel heeft gevraagd: Ja, dat mag :Y)
    Ik werk het echter maandag pas bij omdat ik daar nu geen mogelijkheid toe heb *O*


    Let it come and let it be

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik heb hem al ingeleverd, met een vraag, of ik de opdracht zo goed had gedaan, en ik wacht nog steeds op antwoord :'D

    Oh, vergeten te zeggen, ja het was goed zo :')


    Let it come and let it be

    OKE (cat)
    Ik voelde me al bijna een slechte deelnemer.

    Ik vraag bij deze om uitstel, ik red het niet voor vandaag nog in te dienen.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Iedereen heeft nog tot vrijdag!


    Let it come and let it be

    Ik heb al ingeleverd.

    Even een mededeling:
    De afgelopen dagen waren eventjes kut dus ik zag het niet zo zitten om me op de wedstrijd to focussen, deels omdat ik op dat moment niet in staat was echt objectief te zijn. Het komt wel weer goed hoor, daar niet van, maar op het moment had ik niet echt iets van: 'Hé, ik ga eventjes nadenken!'
          Ik zal vanmiddag alles bijwerken en de mensen waarvan ik nog een verhaal krijg hebben tot Woensdag om dat in te leveren of om uitstel te vragen. Ik begin te vrezen dat volgende opdracht de laatste kan zijn gezien de tijd en het aantal deelnemers waat sterk heeft afgenomen, al hoop ik daar nog één opdracht achter te kunnen plakken.

    Oké, en dan ga ik nu mijn haar en make-up even fiksen en naar school.


    Let it come and let it be

    Okay, dat kan natuurlijk :] Veel succes!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...