• Countenance, heeft bij deze toestemming gekregen van Appeljack voor haar schrijfwedstrijd en is zeer verheugd op de start van de wedstrijd.

    Standaard Informatie:
    ~Ik beoordeel op spelling, gedetailleerd vertellen, woordkeus, interpuncties, originaliteit en je schrijfstijl (van die opdracht) in het algemeen.
    ~Ik laat gedurende twee weken, zo veel mogelijk mensen meedoen en werken aan de eerste opdracht.
    ~Na de eerste opdracht zal ik 15, 20 of 25 mensen slecteren die door mogen, afhankelijk van het aantal deelnemers.
    ~Elke ronde zal tussen de 7 en de 15 dagen duren, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en het minimaal/maximaal aantal woorden.
    ~Iedere ronde zullen er 3 tot 5 mensen afvallen.
    ~Uitstel enkel met een geldige reden. 'Ik was het vergeten', valt daar níét onder. Je kunt een maximaal uitstel krijgen van 5 dagen, afhankelijk van de situatie, anders laat ik de rest te lang wachten.
          Let op: De eerste ronde zal ik wat strenger zijn. Uitstel vragen is niet mogelijk en er is een maximaal aantal woorden, omdat ik anders te veel tijd kwijt ben om na te kijken.

    Wat word er van je verwacht:
    ~Een goede inzet, ik zoek mensen die niet na de eerste opdracht meteen al afhaken.
    ~Sportiviteit, ga andere niet afkraken. Opbouwenxde kritiek mag áltijd gegeven worden, maar er is een grnes tussen 'helpen' en 'afkraken'.
    ~Je moet de Nederlandse taal goed beheersen.
    ~Bovenal, je moet plezier beleven aan de wedstrijd.

    Deelnemers:
    -Tempesta
    -GATES ~ Opdracht 2
    -Fender
    -Eledhel ~ Opdracht 2
    -Cinna
    -Element
    -Assassin
    -Pariah

    -Flickerman ~ Opdracht 2
    -Bashful
    -ihearthazza ~ Opdracht 2

    Inschrijving Gesloten.

    Prijzen voor de winnaars:
    1e Plaats ~ 15 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    2e Plaats ~ 10 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    3e Plaats ~ 5 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.

    Story

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 11:36 ]


    Let it come and let it be

    Hela Sevviepevvie, ik heb de helft af, maar omdat er ijzerkrulletjes in mijn wond zijn gevonden, moet ik terug naar het ziekenhuis en zit er een dikke kans in dat de komende paar dagen maar met een hand typen kan, dus eh, kan ik de helft inleveren? (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Krijgen we een keer de uitslag? Het duurt nu wel heel lang :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Is deze wedstrijd nog in leven? Ik zou graag de uitslag willen weten.

    Als we allemaal gaan vragen om de uitslag, gaat dat geen reet helpen. Als een persoon het vraagt is het genoeg.

    Mijn halfje. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    Als we allemaal gaan vragen om de uitslag, gaat dat geen reet helpen. Als een persoon het vraagt is het genoeg.

    Mijn halfje. ;D


    Een halfje dat overigens geweldig is.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Sorry deelneem(st)ertjes. Gisteren wilde ik de wedstrijd al voortzetten, maar ik was bij Kimberlee logeren. Maargoed, ik ga even alles updaten en daarna beoordelen, hopelijk staat de uitslag=finale opdracht er morgen op :'D


    Let it come and let it be

    Birdie schreef:
    (...)

    Een halfje dat overigens geweldig is.

    Dank je. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Countenance schreef:
    Sorry deelneem(st)ertjes. Gisteren wilde ik de wedstrijd al voortzetten, maar ik was bij Kimberlee logeren. Maargoed, ik ga even alles updaten en daarna beoordelen, hopelijk staat de uitslag=finale opdracht er morgen op :'D

    Foly moly
    Maar blij dat je verdergaat
    Het slaat nergens op wat ik heb geschreven, maar ja


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Korte medelingen:
    -Ik heb alles ge-updated, maar ik was vergeten dat ik vandaag de hele dag bij familie in de buurt van Rotterdam zit, oftewel ik kom pas laat thuis. Ik weet niet of ik het voor elkaar krijg om vandaag te beoordelen, maar ik zal mijn best doen.
    -Ik heb de mensen die niet hebben ingeleverd uit de wedstrijd gezet, in de tijd dat ik nauwelijks tot niets even liet weten, hadden hun ruim de tijd om in te leveren of te schrijven en ik heb nog gewaarschuwd. Zodoende zijn er nog maar 4 mensen over, en valt er maar één iemand af deze ronde.
    -Gelieve mij niet vie privé bericht, gastenboek, etc te benaderen over of de wedstrijd wel of niet door gaat. Als iedereen dat gaat doen, en dat gebeurde :W moet ik het steeds opnieuw uitleggen, en daar heb ik weinig zin in, dus dan antwoord ik niet meer en is er alsnog geen antwoord. In het topic mogen die vragen altijd gesteld worden, en di4e zal ik dan ook zo goed mogelijk beantwoorden. Maar liever niet iedereen één op één :"D


    Let it come and let it be

    Okay, mag opdracht 3 er misschien al op? Dan kan ik die straks met de beoordelingen alles verbeteren enzo en kan ik alvast een verhaallijn bedenken :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Maar dat is lullig voor de persoon die afvalt, want die is dan al aan het werk (':


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Maar dat is lullig voor de persoon die afvalt, want die is dan al aan het werk (':

    Hm, dat is waar. *stopt maar met schrijven, ik val waarschijnlijk af haha*
    Dus als je nu door gaat, dan heb je al half gewonnen? Want dan sta je op plek 1, 2 of 3 toch?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja, dat klopt (':


    Let it come and let it be

    Ik ben echt erg benieuwd naar de beoordeling


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kan de volgende opdracht er vandaag op?
    Dan kan ik een idee bedenken en het in de vakantie uitschrijven nog.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one