• Ik begin met een zin. De andere moet het verhaal vervolgen, maar mag het niet afmaken. Iemand anders moet het dan weer verder maken, totdat de laatste het verhaal helemaal afmaakt. De laatste mag er ook een story van maken, indien die er een heeft gemaakt mag hij de naam van de titel naar mij sturen, ik zal de titel in het topic zetten. Uiteindelijk hebben we dus samen een hele story gemaakt! Hier volgt een voorbeeldje:

    Ik: school is saai. Iedere dag. Behalve op...

    User 1: ...Vrijdag! Want dan krijgen we dramma! Super leuk! Eén keer hebben we zelfs...

    User 2: ... Samen een super grappig toneel gemaakt. Zo grappig dat Mevrouw De Smed heel even leek te stikken. Hier volgt het verhaal: ...

    Enz...

    Ik begin met:

    Caroline loopt alleen over de straat. Ze rilt. Wat is het koud in januari! Alle kinderen in haar buurt hebben een dak boven hun hoofd. Behalve zij...

    natuurlijk niet maar gaf...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    een konijn aan het meisje. Ze was helemaal geboeid door het diertje, maar ...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    gooide het per ongeluk toch in de prullebak, waardoor het arme dier...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Helemaal groen zag en daardoor


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    veranderde in een weerkonijn


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    En toen beet het weer konijn in..


    Love is louder.

    ...De vinger van Caroline! Ooh, wat moet die...

    ...toch weer veel chocolade eten. Ze huilde en...


    26 - 02 - '16

    lachte te gelijk toen ...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ...zwarte piet begon te dansen. Het weerkonijn ontplofte en...


    26 - 02 - '16

    Er heerste paniek. Iedereen is naar buiten gevlucht, hopelijk...

    zijn de ninja's aan het dansen, want...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    dan wordt ze miljonair. Opeens geeft ze een gil


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    het weerkonijn is terug,iedereen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    moest kotsen om zijn lelijkheid. Het weerkonijn


    Owl you need is love.