• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Oliver Pryst
    "Vet" Mompel ik terwijl ik naar haar kijk. "Hoe deed je dat?" Ik lachte naar haar. "Ongelovelijk."

    Natas
    ´Eh consentreren´ zei ze verlegen. Ze kon het niet anders voorstellen. Ze keek even naar haar hand en daarna legde ze die tussen haar benen in. ´Jij bent toch dan de zoon van athene? Kan jij ook wat?´ vroeg ze. Ze hield er niet van om de aandacht te houden dus probeerde ze die te veranderen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Liam Oliver Pryst
    Ik schudden mijn hoofd. "Ik zou de zoon van Zeus moeten zijn.." Antwoorde ik. "Wat zou betkenen dat ik iets met bliksem zou moeten kunnen." Zei ik onzeker en half vragend.

    Arlené Emily McMahon

    "Ik geloof er wel in" mompel ik en draai met mijn vinger een rondje op het tafelblad.
    Een steek gaat door mijn hoofd ik greep naar mijn hoofd en voel hoe de pijn al snel vermindert.
    Ik heb wel vaker opeens een steek door mijn hoofd, en ik heb geen idee hoe het komt.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lucifer

    Lucifer stond op, en pakte zijn spullen. 'Ik ga. Ik kom hier best vaak, weet je, dus misschien zie je me nog wel', zei hij, kijkend naar iedereen. Lucifer pakte zijn jas, zijn spullen, zette zijn hoed scheef, en beende het cafeetje uit. Hij sloeg de deur zo hard dicht, dat de stroom uitviel in het café.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Natas
    ´Oh ja´ zei Natas beschaamd dat ze dat vergeten was. Ze dacht diep na en bedacht oppeens hoe grappig het eruit zou zien als hij bliksemschichten uit zijn handen kon schieten. Meteen begon ze te grinniken bij de gedachten. Het was allemaal wel raar maar dat was wel erg cartoon achtig vond ze.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Artemis

    Ik voel diep vanbinnen dat ik hier niet moet zijn en loop naar buiten. Zonder dat iemand het merkt flits ik weg en terwijl ik dat doe hoor ik de onrustige stemmen van een paar halfgoden. Ze praten over hun ouders, betwisten wier kind ze nu werkelijk zijn en hun hersenspinsels worden langzaamaan de mijne. "Ik zou de zoon van Zeus moeten zijn.." zei een ietwat opgewonden, maar vragende stem. "Wat zou betekenen dat ik iets met bliksem zou moeten kunnen.". Hij sprak met onzekere stem over zijn vader en voordat ik het wist stond ik naast hem.
    'Dat ben je ook, Liam,' zei ik en klopte hem op zijn schouder. 'Ik ben je zus, Artemis. Waarom zo onzeker?'

    Oké, ik probeer een beetje ouderwets te denken voor Artemis, ze is al zó lang onsterfelijk namelijk :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Liam Oliver Pryst
    "Waarom lach je?" Vroeg ik met een schuine grijns. "Ik zou het best leuk vinden als ik iets met bliksem kon."

    Anthony
    'Gaat het?' zeg ik als ze naar haar hoofd grijpt. 'Wil je trouwens wat te drinken?' op dat moment krijg ik een smsje dat mijn training niet door gaat, omdat die gene heeft afgezegd, wat me best wel goed uitkomt. Mijn gedachten dwalen af terwijl ik naar het vuur staar.

    Natas
    ´Ik zag het alleen maar voor me dat ze uit je handen komen als in echte cartoon films´ zei ze met een glimlach. Oppeens schrok ze van de vrouw die achter Liamm stond. Ze beweerde Artemis te zijn. Meestal zou ze het niet geloven maar na vandaag wist ze niet meer wat ze moest geloven.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Arya Rana Debris
    Lucifer staat op en kondigt zijn vertrek aan. Nog voor ik tijd heb om te antwoorden is hij de deur uit- die hij overigens zo hard dichtslaat dat de electriciteit het begeeft.
    Nu is er alleen nog het haardvuur om de kamer te verlichten, maar het zicht blijft schamel. Ik probeer ongezien het café te verlaten, maar zie in het halfdonker een stoel niet staan en kom bijgevolg met een klap op de grond terecht.
    Net nu springt het licht weer aan.
    "GODVER!" schreeuw ik voor de tweede keer vandaag terwijl een bliksemschicht door de hemel flitst.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vic
    Rustig loop ik door de straten naar mijn gebruikelijke café. De tattoe die ik een aantal dagen heb laten zetten is nog steeds gevoelig. Als ik een jongen met zwart haar naar buiten zie komen valt de stroom in het café uit. Ik kijk hem verwonderd aan. Dan maar niet naar binnen. Op de een of andere manier heeft die gebeurtenis mijn humeur een beetje verbeterd. Mijn humeur werkt een soort van tegenovergesteld. Ik ben meestal depri en als er iets ergs gebeurt wordt ik vrolijker. Ik steek snel een sigaretje op en loop met een snelle pas verder waardoor ik die jongen met zwart haar bijna om ver loop, door mijn onoplettendheid.

    Liam Oliver Pryst
    Ik keek geschrokken om. "Wacht! Hé? Hoe ben je hier zo snel gekomen?" Ik snapte er niets van. Ik schudden mijn hoofd. "Heb ik een zusje??" Vroeg ik toen verbaast.

    [mensen, let eens op wat er gebeurt. Het licht is uitgevallen, ik denk niet dat je dan zomaar met je conversatie verder gaat.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Artemis.

    'Ik snap je verwarring,' zeg ik als een meisje me verward aankijkt. 'Ben je er net achtergekomen...?' vraag ik en kijk haar aan. Ik pakte een van mijn door Hefaistos gemaakte pijlen uit de koker op mijn rug en gaf hem aan haar. 'Kijk maar, je kunt de inscriptie vast wel lezen.'. In de pijl zelf stond in zwierige letters "Artemis" geschreven en tot haar grote verbazing kon het meisje het lezen. 'Zie je wel?'

    (ik kon geen Grieks typen, sorry)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:58 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!