• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucifer
    'Pas op', siste Lucifer naar de persoon die hem bijna omver liep, en gaf hem een duwtje, wat waarschijnlijk zou gaan branden in een seconde of tien. Hij liep verder met al zijn tassen in zijn linkerhand. Lucifer's huis lag om de hoek, dus 't was op zich niet zo ver lopen. Eenmaal thuis liep hij door de lege lange gang, waar hij alom de geur van zijn antieke meubelen opsnoof.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Arlené Emily McMahon

    Ik knik maar denker dan pas bij na dat Anthony het niet kan zien door dat het licht uit is gevallen.
    "Hallo, gaat iemand dat licht nog maken?" roep ik hard met een zucht.
    Waarna er al weer een steek door mijn hoofd gaat een kleine gil komt deze keer uit mijn mond.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Artemis.

    'Sorry, ik moet gaan,' zeg ik tegen het meisje. 'Mijn neef heeft ongehoorde gedachten, ik hoor hem praten.' zeg ik en ik flits naar het huis van Hades' zoon: Lucifer, een halfgod minstens zo slim als de held Odysseus, die met sluwe listen handelt. Een halfgod minstens zo knap als Eros in eigen persoon!
    'Zeg, neef,' praat ik tegen hem en hij laat iets vallen waardoor hij mij woedend aankijkt. 'Wat ligt je op het hart?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Arya Rana Debris
    Ik sta op in de hoop dat niemand me gezien heeft. Zonder om te kijken wandel ik het café uit. De lucht is grauw en duister, maar dat deert me niet. Ik besluit nog een wandeling te maken voor ik naar huis ga zodat ik alles even kan laten bezinken. Die Lucifer, het leek wel alsof ik hem kende. Maar ik heb hem nog nooit eerder gezien, ik ben het zeker!
    Terwijl ik mijn ene voet voor de andere zet, is mijn hoofd naar de grond gericht waardoor ik niet oplet waar ik heenga.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    natas
    Natas wou het lezen toen het licht uit vloog. Ze wou het zeggen maar al snel ging hij weer aan. Net voor hun lag een meisje die over een stoel was gevallen maar die stond weer op en liep verder. Daarna keek ze naar de pijl en al snel zag ze dat het echt artemis was. Ze slikte even en wist niet goed wat ze moest zeggen. Gelukkig moest Artemis weg waardoor ze na kon denken. ´Wat gebeurt er allemaal vandaag´ zei Natas met een zucht.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:16 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Is ze nou Liam zijn zus of?]

    Vic
    'Pas op,' siste de gene waar ik tegen aan was gekomen.
    'Ey!' roep ik als hij door loopt. Hij had mijn humeur weer totaal verpest. 'als er iemand tegen je aan komt hoef je nou niet gelijk zo aangebrand te doen.' Je kon merken dat die vent een slechte dag had, net als ik. Mijn hand ging door mijn haar en keer verwonderd naar zijn tassen. Je kon zien dat er doeken in zaten.

    Lucifer

    Lucifer draaide zich om zodra een stem tegen hem begon te praten. 'Hoe komt het dat ik u herken?', vroeg hij rustig, en raapte de dingen van de grond af die hij had laten vallen. 'Verf hoort met respect behandeld te worden, of het beïnvloedt het gevoel van de schilder, zodat de kunstwerken die men wil maken minder indrukwekkend worden dan waar de schilder op doelt', zei Lucifer, terwijl hij de flacons verf een voor een op een kastje zette. Daarna draaide hij zich om. 'Wat mij dwarszit is slechts een vreemdeling in mijn huis', glimlachte hij, en speelde met zijn hoed.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Anthony
    Nu pas merk ik dat het licht is uitgevallen. Arlené slaakt een klein gilletje. ik gok niet dat dat van het donker komt.
    'Wat is er?' vraag ik bezorgt. Mijn hand gaat nog eens door mijn haar. 'Je kunt het me zeggen, dat weet je toch.' ik probeer geruststellend te klinken, wat waarschijnlijk maar half gelukt is.

    Arya Rana Debris
    Na een tijdje gedoold te hebben, besluit ik naar huis te gaan. Wanneer ik binnen kom roep ik automatisch
    "Mam! Ik ben thuis!"
    Pas wanneer ik mijn jas uitheb besef ik dat er niemand meer is die me antwoord kan geven. Ik ben zo ongelofelijk kwaad op mezelf. Opnieuw licht een bliksemschicht de hemel op, vergezeld door zijn kompaan genaamd donder.
    Prompt doe ik mijn jas terug aan en loop naar de tuin.
    Ik haal mijn koker met pijlen en boog. Wanneer ik voor de roos die aan de muur hangt sta, trek ik mijn eerste pijl en schiet. Raak.
    Het kalmeert me en als bij wonder klaart de hemel weer op. Ik kijk naar boven en onstpan zonder nadenken mijn boog. Een pijl schiet de lucht in en verdwijnt uit mijn zicht.
    Ik ben benieuwd waar hij terecht zal komen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:40 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Artemis.

    Lucifer draaide zich om en ik merkte dat hij zichzelf dwong te bedaren. Hij keek me aan met een nonchalante doch geïnteresseerde blik en ik kon ergens wel iets van mijn oom in hem herkennen. Een beetje van mijn stuk gebracht door de indrukwekkende gelaatstrekken van Lucifer begin ik met hem te praten.
    'Waagt zelf een gokje,' gebied ik hem en verberg de pijlen in de koker op mijn rug. Mijn linkerhand glijdt door mijn bruine haar en ik merk een brandgeur op. 'Schilderijen zijn slechts spiegels naar wat de schilder blieft, vervormd door zijn onvermogen beelden te schetsen en als een vermomming voor de imperfecties der mensen. Bovendien zijn het slechts verwachtingen van degenen die ons nog nooit gezien hebben.' zeg ik. Imperfecties, die had zelfs ik als godin, dacht ik en ik wreef over het lelijke litteken op mijn been.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Arlené Emily McMahon

    "Het gaat wel" zeg ik "ik denk dat ik maar beter naar huis kan gaan, voor mijn vader ongerust wordt" zeg ik en loop zonder op een antwoord te wachten het café uit.
    Rustig loop ik door de straten, tot dat ik bij mijn huis aan kom.
    Er komt een brok in mijn keel wanneer ik op de bel druk, rood van woede opent mijn vader de deur.
    Ik voel al snel hoe zijn hand in mijn gezicht slaagt en hoe er meerdere volgen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Liam Oliver Pryst
    Ik keek natas aan. "Wat?" Ik begreep er helemaal niets meer van. "Zeg me dat ik me dit verbeeld heb." Zuchtte ik.

    Anthony
    Arlené zegt iets van vertrekken en vertrekt zonder dat ik er antwoord op kan geven. Ook ik loop het café uit, terug naar de straat waar ik woon. Ik loop het huis binnen.
    "Ik ga nog even trainen," roep ik door de hal naar mijn vader.
    "Is goed jongen," roept hij terug terwijl ik de trap op loop en mijn trainings spullen pak. Ik loop de deur weer uit en binnen 10 minuten sta ik omgekleed en wel op de mat in de Dojo. Er is niemand dus het wordt alleen trainen.

    natas
    Natas keek naar Liam met een scheve glimlach. ´Ik wou dat het zo was´ zei ze eerlijk. Langzaam begon ze te gapen. Meestal was ze niet snel moe maar gisteren zat ze de hele avond te schilderen en vandaag was gewoon te onrustig geweest. Toch wou ze nog niet weg gaan. ´Wacht betekent dat niet dat je mijn neef bent´ zei Natas oppeens.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!