• Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.

    Hale schreef:
    Hoe kan het zijn dat mensen zelfs in dit topic dom gaan doen.


    Je moet niet zo ongelooflijk zeiken, Hale. Er zijn mensen die normaal reageren en dan ga je de boel weer oplaaien oftewel: ruzie zoeken. Als je nou GEKEKEN had, voor EENS IN JE LEVEN, had je gezien dat de meeste mensen proberen die ruzie af te kappen maar nee hoor, dat doet Hale niet. Hou toch eens een keer op. We tonen respect voor Milly (althans, dat doe ik) door normaal te reageren en je werkt er niet echt aan mee. Neem toch eens wat minder dingen zo persoonlijk, zul je veel relaxeter van worden!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!



    I interupt this with a seductive duck. 8D
    Be seduced and stop argueing.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het lief dat ze dat doet, maar zoals al eerder gezegd, er gaan iedere dag mensen dood. En alleen voor degenen die vermoord worden, gaan we zingen, of die komen in de media. Het is ook erg als er weer iemand aan aids sterft, of aan kanker.
    Het is inderdaad wel knap dat ze dit zo kan, zonder compleet in te storten. Dat zegt wel iets over wat voor persoon je bent.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Je moet niet zo ongelooflijk zeiken, Hale. Er zijn mensen die normaal reageren en dan ga je de boel weer oplaaien oftewel: ruzie zoeken. Als je nou GEKEKEN had, voor EENS IN JE LEVEN, had je gezien dat de meeste mensen proberen die ruzie af te kappen maar nee hoor, dat doet Hale niet. Hou toch eens een keer op. We tonen respect voor Milly (althans, dat doe ik) door normaal te reageren en je werkt er niet echt aan mee. Neem toch eens wat minder dingen zo persoonlijk, zul je veel relaxeter van worden!


    Zoek ik ruzie dan?

    Nee ik kan er gewoon niet bij dat mensen zo harteloos zijn.

    Pariah schreef:
    Ik vind het lief dat ze dat doet, maar zoals al eerder gezegd, er gaan iedere dag mensen dood. En alleen voor degenen die vermoord worden, gaan we zingen, of die komen in de media. Het is ook erg als er weer iemand aan aids sterft, of aan kanker.
    Het is inderdaad wel knap dat ze dit zo kan, zonder compleet in te storten. Dat zegt wel iets over wat voor persoon je bent.


    Dat is niet waar.

    Ook mensen die overleden aan kanker of door een auto ongeluk komen in de media.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat is niet waar.

    Ook mensen die overleden aan kanker of door een auto ongeluk komen in de media.


    Ja, als ze beroemd zijn :'DDDDD


    SLOAN.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat is niet waar.

    Ook mensen die overleden aan kanker of door een auto ongeluk komen in de media.

    Lol, echt niet. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ze heeft bij mij op school gezeten. Milly. Ik heb zelfs een paar keer kort met haar gepraat voor haar dood. Ik wist niet eens dat ze een liedje voor haar hadden gezongen. Dat is toch wel lief van ze(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hale, iedereen heeft een mening. Zo ook (idktehname) die zei dat 't leuk voor d'r is en dat d'r miljoenen mensen sterven per dag. Weet je, ze is nu eenmaal dood. Dood is dood, hoe lullig dat ook mag klinken. Het is heel mooi dat die persoon van de video zo'n liedje schrijft en zo, maar dat verandert niks aan de situatie. Milly is nog steeds dood, en de nabestaanden hebben nog steeds pijn.

    En trouwens:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mutilant schreef:
    (...)

    Ja, als ze beroemd zijn :'DDDDD


    Nee.

    Weet je nog dat meisje van 8 die overleed aan kanker? ben even haar naam wkijt maar zij is ook breed uitgemeten in de media.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee.

    Weet je nog dat meisje van 8 die overleed aan kanker? ben even haar naam wkijt maar zij is ook breed uitgemeten in de media.

    Dat is om zieltjes te trekken, zodat de media lekker die verhalen kan uitmelken en money kan maken. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Persefoneia schreef:
    Ze heeft bij mij op school gezeten. Milly. Ik heb zelfs een paar keer kort met haar gepraat voor haar dood. Ik wist niet eens dat ze een liedje voor haar hadden gezongen. Dat is toch wel lief van ze(krul)


    O

    Hoe ervaarde jij dat?

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Je moet niet zo ongelooflijk zeiken, Hale. Er zijn mensen die normaal reageren en dan ga je de boel weer oplaaien oftewel: ruzie zoeken. Als je nou GEKEKEN had, voor EENS IN JE LEVEN, had je gezien dat de meeste mensen proberen die ruzie af te kappen maar nee hoor, dat doet Hale niet. Hou toch eens een keer op. We tonen respect voor Milly (althans, dat doe ik) door normaal te reageren en je werkt er niet echt aan mee. Neem toch eens wat minder dingen zo persoonlijk, zul je veel relaxeter van worden!


    Pardon? Hale zoekt echt geen ruzie, dat doen al die andere zielige zieletjes die niks te doen hebben. & als jij nu ff gewoon de reacties GOED LEEST, en niet gelijk oordeelt over Hale, dan zie je dat zij geen ruzie zoekt. Er zijn zoveeeeel zeik topics op Q, alleen bij Hale word zo erg onrespectvol gereageerd.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Neither Seductive Duck or Spiderman can save this thread...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Je moet niet zo ongelooflijk zeiken, Hale. Er zijn mensen die normaal reageren en dan ga je de boel weer oplaaien oftewel: ruzie zoeken. Als je nou GEKEKEN had, voor EENS IN JE LEVEN, had je gezien dat de meeste mensen proberen die ruzie af te kappen maar nee hoor, dat doet Hale niet. Hou toch eens een keer op. We tonen respect voor Milly (althans, dat doe ik) door normaal te reageren en je werkt er niet echt aan mee. Neem toch eens wat minder dingen zo persoonlijk, zul je veel relaxeter van worden!

    Jeez, chill. Die reactie was toch niet persoonlijk naar jou gericht, zij kan er niks aan doen dat jij zo ongelofelijk touchy bent.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."