• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn Savarin

    'Hmm.' ik duwde met gesloten ogen mijn horloge onder zijn neus terwijl onze lippen mekaar nog steeds raakten. 'Straks krijg je nog straf.' Ik sprong recht en ging even kijken of zijn broek droog was. 'Kijk, helemaal droog.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik glimlachte terwijl ik mijn broek aan deed. "Zie ik je na mijn les?" Vroeg ik. Ik trok haar naar me toe en omhelsde haar. Net voor ik weg ging kuste ik haar nogmaals.

    Marylinn Savarin

    Ik knikte afwezig op zijn vraag en liet de rest even over me heen komen. Zacht sloot hij de deur achter zich en ik liet me op mijn bed vallen, alleen met mijn gedachten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik had nog een kwartiertje om er te komen. Genoeg dus. Mijn gedachten waren bij Linn. Was ik verliefd aan het worden? Ja.. Eerlijk gezegt denk ik van wel ja. Ik open de deur van de dans zaal en mijn les kan beginnen.

    Marylinn Savarin

    Met gesloten ogen telde ik van nul naar honderd voor ik langzaam opstond en de telefoon vastpakte. Ik hoopte van harte dat mijn moeder haar telefoon niet op zou nemen. Blijkbaar was mijn wens verhoord, of had ik gewoon verschrikkelijk veel geluk gehad maar ik kon gewoon een bericht op haar voicemail inspreken. Valerie zou een andere situatie zijn en ik besloot eerst even te gaan douchen. De koude stralen deden mijn lichaam makkelijk afkoelen, nood aan shampoo of iets anders had ik niet alleen water. Pas als ik het niet meer kon houden stapte ik ervan onder. Met alleen een shortje en een veel te groot shirt liet ik me in mijn bed vallen. Het hemd van Liam schopte ik opzij en ik begroef mijn gezicht in het kussen waar ik langzaam in slaap viel.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    De les was afgelopen en ik ging naar mijn kamer. Dit was mijn laatste uur voor vandaag. Gelukkig maar want ik was kapot. Thuis aangekomen trok ik een ander shirt aan en pakte ik mijn telefoon. 1 gemisten oproep van mijn moeder. Ik liep naar buiten en belde haar terug. "Hey mam." Zei ik toen ze opnam. We praaten over hoe het thuis was, hoe het hier was en uiteindelijk nog over Sarah. "Alisson en ik zijn vanmiddag naar haar graf gegaan." Vertelde mijn moeder. Ik knikte niet instaat iets te zeggen. "Liam je weet toch dat we je neits kwalijk nemen over wat er gebeurd is." "Ja.." Zei ik zacht. "Maar over een paar uur is ze écht een jaar dood." Gaf ik toe.

    Marylinn Savarin

    Ik gilde mezelf zo hard wakker dat ik me erover verbaasde dat ik nog niet doof was. Tegen mijn zin stond ik, nog nahijgend, op van het bed en liep naar de badkamer om wat koud water in mijn gezicht te gooien. Met een snel gebaar controleerde ik of mijn deur op slot was en sloot dan alle gordijnen. Alle lichten waren nu gedoofd. Teneergeslagen ging ik terug op mijn bed liggen. Zin in gezelschap had ik even niet.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Kom je het weekend op bezoek? Alisson mist je." Zei mijn moeder hoopvol. Ik glimlachte. "Ja ik denk het wel.. Mag. Mag ik iemand mee nemen?" Vroeg ik toen uiteindelijk. "Tuurlijk." Zei ze wat verbaast. "Een vriend?" Vroeg ze toen. "Een vriendin." Verbeterde ik haar. "Ik vind het prima, het is toch niet zo verweg van het kamp naar hierheen." Ik glimlachte. "Nee en ik ga gewoon met mijn auto." Antwoorde ik. We praaten nog wat over wat ik deed welke lessen ik had gevolgt en hoe eht weekend zou gaan worden.

    Marylinn Savarin

    Mijn hoofd deed verschrikkelijk veel pijn en ik hoopte dat ik erop gedacht had om een doosje pijnstillers mee te nemen. Ik stond op en begon mijn koffer te doorzoeken. Natuurlijk, alles had ik mee, behalve dat. Dodelijk geïrriteerd trok ik een paar sneakers aan en legde mijn haar even goed voor ik naar de receptie ging.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "oh Alisson wilt jou nog even aan de telefoon." Ik lachte. "Is goed tot zaterdag mam!" Het bleef stil en toen hoorde ik Alisson. "Liam?" Ik glimlachte. "Hey Alli." Zei ik. "Ik mis je! Je komt zaterdag he!" Zei ze ietsje vrolijker. "Ja dat klopt." Zei ik en liep verder. Ik liep altijd rondjes als ik aan de telefoon was. "Wie is die vriendin die je mee wilt nemen?" Klonk het. "Ze heet Marylinn en ze zit hier met mij op kamp, ik weet nog niet of ze mee kan hoor maar ze is heel aardig." Zei ik. Het was even stil. "Dus je vind haar heel aardig?" Vroeg Allison toen. Haar stem klonk opgetogen. "Ja." Antwoorde ik niet helemaal begrijpend waarom ze dat zo leuk vond. "Maar vind je haar dan ook zó leuk dat jullie misschien gaan trouwen." Ik begon te lachen. Allison ook met haar wilde plannen. "Ja.. Misschie wel." lachte ik.

    Marylinn Savarin

    In de verte hoorde ik Liam lachen, het voelde goed om zijn lach te horen. Ik kon nu naar links gaan en naar de receptie gaan om een pijnstiller of ik kon mijn eigen pijnstiller halen en bij Liam gaan. De drang om Liam te zien was zo groot dat ik er maar gewoon aan toegaf. Met gesloten ogen wandelde ik op het geluid van zijn stem af.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Maaaam! Liam gaat trouwen!" Riep Alison aan de andere kant van de lijn. "Alison!" Ik voelde dat ik rood werd. Ik hoorde mijn moeder verbaast reageren en toen lachen. "Maar als ze zaterdag komt mag ik dan vragen of ik bruidsmeisje mag zijn? In zo'n mooie witte jurk?" Vroeg ze toen. Ik dacht even na of ik nou ja of nee zei ze zou het doen. "Tuurlijk." Alison lachte opgetogen. "Is ze mooi?" Ik hoefde er niet over na te denken. "Ja ze is heel mooi."

    Marylinn Savarin

    'Had je het over mij?' Lachend neem ik Liam vast rond zijn middel en sla mijn armen om hen heen. Dan pas merkte ik dat hij aan het bellen was. Ik haalde mijn schouders op en ging op de trap van zijn huis zitten wachten tot hij klaar zou zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik glimlachte naar haar. Ik had haar nog horen aankomen maar ik was in iedergeval niet geschrokken. "Maar Alison ze is hier dus ik ga ophangen." Zei ik met een knipoog naar Marylinn. "Wacht!" Riep Alison duidelijk hoorbaar. "Mag ik haar even aan de telefoon?" Vroeg ze met haar liefste stemmetje. "Alison.." Zuchte ik. "Je kent haar niet eens."

    Marylinn Savarin

    'Je hoeft heus niet op te hangen Liam.' mimede ik zo duidelijk mogelijk naar hem in de hoop dat hij het kon verstaan. Ik legde demonstratief mijn hoofd tegen de leuning. 'Ik heb heel erg veel geduld vandaag.' mimede ik erachteraan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.