• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het kasteel


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    Hij werd er warm van en wilde de tijd op stop zetten. Charlie is anders dan alle andere meisjes. Ze bracht geluk en er kwam een glimlach op James' gezicht.
    'Lily als je naar het kasteel wil kan je gaan hoor, je weet de weg en spreuken. En Albus zal hier vlakbij zijn. Je kunt hem roepen want ik zie hem aan de overkant.' zei hij rustig en plofteweer op de grond met Charlie in zijn armen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Ik keek om en zag Albus, Gwen en Lynn. 'Gelukkig!' Riep ik en liep naar ze toe. Ik zag albus en gezicht trekken en hij keek me vragend aan waarna hij zij: 'Waar zijn zij mee bezig?' vroeg hij verbijsterd. 'Hun liefdesleventje voortzetten,' zei ik normaal. 'Hun roekeloze liefdeleventje voortzetten, beter gezegd,' verbeterde ik mijn zin.

    [ok, srry srry! alleen ik heb gwn zo weinig inspi...]

    Emily Molly Potter
    Ook ik had besloten om naar Zweinsveld te gaan, al snel zie ik Lily en Charlie in James zijn armen.
    Een kleine woede borrelt op, altijd is Lillth er meer voor mij geweest dan James.
    Dan moest hij haar maar hebben gevraagd, ik negeer hem en Charlie vanaf nu gewoon helemaal.
    Rustig loop ik richting hun, "Hoi Lils" begroet ik mijn kleinere zusje.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Xenevere Charlie Emilus
    "H-hoi!" zeg ik tegen het meisje. Ik wist niet zeker of ik haar kende. Ze negeerde me. Ik stond op. Net zoals James. Had ik iets fout gedaan? Nee, dat kan niet, ik kende het meisje amper. "Hoe is het?" vroeg Lily.


    Tijd voor koffie.

    [je weet toch dat james het had uitgemaakt omdat charlie meer actiever is dan lilith?]

    james.
    'Ze is mijn tweeling zus, He little kid.' zei hij blij. Terwijl Emily hem boos aankeek.
    'Ik snap het niet waarom jullie zo ehm.. Geirriteerd doen? Jullie mogen ook gewoon met een leuke jongen gaan. Dat jullie nou met niemand hebben gehad.' zei hij en deed zijn handen in zijn kontzakken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Hi, Emely!' begroette ik mijn zus vrolijk toen die aan kwam wandelen. Ik zag aan haar gezicht dat ze het idiote relatie-ideetje van Charlie en James net zo min vond als ik. 'Ik snap het niet waarom jullie zo ehm.. Geirriteerd doen? Jullie mogen ook gewoon met een leuke jongen gaan. Dat jullie nou met niemand hebben gehad.' zei James. Ik stootte een verontwaardigd en spottend geluid uit. 'James, wij hebben geen vriendje nodig! In tegenstelling tot jou. Wij hebben een leven. En trouwens, ik ben nog geen 12,' ik keek James aan met die je-bent-een-echte-sukkel-blik aan die ik van mam geërfd had.

    James
    'Leeftijd maakt niks uit voor de romantiek zusje.' zei hij op een hoog stemmetje.
    Daarna deed hij de zelfde blik die Lily naar hem deed maar nog beter.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Ik moest lachen toen ik zag dat James dezelfde blik naar mij toewierp. Hij was echt precies zoals die van mam alleen met paps ogen. 'Misschien speelt leeftijd inderdaad geen rol in de schouwspelen der liefde, mijn beste broer,' zei ik nog grinnikend. Maar mag ik je wel vermelden dat jouw wijsheid zo groot is als die van een Smekkie in Alle Smaken. Je moet echt eens nadenken!'

    James
    'Dat neem je terug!' en rende achter Lily aan die al een voorsprong had.
    Hij haalde haar makkelijk in en pakte haar bij der zij en liet zich op de grond vallen en kietelde haar zowat dood.
    'neem het reug Lily, neem het terug! Ik kan wel niet mama's wijsheid hebben maar wel die van papa!' zei James en lachde.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Ik sterf liever dan dat ik mijn nobele woorden terugneem!' zei ik hikkend van het lachen. Ik kon totaal niet tegen kietelen maar James wist dat ik niet snel opgaf. Uiteindelijk stopte hij met kietelen en rolde naast me neer op het gras en daar lagen we nog steeds schaterend op onze rug naar de met sterren bezaaide hemel te kijken.

    James
    'oke je hoeft de woorden niet terug te nemen. Maar ik hou wel van Charlie.' zei hij zacht. Charlie en Emily kwamen en gingen voor ons staan.
    'Oke ik wil geen ruzie, maar waarom ben je boos op mij terwijl je de reden niet eens weet. Ik weet dat het niet aardig klonk en ze sloeg me, dat was ook terecht, maar datbetekent toch niet dat je moet vooroordelen?' zei hij bijna boos maar hield zich in, omdat hijhet niet bij het bijzijn van Charlie en Lily wilt ruzieen.
    James zucht diep en ging liggen en deed zijn ogen dicht. Charlie kwam naasthem liggen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    "S-sorry, maar heb ik iets fout gedaan?" vraag ik aan Emily. Ze kijkt me aan.


    Tijd voor koffie.

    James
    'Jij hebt niks verkeerds, maar ik wel volgens haar. Ik heb het uitgemaakt met haar beste vriendin en nu is ze boos, zo heb ik het toch goed verteld?' zei hij maar Emily liep een paar meter weg en ging daar ziitten.
    James vond het niet leuk om ruzie te hebben maar vond het ook niet leuk van die rode vlek door Lilith.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik voelde me heel opgelaten, maar ik durfde niet terug naar het kasteel. Ik hield het briefje in mijn hand gepropt. Ik voelde me rot omdat iemand blijkbaar boos op me was. "E-emily?"


    Tijd voor koffie.