• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Zelf hoefde ik ook niet naar het kasteel. Eigenlijk wou ik gewoon weer terug naar mijn slaapzaal, zonder dat ik door de ingang hoefde. We liepen naar Zonko's fopmagazijn. Er stonden allerlei verschillende dingen, en ik zag James natuurlijk weer naar de mestbommen kijken. Ik giechelde. Maar ik voelde me nog steeds slecht. Hoe kwam ik hier onderuit?


    Tijd voor koffie.

    James Sirius Potter
    Hij keek naar veel dingen maar kocht niks. James wilde namelijk nog wat overhouden voor Hogsmade.
    Hij keek rond en zag dat charlie bleek zag en liep er heen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'Ik wacht buiten.' het was zachtjes aan het sneeuwen en alles in de stad dat nog niet totaal wit was zou dat nu wel worden.
    Zuchtend liet ik me langs de muur in de ijskoude sneeuw zakken. De laatste paar dagen waren vreemd, heel vreemd. Ik ging bijna alleen maar om met Gryffindors terwijl ik normaal nooit met ze omging. Behalve thuis dan met James Lily en Emily maar dat was omdat ik me daar wel verplicht voelde.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Je bent me nog steeds wat schuldig.
    Je bent me nog steeds wat schuldig.

    De zinnen bleven maar door mijn hoofd spoken.

    Geniet maar van je nieuwe vrienden zolang het nog kan.

    James kwam naar me toe lopen. "Gaat alles wel oke?" vroeg hij. Ik glimlachte kleintjes. "Ja hoor". Ze mochten niks merken. James had een goed humeur, dus hij trok zich er niet veel van aan. Mooizo, hij mocht er niks van weten. Ze zouden me haten.

    We gingen terug naar de drie Bezemstelen. Daarnet vond ik het lekker warm, maar nu beklemde deze sfeer me. Ik kon op zo'n moment gewoon niet gelukkig doen.

    Albus leek ook te peinzen. "Alles oke?" vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    Geschrokken keek ik op. 'Hmm ja was gewoon even aan het nadenken. Maar het leek net of je Gwen net kent maar je zit toch bij haar in het Quidditchteam? Tenminste volgens mij heb ik je tijdens een wedstrijd gezien en jullie zitten toch bij elkaar in de klas en dus op de kamer dus leg eens uit.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James
    Albus zag er gespannen uit en charlie vroeg wat aan hem.
    'Albus doe toch niet zo gestresst, neem een boterbier!' zei hij blij en gaf een flesje aan hem.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    "Oh gewoon, nooit echt mee gepraat..." zei ik. Ik vertelde niet dat ik tegen niemand praatte voordat ik hen ontmoet had. James kwam ertussen en begon tegen Albus te praten. Ik kocht nog een Flesje boterbier, en stopte hem in mijn tas. Als het echt zo lekker was, bewaarde ik het wel voor straks, en anders kon ik het nog aan iemand anders geven. Het was gezellig in de Drie Bezemstelen. Warm en druk, dat wel. Ik liep weer terug naar James en Albus.


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    'Hmm dankje James. Maar misschien is het maar beter ook dat je niet echt met haar gepraat hebt. Zoals je misschien al wel gemerkt hebt is ze niet helemaal goed in haar hoofd net zoals Linn trouwens degene waar ze altijd mee om gaat.' ergens was ik verbaasd dat ik dit allemaal wist. Natuurlijk wist ik dat Gwen niet helemaal goed bij haar hoofd was wat best wel logisch was aangezien ze vaak bij ons op bezoek kwam toen ze nog kleiner was en in vakanties. Maar Linn heb ik maar een keer eerder ontmoet en toen merkte ik gelijk dat ze niet veel anders was als Gwen. Tenminste in sommige dingen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    "Oh.. oke.." zei ik. Ik kende Gwen niet eens goed, maar blijkbaar was ze dus een beetje gek. De tijd vloog. We zaten al een tijdje in de Drie Bezemstelen. James kwam voorbij gehyperd. "Wat zullen we doen?"


    Tijd voor koffie.

    {lol, niemand reageert meer? xD}


    Tijd voor koffie.

    Idd
    Maar ik weet ook niets meer
    Onze personages couden toch...?
    Zullen we dat doen? :)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    'Uhm heeft iedereen genoeg gedronken? Iedereen naar de wc geweest?' ze knikte allemaal alsof James hun baasje was.
    'Okè, we kunnen... naar het verboden bos.' zei hij mysterieus terwijl ze van het dorp afliepen.
    'Maar James.. zijn daar enge dingen?' vroeg Lily.
    'Uhm.. ja tuurlijk!'
    ' Oke , wij gaan erheen.' zei Lily en pakte James' hand en samen rennen ze er zo hard mogelijk heen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    DarkKnight schreef:
    Idd
    Maar ik weet ook niets meer
    Onze personages couden toch...?
    Zullen we dat doen? :)


    {Ja!}

    Xenevere Charlie Emilus
    Snel rende ik achter Lily en James aan, richting het verboden bos. Hopelijk zouden we niks engs tegenkomen. Het briefje ritselde in mijn zak. Het was een grote sfeer verpester voor mij. Aangekomen bij de rand van het bos bleef ik staan. "Weten... weten jullie zeker dat het wel v-veilig is?" James kwam naar me toe. Hij glimlachte.


    Tijd voor koffie.

    James
    'Ja het is veilig... Of je bent bang voor spinnen!' zei hij en moest lachen en porde in haar zei.
    James draaide zijn hoofd om en keek in de verte of er een grote spin was. 'Nee er zijn ook geen spinnen.' zei hij en hieldhaar vast bij haar schouder en liepen naar voren.
    Toen ze bij een meer waren met veel bomen, trok Xenevere hem bij zijn capouchon waardoor hij met zijn rug tegen een dikke boom stond.
    'James ik moet je wat zeggen.' zei ze zelfverzekerd.


    [ik dacht dat dit wel een mooi beginetje zal zijn :)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    En nu klapte ik dicht. Ik voelde hoe mijn stotteringen zich weer begonnen te vormen in mijn hoofd. "K-kijk. I-ik. Hoe moet ik het zeggen. I-i-k vind je n-namelijk.." ik keek hem smekend aan. Zou hij de zin kunnen afmaken? Hoe moest ik verder?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:10 ]


    Tijd voor koffie.