• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [people, ik ben erachter gekomen dat James 1 jaar hoger dan Albus zit niet 2... dus ik d8 dan doen we Albus in het 4e jaar en Lily in het 2e? Het is maar een suggestie want ik vind het eerlijk gezegd ook wel fijner om voor iemand te schrijven van mijn eigen leeftijd of ouder. En dan klopt het verhaallijn ook beter]

    James
    'Bloed op offeren.' zei ze dood normaal.
    'Oke jij moet het zelf weten maar volgen-' hij stopte zijn zin en zag al een terzieler vlak voor zijn neus. James aaide over zijn neus en moest lachen.
    'Kijk, of zien jullie hem niet?' zei hij maar Lily keek blij en Charlie knikte.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James zit in de vierde
    Albus derdeen lily kan wel in de tweede zitten


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    huh? james zat toch in de 5e?]

    Lily Luna Potter

    De Terzieler bij James draaide zich om en liep nu mijn kant op. Ik aaide hem over zijn hoofd en bewonderde zijn gelaatstreken. 'Nou, blijkbaar tellen katten dus ook mee,' 'Nee, natuurlijk tellen katten niet mee Lily! Weet je nog die man? Op die avond in de Diagon Alley? Die twee dronken gasten die zatten te kwebben over weet ik veel wat. De een vervloekte per ongeluk de ander,' 'Oh ja... juist.'

    Ja hij zit in de vierde xD
    James zegt dat?

    James
    Toen de terzieler naar Lily toe liep ging james languit liggen op de grond.
    'Oh en Lily denk je soms dat ik het leuk vind om het uit te maken met een meisje? Nee dus. Soms klikt het niet.' James zuchte en keek naar de sterren en daarna weer naar de terzieler die naar Charlie liep.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Hoe bedoelde ze? Was ik alleen maar een... Speeltje? Dat zou hij toch nooit doen? Nou ja, hoelang kende ik hem? "Oh en Lily denk je soms dat ik het leuk vind om het uit te maken met een meisje? Nee dus. Soms klikt het niet." dat stelde me enigszins gerust. Toen zag ik een Terzieler. Ik dacht aan degene die ik had zien sterven. Ik huiverde. Natuurlijk kon het beest er niks aan doen, dus ik liep naar hem toe, en aaide hem. Hij klapte zijn vleugels uit. "Kunnen jullie hem zien?" vroeg ik aan Lily en James. Lily wou nog wat zeggen. "Lily, ik hou van hem!" James' lippen krulde om. Niet op een spottende manier.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 15:40 ]


    Tijd voor koffie.

    James
    'Ja dat kan wel zo zijn Charlie, ik ken hem lang ech-'
    'Kan mij dat schelen. Ik ken James goed genoeg om van hem te houden!' zei Charlie vol emotie.
    'Eh, ja ik zie ze ook... Maar.. Charlie ik vind het hee leuk.' zei hij en moest ee beetje blosen en dat zag je goed door de weerkaatsing van de maan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ah kom op D:


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    maar ik heb geen inspiratie! :(

    komop doe gwn de iritante lily :Y)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [ok, en hier is... de irritante lily!]

    Lily Luna Potter

    'Dit is echt zo vaag...' mompelde ik in mezelf terwijl ik van de een naar de ander keek. 'Jullie zijn echt niet goed bij jullie hoofd!' vervolgde ik maar nu tegen hen. 'Ik w=vat het hele gedoe niet, ik hou van jou dit, ik hou van jou dat... gewoon vaag gedoe...' zei ik allemaal terwijl ik van hier naar daar liep.

    [meer heb ik niet...]

    Genoeg gna gna


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    'Dat komt omdat je nog nooit verliefd bent geweest Lily. En nooit een vriendje hebt gehad. Hoe ik dat weet is een raadsel.' zei hij en glimlachde.
    James pakte de hand van Charlie en gingen dansen. Ze gaf hem een duw en hij viel expres. Daarna viel Charlie op hem en James zoende haar.
    James vond het niet erg meer, als Lily naar hem keek, beter zelfs hij vergat haar en gaf nog een kus aan Charlie. 'J-james h-h-hebben we nu m-met elkaar?' vroeg Charlie en James knikte en deed zijn ogen dicht en glimlachend lag hij op de grond.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Even voelde ik me het gelukkigste meisje ter wereld. Even vergat ik het briefje. Ik kwam overeind. James krabbelde naast me. "Wat is er?" ik glimlachte. "Niks, niks," het kwam verstrooid uit. Hij glimlachte, en we knuffelde elkaar. Lily keek geirriteerd. "Zullen we zo naar het kasteel?" vroeg ze. Ik keek en stond op. "Hebben we alles gedaan dan? We kunnen beter met ze allen naar binnen gaan." mijn stem klonk schel. Lily keek me verbaasd aan.


    Tijd voor koffie.

    [@Sophie waar naar binnen? :$]