• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Guinevere Samantha Longbottom
    'OMG ik denk dat je Hogsmeade bedoelt? Ik ga mee als we Linn maar niet vragen die gaat me vermoorden als ze merkt dat ik niet meer op de ziekenzaal lig. Maar moet Emily niet mee?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    'Oke, dan gaat mijn zusje maar mee.' zei hij en ze werd heel blij.
    'Gaan we dan iedereen ophalen?' zei hij en probeerde op te staan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Wet je waar ze allemaal zijn dan?' hij keek me vreemd aan wat ik maar zag als een bevestiging. 'Oké ik volg je wel.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Zwijgend liep ik achter ze aan. Het meisje -Gwen- praatte maar door en door. Volgens mij zijn we officieel over een half uurtje uit, dus dan zijn we vrij. We kunnen misschien naar het dorp gaan. zei James, en hij keek naar mij. "Natuurlijk.. Hoe meer zie-zielen h-hoe meer vreugd.". Stom gestotter. Guinevere vond me vast een sukkel.

    We gingen iedereen ophalen, en iedereen stemde ermee in. Het zou erg gezellig worden. Dit zou de eerste keer worden dat ik samen met iemand zou gaan. Ik liep zwijgend achter de rest aan. Ik had het gevoel dat ik werd verscheurd. Sure, ik was nog verliefd op Albus, maar James... ik schudde mijn hoofd. Verliefd zijn is moeilijk.. Dacht ik. Toen bedenkte ik me hoe Cliché dat klonk.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:01 ]


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    Gelijk had ik er spijt van dat ik ja had gezegd op de vraag of k meeging naar Hogsmeade. Niet dat het niet leuk was ofzo maar het was ijskoud en als er ook maar iemand uit mijn afdeling me zou zien zal ik de komende weken niet meer met rust gelaten worden. Maar nu ik er toch was besloot ik maar gewoon gezellig te gaan doen.
    'Dus Charlie hoe is het met je?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    'Sjansen... Oeew!' zei James zangerig en zwiepte met zijn heupen. Toen ze voor de poort waren om naar buiten te gaan zagen ze heel veel sneeuw.
    'Kom, het wordt vast leuk! Ohja Albus vind het te koud.' hij wreef hem warm en duwde hem naar voren zodat hij als eerste in de sneeuw liep.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'James kan je alsjeblieft iets minder vervelend zijn zodat ik je straks niet een ontzettend harde klap in je gezicht moet geven zodat je niet meer zo vervelend bent?' ik zette mijn liefste glimlach op en keek hem aan.
    'Moest dat vriendinnetje van je trouwens niet mee? Die uhm wie was het Lilith?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    'Nee , die gaat niet mee. Ik heb ook helemaal geen contact meer en had het uitgemaakt, maar wat maakt het jou ook uit wat er in mijn leven gebeurt.' zei hij zingend en zuchtend tegelijkertijd.
    'En nee ik wil geen klap in mijn gezicht, haha.' zei hij nog toen Albus nog zijn liefste gezicht op zette.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'Nou dat is dan wel een record, ik wist dat je het erg snel deed met de meisjes maar deze was wel extreem kort hoor broertje.' hij keek me met een zure glimlach aan en ik glimlachte vrolijk terug.
    'Ja je kan niet zegen dat het niet zo is toch? Het waren niet eens twee dagen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Albus ging naast me lopen. "Dus Charlie hoe is het met je?" vroeg hij. Net toen ik antwoord wou geven, zei James wat. "Sjansen... Oeew!" zei hij. Waar had hij het over? Toch niet over...

    James en Albus kregen een soort van... Broer-fight. De ene sneer naar de andere. Wat moest je op zo'n moment zeggen? "W-wa" ik wou vragen wat er was, waarom ze zo deden, maar ik durfde het toch niet. Had ik wel naar Hogsmeade moeten gaan? Ik keek naar het kasteel.


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    'Je moet echt nog leren hoe het moet hé broertje? niet zo goed hoor je bent al veertien dan moet je het ondertussen al wel weten hé?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Excuse me als er fouten inzitten (nerd)

    Marylinn Savarin

    Zuchtend wreef ik in mijn ogen terwijl ik voor de zowat honderdste keer dezelfde vraag over mijn gedachten liet glijden. Waar was Gwen heen en waarom? Woedend schopte ik tegen haar ledikant in onze kamer aan. 'Godverdomme Gwen, waar zit je?!' Diep ademhalen Linn, diep ademhalen. Ik sloot mijn ogen volgde mijn eigen advies op tot ik gewoon tegen de zijkant van het bed in mekaar zakte, mijn hoofd in mijn handen. 'Godverdomme.'
    Stil als altijd trippelde ik de trap af en wierp een afwezige blik op het prikbord. Blijkbaar mochten we naar Hogsmeade vandaag. 'Hogsmeade...Crap.' Zo snel als ik kon greep ik naar mijn jas die over een stoel ging en rende het kasteel uit. 'Hogsmeade...'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    James Sirius Potter
    'Alsof jij het met iemand hebt gehad, HA. Trouwens, het is niet leuk hoor om het uit te maken en je wordt in je gezicht geslagen.' zei hij sarcastisch maar meende het wel.
    'Sorry hoor Charlie, we zijn er al bijna.'zei James.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'Meisjes slaan nooit zomaar ze hebben er altijd een rede voor. Je zal wel weer harteloos zijn geweest toen je het met haar uitmaakte.' niet zo verbazend eigenlijk dat het nu al uit was tussen die twee, het was immers wel James.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Jongens please, kunnen we over iets leukers gaan praten als over James en de meisjes die hij allemaal al gebruikt heeft?' lachend wees ik naar de kleine huisjes die ver weg al voor ons verschenen.
    'De laatste die er is trakteert op boterbier!' zo snel mogelijk ging ik ervandoor wat me al een aardige voorsprong gaf.

    [Brave em ;3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    'Heey, Lily!' James stond verder in de gang. 'Wat!' 'Ga je mee naar Hogsmeade?' 'Ik zie jullie later wel.' Zei ik tegen Emely en Lillith maar ik had nog geen twee stappen gezet of James riep alweer iets anders keihard door de gang. 'En neem Emely mee!' 'Ga je mee, Em?' Vroeg ik aan haar. 'En Lillith achterlaten? Nee dankje.' Ik merkte dat Emely gelijk had; Emely en Lillith waren echt de beste vriendinnen en na het ongeval van vanochtend begreep ik wel dat ze even samen wilden zijn. 'Goed, je hebt gelijk. Doei!' Ik zwaaide ze gedag en liep achter James aan. Het was koud en er lag een dik pak sneeuw over de stenen grond. Op een gegeven moment kregen Albus en James weer eens hun gebruikelijke "ruzietjes". 'En dan ben ik de kleinste van het gezin.' Zei ik tegen Charlie en Gwen waarna ze giechelden. We passeerden de gebruikelijke poort dat toegang gaf tot het tovenaarsdorpje. 'Eigenlijk mag je hier helemaal niet zijn. He, Lily?' Zei Albus plagerig. 'Mij een zorg.' Ik haalde mijn schouders op maar bedacht me wel dat als een leraar hier achter kwam ik echt een groot probleem kreeg. 'Ik moet alleen wel om vijf uur terug zijn, om mijn straf af te betalen bij Grey van de volgende keer.' 'Ha!, straks moet je een hele week nablijven bij Grey!' 'Hou op, Albus!' 'De laatste die er is trakteert op boterbier!' Riep Gwen onverwachts maar het lukt me tot mijn opluchting toch om als tweede -na Gwen- bij de Drie Bezemstelen aan te komen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:22 ]