• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Tara, where exactly are you guys? :'D]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Running to Hogsmeade right now ;3 I think we just arrived]
    Guienvere Samantha Longbottom
    'IK BEN EERST!' de anderen kwamen ook aanrennen en ik zag dat James als laatste aankwam.
    'Dat wordt betalen James.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [hé james kan heel snel rennen! Dat is niet lief (N)]
    james Sirius Potter
    'Oke, ik had er niet veel zin in om te rennen, dus liet ik jullie maar je gangetje. Blijkbaar heb ik ook geen geld in mijn zakken, dus, Ha!' zei hij met een pokerface maar gaf een sein aan Charlie en Lily dat hij munten voor hun had.
    'Zo... Wat gaan we doen jongens?' zei hij met een big smile en liep richting Hogsmade.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Guinevere Samantha Longbottom
    ik voelde mijn gezicht betrekken. 'To bad, dan moeten we allemaal maar voor onszelf betalen denk ik. Maar kunnen we naar Zonco's? ik heb honger!' door mijn vingers richting Zonco's te wijzen maakte ik nog even extra duidelijk waar ik heen wou.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    'Oke, dan ! Dan hoef ik voor niemand meer te betalen.' zei hij blij en volgde Albus.
    Eigenlijk vond hij het daar vreselijk, maar omdat het zijn broertje was deed hij et voor hem. Lily keek hem aan en vroeg of ze zo nog boterbier mocht. 'Ja eentje, want ik wil niet gesnapt worden.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [ Lieverd het was Gwe die dat zei maarja het maakt niet uit.]
    Albus Severus Potter
    De warmte vermengd met de overdreven zoete geur toen we binnenstapten liet me kokhalzen. Het was druk in het opzich niet zo hele grote winkeltje. Half Hogwarts leek hier binnen te staan met schoenen die dropen van het gesmolten sneeuw.
    'Dus, dan denk ik dat ik maar iets uit ga zoeken.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [oh haha niet opgelet xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    "Weet je het zeker?" zei ik tegen James toen hij aangekomen was. Ik pakte mijn geldbuidel en ik zag dat ik nog 6 galjoenen, 3 zilverstukken en 4 knoeten had. Volgens mij was het niet genoeg. Ik was nooit zo goed in economische dingen geweest.

    Aangekomen bestelde ik twee flesjes Boterbier. Ik keek het flesje wijfelend aan. Ik had het nog nooit geproefd, dus ik stopte ze in mijn tas, voor later. We liepen verder naar Zonko's. Het rook heerlijk zoet, maar ik zag dat Albus het niet zo lekker vond. "Zoet-overload?" vroeg ik aan hem, en ik glimlachte. Ik kocht een Suikerveer, en een ballonbruisbal, en twee chocolade kikkers. Ik was blij dat ik mijn spaargeld had.


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    'Zeg niet dat je het hier lekker vindt ruiken.' ik ging achter Charlie staan en legde toen ik aan de beurt was een groot pas Smekkies en het geld daarvoor op de toonbank.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    "Ach, ik vind het wel oke." Zei ik. Ik moest bijna lachen door zijn niet begrijpende blik. Ik pakte een chocolade kikker uit, en stopte hem in zijn mond. Ik besloot buiten te wachten. Ineens kwam er een papieren vliegtuigje aangevlogen. Verbaasd keek ik om me heen, maar toen ik niemand zag maakte ik hem maar gewoon open.

    Geniet maar even van je nieuwe vrienden,
    zolang het nog kan.
    Ik wacht binnen wel op je.
    Dan heb ik pas echt lol.
    Je bent me nog steeds wat schuldig.


    Ik voelde dat ik bleek werd.
    Niemand mocht dit weten, en ik verstopte het briefje.


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    Na afgerekend te hebben liep ik met het doosje de winkel uit. Nog net zag ik dat Charlie iets wegstopte.
    'Dus waar gaan we nu heen?' James kwam naast me staan en de rest stond weer achter hem. Alsof hij een of andere machtige leider was en hij had bevolen dat iedereen achter hem aan moest lopen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Dus waar gaan we nu heen? vroeg James. Ik wilde eigenlijk gewoon naar het kasteel, maar de anderen mochten niets doorhebben, en ik ging liever niet meer in mijn eentje naarbinnen. Maar mijn bleekheid was niet te verbergen. Ik glimlachte krampachtig. Ik deed mijn hand in mijn zak en ik propte het briefje in mijn hand. "Mij maakt het niks uit." zei ik, met overslaande stem.


    Tijd voor koffie.

    James
    'Jullie mogen van mij bepalen wat jullie willen. Ik loop wel mee.' zei hij en keek naar Charlie, die wat in haar zak stopte en wat zei.
    'Heb je een probleem? Ik zag het wel, dat je wat weg stopte. Wij kunnen je helpen als je wilt.' zei hij en probeerde het ding uit haar zak te halen maar ze liet het niet toe en prikte in James buik en hij lag al helemaal in een deuk. 'oke oke, stop!' maar ze bleef porren. Totdat hij op de grond viel van het laggen. Zijn haren en kleren waren al onder de sneeuwvlokken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    James probeerde het briefje te pakken, maar ik porde hem in zijn buik. Ik bleef doorgaan tot hij in de sneeuw lag. Hij zag er heel grappig uit, met zijn haar onder de sneeuw. Ik glimlachte, maar toen moest ik aan het briefje denken. "Gaan we weer naar het kasteel?" riep iemand.


    Tijd voor koffie.

    James Sirius Potter
    Hij lag nog steeds op de grond en hoorde dat iemand al weg wilde.
    'Het begint net leuk te worden! Oke wat ik net zei was een grap, een rondje voor iedereen dan maar?!' zei hij en liet een zakje van zijn jas te rinkelen en Lily sprong op hem, net dat hij wilde opstaan.
    'Geef het aan mij James. Ik wil als eerst!' zei Lily die op hem lag en sneeuw in zijn gezicht douwde. James graaide naast zich nog een hoopje sneeuw en gooide het naar haar nek. Haar jas stond een beetje open dus viel het in haar shirt.
    'KOUD!!!'
    'Moest je het maar niet doen he, zusje?' zei hij en haalde het sneeuw van zijn gezicht en stond op.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.