• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James

    'Leuk?' zei hij en gaf haar een glimlach. Hij wist niet meer wat hij moest zeggen van wat ze tegen hem zei.
    'Ik dacht.. Ehm.. Nee, echt waar? Ik dacht dat je mij een sukkel vond.' zei James rustig en keek even omhoog.
    'Ja, James, dat wilde ik zeggen... En nee ik vind je geen suk-' maar ze werd afgekapt, omdat James haar een knuffel gaf.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    We waren aan de rand van het Verboden Bos en ik somde allemaal wezens op die ik graag tegen zou willen komen; Ík hoop dat we Centaurs zien! En misschien zelfs Eenhoorns! Of de familie van Aragog! Het lijkt me echt hartstikke gaaf om reuzenspinnen te zien! James! Hebben we weleens iemand zien doodgaan? Want dan kunnen we misschien Terzielers tegenkomen of andres oproepen! Oke, wie offert zijn bloed op? Ik dacht aan jou, James. Je weet wel, je bent "de oudste". wat vind je, James? James?' Ik draaide me om en zag James en Charlie opeens knuffelen. 'Wat krijgen we nou bij Merlijns veels te strakke tangaslip! - Wow, die woordjes van oom Ron blijven echt in je hoofd hangen - 'Maar wow, wow, wow!' Ik zwaaide met mijn armen alsof ik een hele horde ontsnapte koeien wilde tegenhouden. 'Dit gaat veel te snel! Je hebt het net uitgemaakt met Lillith, James! Ik snap het niet! Je moet echt een pauze nemen, Casanova!'

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:35 ]

    Ik wist dat je dat zou zeggen!


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    Hij schrok niet en liet Xenevrere los en draaide zich om naar Lily.
    'Dat kan ik heus zelf bepalen Li-ly. En by the way op al jouw andere vragen, ja die kunnen we hier allemaal zien. Maar terzielers niet.' zei hij en ging zitten op een steen en ketste een platte steen 6 keer op het water.

    [ik lig hier dubbel xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    DarkKnight schreef:
    Ik wist dat je dat zou zeggen!

    Wat? Lily zegt zo veel... het lijkt me heel eigenaardig als je alles zou weten wat ik zei. Dus, wat wist je dat ik zou zeggen?

    T voelt als een week of meer dat het is uitgemaakt met lilith
    Hoe komt dat xD


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Met casanova


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Mijn andere vragen kunnen wachten! Wat heb jij opeens? Ik bedoel, je wisselde altijd wel snel met vriendinnetjes, maar dit is volgens mij een nieuw record dat iemand moelijk zou kunnen verslaan! En denk je dat katten zien doodgaan ook telt? weet je nog toen we onderweg waren naar Het Nest? Die verwaarsloosde kat stak de weg over, toen reed er zo'n raar Dreuzelvervoermiddelautoachtig-ding langs en toen was die kat foetsie. He, wacht eens even! Probeer mij niet van onderwerp te laten veranderen, mannetje!' ik liep met grote passen naar James en boorde mijn wijsvinger in zijn borst. ' Lily, je veranderde zelf van-' 'Nah, nah nah! IK stel hier de vragen, mannetje! waar hadden we het ook alweer over? Oh ja! Dus ga je je bloed opofferen aan de Terzielers! He, nee sorry. Wat heeft dit te betekenen?!'

    DarkKnight schreef:
    T voelt als een week of meer dat het is uitgemaakt met lilith
    Hoe komt dat xD

    het is iets van een dag...

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik voelde dat ik rood werd. Ik wilde het liefst door de grond zakken. Lily had het over Lillith. Ik wilde door de grond zakken. "Nah, nah nah! IK stel hier de vragen, mannetje! waar hadden we het ook alweer over? Oh ja! Dus ga je je bloed opofferen aan de Terzielers! He, nee sorry. Wat heeft dit te betekenen?!", Lily was heel serieus. "S-sorry?" zei ik. Wat moest ik zeggen?


    Tijd voor koffie.

    Lily Luna Potter

    'Wacht heel even, Charlie. Ik moet heel even een hartig woordje met mijn broer voeren,' zei ik op een erg vriendelijk toontje tegen Charlie waarna ik weer tekeer ging tegen James. Ik had dus wat trekjes van oma geerfd... 'James Sirius Potter! Hoe kun je zo egoistisch zijn? Ik bedoel, het is niet jouw schuld dat zo veel meisjes op je vallen - ik heb werekelijk geen idee hoe dat mogelijk is - maar jij moet zelf ook wel een beetje nadenken!' Ik bleef hem nog een paar seconden recht in de ogen staren en zei toen: 'Oke, kom op! We gaan Terzielers oproepen.' Ik haalde een zakmes tevoorschijn en pakte James'hand zonder pardon. 'Wow, Lily wacht even! Hoe kom je trouwens aan dat mes?' vroeg hij verbaasd. Ik haalde mijn schouders op en zei: 'Albus let niet altijd heel goed op. Waar is Albus eigenlijk? En Lynn?' Ik liet het mes zakken en keek om me heen. 'Albus! Lynn -' James sloeg zijn handen voor mijn mond zodat ik niet verder kon roepen. 'Stil, ik hoorde iets...' fluisterde hij.

    Xenevere Charlie Emilus
    "LILY!" ik praatte harder dan ik ooit gedaan had. Het was geen schreeuw, alleen stemverheffing. "J-je kan ook wel boos o-op mij zijn. Het is denk ik wel mijn schuld." Toen besefte ik dat James wat gezegd had. Hij zei dat hij iets gehoord had. Ik draaide me om en keek naar het bos. Meer gekraak en geritsel. "Z-zijn het de arachniden?" vroeg ik. Ik was niet bang voor spinnen, maar wel voor MONSTERLIJKE spinnen!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:04 ]


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    Toen ik mezelf weer terugdraaide naar de anderen aan de tafel was hij leeg op Gwen na. 'Hé Gwen, waar zijn hun heen?' ze keek verward op en keek om zich heen. 'Weg...' 'Ja dat snap ik ook wel maar ik bedoel waarheen?' 'Weet ik veel ik ben dan misschien wel een heks maar ik ben geen helderziende hoor, hoe graag...' ze stopte met praten en keek geschokt naar een punt achter me. Toen ik omdraaide zag ik Lynn om zich heen kijken duidelijk opzoek naar iets of iemand. En ik had al zo vermoedden dat diegene Gwen was. 'Albus ga voor me staan.' ze trok me niet zo voorzichtig voor zich en precies dat moment keek Lynn me aan. Met een te grote glimlach keek ik terug naar haar. 'Albus! Jij hebt Gwen zeker wel gezien hé?' ze liep naar me toe en ik hoorde Gwen bang zuchten. 'Ze is net weggegaan.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James
    Hij deed een hand voor Lily's mond en keek naar de arachnide die een paar meter voor hun stond.
    'Oke rustig. Niet gillen Lily. We lopen langzaam naar achteren.' zei hij fluisterend.
    Langzaam pakte hij zijn stok voor de zekerheid.
    Toen ze op een veilige agstand waren pakte James het mes en keekernaar.
    'Waarom wilde je in mij snijden Lily. Ik ben je bloed eigen broer!' en keek er aandachtig naar en gaf het weer terug. Maar Lily die keek hem een beetje raar aan en keek daarna naar Charlie.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Bloed voor de Terzielers,' zei ik en keek vervolgens naar Charlie. 'Charlie, Charlie, Charlie... je moet nog veel leren over wat Al, Rose, Hugo en ik de "Jameswetjes" noemen. Luister: er gaat geen week voorbij zonder dat er een meisje op James valt. Het probleem is, James geniet ervan. Hij denkt niet na!' ik keek weer naar james en schudde mijn hoofd. 'Maar goed, jullie moeten het zelf weten. Goed, en nu gaan we Terzielers zoeken!' vervolgde ik enthousiast. Ik haalde Albus'ex-zakmes weer tevoorschijn en wilde James'hand pakken maar die deinsde vlug achteruit. 'Goed, dan doe ik het wel bij mezelf,' zei ik geirriteerd. Ik sneed in mijn hand waar al snel een donkerrode lijn ontstond. 'Lily, wat doe je?!' zei James en het klonk bijna alsof hij in paniek raakte.