• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Neville Longbottom
    Toen de meisjes uit mijn kantoor waren gelopen begon ik hard te lachen. Het gezicht van Lily toen ik haar vertelde dat ze de hele dag Gre mocht gaa helpen was onbetaalbaar. Ik snapte dat dat net zo erg zou zijn als dat ik Snape zou moeten helpen toen ik hier nog op school zat. Wat eigenlijk ook nog best vaak gebeurt was.

    Albus Severus Potter
    Iemand stond aan mijn deken te trekken maar zodra ik met mijn arm uitvloog was het verdwenen en hoorde je hem alleen nog maar zachtjes kreunen.
    'Waar was dat voor nodig?' 'Gewoon, je trok aan mijn deken.'
    'Alleen om je te laten weten dat het ontbijt bijna begint, maar als je niet wilt hoef je natuurlijk niet te kommen hoor dan neem ik wel iets voor je mee.'
    'Dat doe je toch nooit.' 'Inderdaad, dus kom er nu maar uit Al.'

    Guinevere Samantha Longbottom
    Het plan om hier te ontsnappen leek toch niet zo heel erg slim te zijn. Ten eerste hoe zou ik ooit naar huis moeten komen? Ten tweede als ik er al kwam kwam Pa me zeker achterna, en ten derde iedereen was irritant veel op me aan het letten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Met wie praat albus? :s
    Btw ik schrijf zo want ik zit nu in de laplace xD


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ik heb geen idee met wie Albus praat aangezien er niemand anders is die in de derde zit bij Slytherin... dus ik do maar wat (A)]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Misschien kan flavius weer schrijven :)
    Die lilith speelt :)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik liep de kantine uit, en maakte mijn tas open. Ik pakte mijn rooster. Verweer tegen de zwarte kunsten. Ik wou niet te laat komen, dus ik begon te rennen. Onder het rennen vroeg ik me af wat er allemaal gebeurd was met Lily, Albus en James. Ik kwam aan bij het lokaal en ging helemaal vooraan zitten, mijn gebruikelijke plek. Over een paar minuten zouden er andere mensen binnenkomen. Ik had nooit naast iemand gezeten.


    Tijd voor koffie.

    James sirius potter
    Hij draaide zich om en zag dat Ian het was. 'hooi, heb je al een kater!' vroeg Ian net iets te hard. 'ik ben zo chacherijnig en moe. Misschien wel ja. Jij volgensmij ook he Ian?' 'tja ik voel me wel ellendig en schuldig.' 'waarom schuldig Ian?' en ging zich omdraaien zodat hij hem beter kon zien. 'Nou, ik was zo lam dat ik volgens mij jouw vriendin heb gezoend volge-' 'WAT?!' en sprongen op hem en wilde hem bijna een stomp geven maar hield zich in terwijl veel mensen 'vechten vechten' riepen. Hij gaf een harde duw op zijn borst en stond op en liep weg.
    Hij pakte zijn tas van zijn kamer en liep richting verweer tegen zwarte kunsten. Hij zag Lilith ergens anders lopen met haar vriendinnen naar een andere klas.
    Hij liep het lokaal in en zag Charlie in haar eentje zitten en dacht in een verandering is voor aan te zitten. 'hoi Charlie! Zin in vandaag?' vroeg hij een beetje vrolijk en probeerde te lachen. Als ze antwoord wilde geven kreeg hij een tik op zijn achterhoofd van de leraar. 'wat heb ik gedaan?!' 'ik wil gaan beginnen Potter en dan moet je stil zijn! Dus kijk vooruit.' zei hij op het einde zacht en dreigend. 'oke als u het wilt.' zei hij heel chagerijng waarop Charlie een beetje moest lachen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lilith Astoria Malfoy
    "De les is afgelopen" zegt de professor waarna ik samen met Nathan en Emily naar buiten lopen "Loop maar door ik wacht hier" zeg ik glimlachend wanneer we stil staan bij het verweer tegen de zwarte kunsten lokaal.
    "Weet je zeker dat alles goed is?" vraagt Emily, ik knik en Emily loopt door.
    Ik laat me neer zakken tegen de muur tegen over het lokaal,


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James sirius potter
    Toen de hel van een les was afgelopen liep James naar de achterkant van het lokaal. En maakte strafwerk om tegen een leraar in te gaan. 'moet dit nou echt meneer?' 'ja nog 2 vellen.'
    Na 2 vellen te hebbrn geschreven wat hij allemaal fout deed liep hij naar voren en gaf het aan hem. De leeraal maakte er meteen een propje van en gooide het behendig de prullebak in. James werd een beetje boos toen hij hem ook nog het lokasl uitwuifde. Hij wilde naar de andere les wilde gaan botste hij bijna tegen Lilith. 'oh hoi, was hij echt zo lam?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lilith Astoria Malfoy
    "Wie?" vraag ik verbaasd en haal een hand door mijn blonde bijna witte haren.
    Ik probeer me gister te herinneren maar ik weet zo snel niet waar James het over heeft.
    Een zucht verlaat mijn lippen waarna ik wat met mijn handen begin te spelen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Xenevere Charlie Emilus
    Ineens kwam James naast me ziten. Hij zag er een beetje warrig uit. "Hoi Charlie! Zin in vandaag?" ik wou antwoord geven maar de leraar onderbrak ons. 'wat heb ik gedaan?!' 'ik wil gaan beginnen Potter en dan moet je stil zijn! Dus kijk vooruit.' 'oke als u het wilt.' ik moest lachen. De les was rustig. Ik voelde me best vrolijk. Ze wouden nog met me omgaan! De les liep snel ten einde. Ik keek weer op mijn rooster. Kruidkunde. Ik keek om me heen. James was nog bij de leraar. Aangekomen ging ik bij een tafel staan. Later zag ik Lilith samen met James binnenkomen. Gelukkig was de week bijna voorbij. Ik dacht aan een bezoekje aan de Drie bezemstelen. Zou Boterbier lekker zijn?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:50 ]


    Tijd voor koffie.

    James Sirius Potter
    'uhu nou Ian misschien die het mij vertelde misschien? Hij zei dat hij jou zśnde toen jullie op eens weg waren.' hij wilde niet te laat komen bij kruidenkunde maar kon er niet tegen hoe verdrietig Lilith eruit zag. 'kom je? Je kunt het toch niet meer veranderen..' zei hij met een flauw glimlachtje. James pakte haar hand en trok haar omhoog. Ze knuffelde hem met haar gezicht in zijn t-shirt. 'ja we moeten gaan.' zei Lilith en ze liepen naar kruidenkunde en gingen achter Charlie zitten. 'hoi, moest nog wat doen de vorige les, dus daarom een beetje later.' zei hij tegen Charlie terwijl Ian de klas in kwam en achter James ging zitten. 'ik wilde nog zeggen dat het niet expres ging. Het kwam door het boterbier dat me veranderde.' 'het kan wel zo wezen, maar je kan het niet veranderen!' zei hij bijna echt boos. En ging maar verder in zijn boek om niet in de problemen te komen. 'Lilith het was toch zo?' zei hij normaal en gaf voor de grap lucht kusjes. 'nou is HET genoeg!' hij lette niet meer op de rest en stond op en gaf een stomp op zijn kaak en viel om. 'oke sorry maat sorry. Ik wil niet vechten ik zal nooit meer zo dronken zijn. Doe het niet James.' zei hij bijna jankend. 'ik wil vrienden blijven... ' maar Ian wees naar voren waarop James zich snel omdraaide. 'eh hoi meneer...' zei James zwakjes.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    "Hoi, oh oke" zei ik tegen James. We draaide ons weer om. Na een tijdje hoorde ik stemmen die verheven werden. Geschrokken keek ik achterom en kon ik zien dat James Ian aanvloog. Ik slaakte een korte gil. Ik greep naar mijn wand, om Protego uit te spreken, maar de leraar was er al. Hij greep James en Ian bij hun nekvel en sleepte ze mee. De hele klas was stil. Wat was er gebeurd? Ik had gehoord dat het over Boterbier ofzo ging. Ik zag Lilith trillen, dus ik liep naar haar toe. Ik verzamelde mijn moed en vroeg "Wat is er gebeurd?"


    Tijd voor koffie.

    Komop ik kan toch niet de leeraar spelen??


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ik probeer maar wat dan

    James Sirius Potter
    'au au au!! dat doet pijn meneer!' hij liet los en James wreef er meteen op en keek hem aan. 'Zo wat doen jullie nou?!' 'Meneer, dat is een lang verhaal, echt heel lang!' zei James tegen meneer. 'Ik kan me het niet herinneren maar het enige is dat ik met lilith heb gezoend.' de klas werdt stil maar meneer deed zijn hand omhoog zodat ze moeten praten. 'Dus, James en jij herrinnerd meer dan hem?' 'Ik denk het wel omdat ik nuchter was. we nouja Lily en ik--' 'Dus jij was bij Lily?!' 'Ja hoezo?' 'nou ze was nog heel laat niet aan het slapen. en jij was dus bij haar en ook met de drie bezemstelen zeker?' 'ja, maar het is niet mijn schuld dat ze ook dronk-' 'Het was mijn schuld meneer ik liet haar drinken.' zei Ian er nog tussendoor. toen ze het verhaal hadden verteld en de bel ging gaf hij een schouderklop op James' rug en die van Ian dat ze weg mochten.
    James liep vooruit met zijn handen in zijn zakken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ik snap er echt geen ene zak meer van wat er allemaal gebeurt... Het is tenminste wel allemaal heel vaag want je moet wel letten op de karakters van andere mensen als je die gaat besturen en ik denk niet dat Neville zomaar iemand in zijn nekvel gaat pakken...]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."