• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik zat te twijfelen waar ik heen zou gaan toen ik besloot naar de Gryffindor Common Room te gaan. Daar hoorde ik mijn naam. Ik draaide me om en ik zag ddat Lily naar me zwaaide. James en Ian zaten er ook. "Heey," zei ik terwijl ik een stoel pakte en erbij kwam zitten. James, Ian en Lily keken een beetje gespannen. "Ik knalde tegen Snape aan. 3 zaterdagen nablijven en helpen de grote zaal schoon te maken." ik zuchtte. "Waar waren jullie eigenlijk?". Toen zag ik de kat die blijkbaar op Lily's schouder zat. Ik had hem eerst niet gezien. Ik wist zeker dat er verandering in mijn blik was, want ze keken me onderzoekend aan. Ik hield niet van de aandacht, dus vestigde ik die op de kat. "Schattige kat! Ik had hem eerst niet eens gezien! Sinds wanneer heb je die? Hopelijk vind Malika haar ook aardig." ik gaf de kat een aaitje. Ze keken me raar aan. "Wat?" vroeg ik.


    Tijd voor koffie.

    James Sirius Potter
    Hij keek haar raar aan. 'Uhm, jij ziet het ook dus. Ik ben niet gek!' zei James met zijn armen in de lucht.
    'Nee James je bent natuurlijk, niet gek!' zei Lily en Pantoufle vloog uit haar armen en sprong op James' gezicht. 'Haal haar weg weg weg!! Ik schrijf onmiddellijk een brief naar Hermoine!' James nam een broodje en pakte zijn tas en liep weg.
    Toen hij in zijn kamer was pakte hij snel een veer met inkt en papier. Nadat hij net wilde schrijven kwam iemand zijn kamer in.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    James ging naar z'n kamer. Ik merkte dat Charlie me nieuwsgierig aankeek en besloot haar het verhaal te vertellen. Ze knikte begrijpelijk. 'Kom, dan gaan we kijken of James al klaar is.' Zei ik en we liepen naar de jongensslaapzalen. Het was een heel karwei om onszelf een weg tussen de menigte te banen. Uiteindelijk kwamen we bij de wenteltrap terecht waar Pantoufle van mijn schouders sprong en ons voorging naar de jongensslaapzalen. 'James, ben je al klaar?' Vroeg ik en duwde de deur open. 'Ik ben nog niet eens begonnen!' Zei hij en zwaaide met zijn veer. 'Jeetje, duurt het zo lang om een brief te schrijven?' Vroeg ik plagerig en ging op zijn bureau zitten.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 4:27 ]

    James sirius potter
    Hij schreef de brief:

    Hallo,
    Ik, James dus, en mijn zusje Lily zien tegenwoordig een kat. Lily heeft de kat Pantoufle genoemd, maar het heeft een naam.
    We zijn al naar Longbottom geweest en hij adviseerde ons jou een brief te schrijven.

    Met vriendelijke groet
    Van je lievelings neef James

    'En nu ga ik hem sturen. Fffft, Lua! Kom.' riep hij terwijl hij het raam open deed. Hij ging tevreden zitten op zijn bed en keek Charlie en zijn zusje aan. 'Goed genoeg toch? Oh daar is Lua al. Breng de brief naar Hermoine oke?' zei James tegen zijn uil en ze vloog weg.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    "Wat?" vroeg ik verbaasd. "Dus jij kan die kat ook zien! Ik ben niet gek!" riep James. Juist. Snel legde Lily me het verhaal uit, en mijn mond viel open. Ik gaf de kat een aaitje. "Vreemd..." zei ik. Ik liep ook mee naar James, en ging bij de deur staan. Hij stuurde een bericht naar Hermione. Toen hij klaar was, besloot ik afleiding te zoeken. "Morg- morgen hebben we vrij. Zullen we.. Naar dinges, jeweetwel, naar..." ik was niet zo goed in dingen vragen. "ZUllen we naar Hogsmeade gaan?" ik had nog nooit Boterbier geproeft. Lijkt me lekker. Als ik maar niet dronken werd, zoals de andere, Dacht ik.


    Tijd voor koffie.

    James Sirius Potter
    'Ja lijkt me leuk Charlie! Maar volgensmij komt Albus niet hoor, of vind je dat niet erg.' zei hij verleidelijk. 'Ja dat vind ik ook leuk!' zei Lily.
    'Lily, ik heb de verantwoordelijkheid, dus je mag er maar 1!'
    'Jaja James.' zei Lily sip.
    James was van plan om naar Lilith te gaan, omdat hij haar lang niet heeft gezien. Toen hij bij de common room van ravenclaw was zag hij Lilith. Ze zag hem en rende naar hem toen en kuste hem.
    'Lilith, ik zie je niet zo vaak meer en daardoor voel-'
    'Je w-wilt h-h-het toch niet u-uitmaken he? James?' zei ze met bijna tranen in der ogen.
    James zweeg en keek naar de grond en liet haar rustig los. 'Sorry, Lilith, maar het werkt niet echt tussen ons.' toen hij dat zei kreeg hij een harde klap in zijn gezicht. Hij keek verbaast en toen de andere mensen naar hem keken keek hij weer normaal.
    'Dat is terecht. Je mag me slaan, dat doen toch veel meiden bij mij.' zei hij zo kil mogelijk en liep weg. Lilith rende achter hem aan en zoende hem nog en zei dat ze nog van hem hield. 'Maar ik niet meer, Lilith!' en liep de poort uit en ging naar de volgende les.
    Hij ging naast Charlie zitten die als enige weer alleen zat.
    'Hooi waar was je?'
    'Ik was ergens heen maar alles is goed.' zei hij kil.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Ze stemden er mee in. Leuk! James liep weg. Van een afstandje zag ik dat James naar Lillith toe liep. Ze praatte en op een gegeven moment gaf Lillith James een klap. Hij liep weg. Toen hij terugkwam, besloot ik er niks over te zeggen. Als hij erover wou praten, Zou hij dat zelf wel doen. "Hooi, Waar was je?" vroeg ik, "Ik was ergens heen maar alles is goed" zei James kil. Had ik iets fout gedaan? Het zou waarschijnlijk door Lillith komen. Ik zag de rode vlek op zijn wang. "Z-zal ik daar iets aan doen?" vroeg ik, maar hij sloeg het aanbod af. " I-ik ga huiswerk maken.." zei ik en ik pakte de tas. Toverdranken. De eigenschappen en componenten van een tweehoorn- de hoorn natuurlijk. Zuchtend begon ik te schrijven. "Zeg.. als je ergens over wilt praten... Kan je natuurlijk altijd met mij praten... Ik vertel het echt niet door." zei ik.


    Tijd voor koffie.

    James Sirius Potter
    'Het is uit met mij en Lilith...' zei hij en probeerde een flauw glimlachje op zijn mond te krijgen. James wreef nog onver zijn wang die nog steeds rood was. 'Ze heeft hard geslagen.' zei hij nog voor de duidelijkheid. Toen de bel ging keken veel mensen hem aan toen hij de klas uitliep.
    Lily kwam naar hem toegelopen. 'Hooi Charlie, Hooi James. Uhm wat is er met jou grbeurt?!' zei lily en keek naar zijn wang.
    'Als ik het vertel bemoei jij je er te veel mee Lily-' zei James toen hij werd onderbroken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Nee, nee, nee. Vertel op! Anders pak ik het aan op de harde manier.' Hij wist heel goed wat ik bedoelde. Toen James nog maar 11 was en ik 7, en hij in de kerstvakantie weer thuis was, liep hij de hele tijd met zijn hoofd in de wolken. Natuurlijk wilde hij niks verraden maar ik bleef hem zo lang martelen met de spreuk van Beentje Plak (Tante Hermione had me die geleerd en ik wist de wand van mam of pap weleens in handen te krijgen) en irriteren door hem te porren en heel veel onnozel gebrabbel uit te spreken, dat hij het me uiteindelijk vertelde. En wat bleek: hij vond een meisje leuk. Ik wachtte af tot James me uitleg zou geven en ik zag de bezorgde uitdrukking op zijn gelaat.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 20:30 ]

    James Sirius Potter
    'Please Lily niet die manier oke. Het is uit.' zei hij nog steeds kil.
    Lily keek naar Charlie die gebaarde naar haar wang en dat zij haar heeft geslagen. 'Omg!' verder zei ze niet en dacht na over wat ze zou zeggen.
    James keek naar Charlie en ze liepen verder weg onderweg naar de volgende les.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [HAPPY NEW YEAR IEDEREEN!!!]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Happy New Year Sweeties (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Happy new Year(H)


    Tijd voor koffie.

    Prospero año nuebo^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 15:50 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Schrijft er dan ook iemand xD ?
    Ik wacht


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.