• die nog een beetje kan rekenen?

    Echt waar hoor, ik hoor zo vaak van mensen dat ze iets heel simpels niet kunnen of erger; Nog nooit hebben gehad.
    Een vriendin van mij heeft geen flauw idee hoe je van 40% bijvoorbeeld een breuk maakt en heeft dan ook gene idee hoeveel minuten 40% van 1 uur is enzo.. En ze is echt niet de enige o-o''

    Ik begrijp nu pas echt wat ze op 't nieuws enzo bedoelde met dat Nederlanders niet goed genoeg kunnen rekenen.. '___'

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    In de 2e waren er een paar mensen die niet wisten wat 35 + 35 was o_____O


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik ben super goed en snel in rekenen dus ik heb daar geen last van.
    helaas is mijn spelling slecht.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik irriteer me daar ook aan. Meestal ben ik sneller dan een rekenmachine en kijken ze me aan alsof ik van mars kom.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Klopt volgens mij wel hoor, dat mensen tegenwoordig minder goed kunnen rekenen. Ik val daardoor gelukkig wat minder op, want rekenen kan ik dus écht niet. e__e; Getallen zijn gewoon te abstract voor me.

    Ik heb moeite met wiskunde, maar dit is easy.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Op pw's doe ik dat soort dingen met mijn rekenmachine, bang dat ik het anders fout heb. (bloos) /fail


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Sorry, maar ik snap geen fuck van wiskunde.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 19:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wandering schreef:
    Ja, ik snap dat ook niet echt.. zo moeilijk is het toch ook weer niet? Ik zit soms ook met verbijstering te kijken dat sommige mensen de tafels niet eens meer kennen, of inderdaad gewoon simpele dingen zoals dat kunnen berekenen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nu voel ik me aangesproken. Oké, ik weet wel hoe je die dingen doet, maar tijdens een test ga ik serieus voor alles mijn rekenmachine gebruiken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind wel dat je een beetje arrogant overkomt door het zo te zeggen, want dit heb ik in groep zes gehad en kan iedereen wel.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben fucking slecht in rekenen. Bij talen moet je bij mij wezen.
    't Lijkt me overigens redelijk sterk dat jij de enige bent die kunt rekenen, want je hebt 't immers ook ergens geleerd lijkt me :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Priemgetal schreef:
    Ik vind wel dat je een beetje arrogant overkomt door het zo te zeggen, want dit heb ik in groep zes gehad en kan iedereen wel.


    Omdat het voor mij echt doodgewoon is dat je dat hoort te kunnen? Want dat heb ik idd in groep 7 ofzo al gehad.. Plus het lijkt me redelijk normaal dat je die kleine rekendingetjes wel weet..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    tja, niet iedereen is goed in wiskunde?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Omdat dat iets moeilijker is voor sommige mensen? D: 'k Heb er heus wel veel tijd in gestoken, maar 't blijft gewoon moeilijk. Can't really help it (:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:06 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Endure schreef:
    (...)

    Omdat het voor mij echt doodgewoon is dat je dat hoort te kunnen? Want dat heb ik idd in groep 7 ofzo al gehad.. Plus het lijkt me redelijk normaal dat je die kleine rekendingetjes wel weet..

    Ja, je hoort wel meer dingen gewoon te kunnen/weten, is niet meteen zo dat iedereen 't kan. Nu wek je een beetje de indruk dat mensen die niet kunnen hoofdrekenen maar een stel imbecielen zijn, vind ik. En dat mag iemand best vinden, ik ben 't d'r alleen niet mee eens :].


    No growth of the heart is ever a waste