• die nog een beetje kan rekenen?

    Echt waar hoor, ik hoor zo vaak van mensen dat ze iets heel simpels niet kunnen of erger; Nog nooit hebben gehad.
    Een vriendin van mij heeft geen flauw idee hoe je van 40% bijvoorbeeld een breuk maakt en heeft dan ook gene idee hoeveel minuten 40% van 1 uur is enzo.. En ze is echt niet de enige o-o''

    Ik begrijp nu pas echt wat ze op 't nieuws enzo bedoelde met dat Nederlanders niet goed genoeg kunnen rekenen.. '___'

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xFresh schreef:
    tja, niet iedereen is goed in wiskunde?



    Heb het niet over wiskunde, maar over gewoon rekenen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wandering schreef:
    Ja, ik snap dat ook niet echt.. zo moeilijk is het toch ook weer niet? Ik zit soms ook met verbijstering te kijken dat sommige mensen de tafels niet eens meer kennen, of inderdaad gewoon simpele dingen zoals dat kunnen berekenen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Die mensen hebben een probleem als ze het met hun examens krijgen zeg. Ik kan het gelukkig nog wel, was een van de weinigen die een dikke voldoende had met de toets.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Reassurance schreef:
    Ik kan wel goed rekenen (: Alleen ik ben gewoon lui, dus ik typ vrijwel alles automatisch op mijn rekenmachine in.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sommige mensen zijn beter in andere dingen. Ik weet ook niet precies hoe je breuken moet uitrekenen, maar ik leer mijn woordjes/zinnetjes voor Engels binnen een half uur en haal meestal een 8...


    Destroy what destroys you.

    Ik heb volgens mij Dyscalculie aangezien ik uren erover doe om 3+2-4 uit te rekenen. Nee serieus. Ik redde het alleen door mijn goede geheugen en mijn opschrijftalent.


    SLOAN.

    Tsja, tegenwoordig is iedereen verwend met een rekenmachine.
    Ik kan trouwens best wel oke hoofdrekenen! :)


    Bad decisions make good stories.

    WillyWonka schreef:
    Die mensen hebben een probleem als ze het met hun examens krijgen zeg. Ik kan het gelukkig nog wel, was een van de weinigen die een dikke voldoende had met de toets.


    Idd, die mensen gaan zakken bij ons op school.

    Wij krijgen een gewone rekentoets (naast wiskunde examen) met basis shit zoals breuken (3/4 x 5/7 enzo) en als je die niet haalt, zak je voor je hele examen. No matter what.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Reassurance schreef:
    Ik kan wel goed rekenen (: Alleen ik ben gewoon lui, dus ik typ vrijwel alles automatisch op mijn rekenmachine in.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ik krijg dit jaar gewoon weer rekenen en het gaat me nog redelijk goed af., ;3
    Maarja., met een rekenmachine is altijd makkelijker., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Endure schreef:
    (...)

    Idd, die mensen gaan zakken bij ons op school.

    Wij krijgen een gewone rekentoets (naast wiskunde examen) met basis shit zoals breuken (3/4 x 5/7 enzo) en als je die niet haalt, zak je voor je hele examen. No matter what.


    Ik vind echt dat iedere school dat zou moeten doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Blij dat ik et wel kan ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Reassurance schreef:
    Ik kan wel goed rekenen (: Alleen ik ben gewoon lui, dus ik typ vrijwel alles automatisch op mijn rekenmachine in.

    Dat is zowat het enige vak waar ik echt goed in ben(wiskunde, rekenen etc).


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Wandering schreef:
    Ja, ik snap dat ook niet echt.. zo moeilijk is het toch ook weer niet? Ik zit soms ook met verbijstering te kijken dat sommige mensen de tafels niet eens meer kennen, of inderdaad gewoon simpele dingen zoals dat kunnen berekenen.


    Save me from myself.